5.

557 39 2
                                    

Az ágyában ébredtem. Derékig voltam betakarva, míg az egyik karját a combomon hagyta.
Lassan mozdultam meg, de azonnal megéreztem a csomót magamban, ahogy a forró nedvét is. Még egy kísérletet tettem arra, hogy megmozduljak, mire elvette kezét combomról.
- Csak lassan. - figyelmeztet rekedt hangon.
- Tudom. - suttogom, lassan mozdulok, minden moccanatomra külön erőt gyűjtve, míg felé nem fordulok. - Ha ekkora az ágyad, miért nem másztál át rajtam?
- Ne zsémbelj. - végignéz rajtam. - A hatalmas ágynak is megvan a maga hátránya, kiszorítottál.
- Bocsánat. - ásítok egy kicsit. - Elszakítottad a kedvenc pólómat.
- Az sokkal nagyobb jelentőséggel bír, mint az, hogy lefeküdtünk egymással. - megforgatja a szemeit, kezemmel bimbójához nyúlok és megcsípem. - Hé!
Nem vallom be neki, hogy ez volt életem eddigi legjobb szexe, még elbízza magát.
- A tény, az tény. - nézek szemeibe, kicsit felhúzom a lábaimat, de visszahelyezkedem abba a pózba, amibe voltam és eltakarom a szemem.
- Elpirultál. - hallom, ahogy mosolyog.
- Te is elpirulnál, ha a te seggedből folyna ki az ondó!
- Nem tudod...
- Kicsit gondold át a kérdést Jungkook. - tanácsolom neki, majd amint realizáltam magamban, gyorsan ülök fel. Fájdalmasan szisszenek.
- Feküdj vissza inkább. - nyom vissza a párnák közé, de megrázom a fejem.
- Be kell vennem a gyógyszert Jungkook. - jelentem ki és ismét feltápászkodom, de alkarral nyom vissza. - Jungkook, kérlek!
- Inkább hozom, csak nyugodj meg.
- Könnyen beszélsz, kettőnk között nekem van nagyobb esélyem terhességre. - rágcsálni kezdem az ajkaimat. - Még nem akarok gyereket.
- Egyszer házasodunk. - lassan ül fel, még egy lajhár is gyorsabb nála! - Utána jöhetnek a lurkók is! - egy csábító mosolyt küld felém, amitől összerezzenek. - Hol van?
- A fürdőben. A polcomon találsz egy lila kis neszeszert, azt hozd ide. - részletesebben nem tudom megmondani neki a helyet, hogy hol lehet a neszeszer.
- Hozom. - bólint, figyelem, ahogy kikel az ágyból. Pucér fenekét látva, elfordítom a fejem, bár elég csodás látványt nyújtott a számomra.
Ameddig elvan, addig dúdolva nézek körbe a szobába. Meglepő, de futólag láttam a hálóját.
Világosszürke falak, a sötétítő is szürke színű. A sarokban egy páfrány magaslik, mellette egy fekete műbőr fotel, a fotel előtt egy kisebb asztalocska, amin van három magazin. A bal oldalamon egy fekete éjjeliszekrény, rajta egy éjjelilámp, az ágy, majd a jobbomon szintén egy fekete éjjeliszekrény. Egy félig nyitott ajtó nyújt bekukkantást a gardróbjába, ahol sötétség van, két lépésre a szobája bejárata.
Az ággyal szemben egy tévé, alatt pedig egy polc húzódik, amin van pár fénykép, könyv és figura.
Az ágynemű is sötét színű, kivétel a párnahúzat, mert az szintén sötétszürke. Az ágy felett egy festmény van, ami egy tájkép, folyóval, fákkal és egy erdei házzal.

- Itt vagyok! - jelenik meg a neszeszeremmel, pillantásomat azonnal a plafonra vezetem. Meztelenül járkál.
- Köszönöm. - nyújtom ki a karomat felé. Amint a kezemben van, kicipzározom és kutatni kezdek, majd feladva a turkálást a gyógyszerek között, kicsit felülök és az ölembe borítom.
A tabletta megtalálása után, kipattintom a gyógyszert és víz nélkül veszem be egy nagyot nyelve.
- Mik vannak nálad? - kérdezi kíváncsian Jungkook, mellém ül és felveszi az egyik gyógyszert. - Ez fájdalomcsillapító. Azt hittem különlegesebb gyógyszereid vannak.
- Vannak. - kiveszem a kezéből a gyógyszert és meglebegtetek egyet előtte. - Ez a lázamat csillapítja egy minimálisat. Már ki kellett volna dobnom.
- Ki. - helyesel. - Lejárt. - rám pillant. - A fogamzásgátlód is lejárt?
- Az nem. - rázom meg a fejem, majd elfordítom a fejem, megint zavarban vagyok. - Két hónapja vettem.
- Ne szégyeld, ha kell a szex. - ránézek. - Alapvető emberi tulajdonság, csak neked erősebb a lázadkor. Nekem is az, a rut alatt.
- Még nem volt dolgom rutos alfával. - vallom be. - Mindig valami programom volt, ha az exeim rutja közeledett.
- Megértem, ha nem akarsz rut alatt velem lenni. - megpaskolja a combomat. - Ijesztő tud lenni egy omegának.
- Számon szoktad tartani? - kérdezem válogatás közben, figyelem, ahogy elheveredik mellettem és betakarja csupasz fenekét a takaró sarkával.
- Igyekszem. - bólint, mindegyik lejárt gyógyszert a kezébe veszi és megnézi. - Görcsoldó?
- A láz utolsó két napjában görcsös vagyok. - adom meg az egyszerű választ, ami teljesen igaz. - Milyen időközönként jelentkezik?
- Három-négy hónaponta. - válaszolja, behúzom a nesszeszerem cipzárát. - Az elején mérges vagyok minden apróság miatt, de szerintem te is megérzed, ha közeledik.
- Jungkook, én nem vagyok domináns, mint te. - emlékeztetem. - Csak azt venném észre, hogy a málnád más, mint szokott lenni.
- Az is elég, ha az elején veszed észre. - biztat.
- Megpróbálom. - bólintok. - Amúgy, még sose beszéltünk erről a témáról. - kicsit felülök, a párnáját a hátam mögé helyezem.
- Nem voltunk elég érettek hozzá. - vállat von, állát karján támasztja meg. - Gyerekek voltunk, épp ha az első csók elcsattant, még a szexről nem is tudtunk semmit... Ha már itt tartunk, kivel vesztetted el?
- Jól tudsz témát váltani. - mutatom felé a hüvelykujjamat. - Nem tudom, hogy emlékszel-e Kim Daehwi-re? - nézek rá kérdőn, a felsimerés megcsillan a szemeiben. - Az egyik iskolai kiránduláson összegabalyodtunk.
- De Daehwi nem béta?
- Nem pontosítottál Jungkook. - elmosolyodom. - Amúgy meg igen, béta volt. - bólintok, a két mutatóujjam között pedig jellemzem a méretét is. - Nem volt nagy durranás. Te?
- Csaj volt - megforgatom a szemeimet. - Szintén béta, asszem a neve Yoo Mina?
- Ezt most kérdezed vagy mondod? - nevetem el magam. - Ennyire rossz volt?
- Igazából, full részeg voltam. Csak arra emlékszem, hogy a csaj lekapott és hajnalban mellette ébredtem. - megvakarja a tetovált csuklóját. - Nem volt egy nagy élmény, amire emlékezhetek. A másodikra inkább, az első partneremmel volt.
- Várj, nem Baek az? - kérdezem tőle, ha jól emlékszem be is mutatta. A srác maga volt a féltékenység.
- Ő. Kicsit dilis volt.
- Kicsit? - horkantok egyet. - Konkrétan azt mondta nekem, hogy levágja a farkam és feldugja a seggembe, ha kellettem magam neked! - elneveti magát, elmosolyodom. - Kellettem magam neked valaha?
- Nem hiszem. - oldalára fordul, a csípőm magasságában van. Ujjaival fel és le cirógatja combom felső részét oldalt. - De az áfonyád mindig rám ragadt. Lehet azért voltak olyan "dilisek" a párjaim.
- Az enyémek sem voltak jobbak. - fújtatok egy kicsit, figyelem ujját, ahogy cirógat. - Mellesleg, a te málnád is rám ragadt. - tájékoztatom.
- Ragaszkodunk. - egyetértően hümmögök.

Mély Szerelem [JiKook] ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora