25.

432 43 4
                                    

Mosolyogva figyelem a kutyafuttatóban az egyik kisgyerekes családot. A gyerkőcöt körbevették a kutyák, kicsitől a nagyig, míg Bam egyedül futkorászik, kihasználva a nagy teret. De mégis odafigyel, hogy a kis embernek ne essen baja, a közelébe érve lelassít.
Jungkook a közelemben van, kimutatva a többi gazdának, hogy hozzá tartozom, bár annyira nyilvánvaló a hozzá tartozásom, mert összeöltöztünk.

Leguggolva figyelem a kutyákat, Bam-on tartom közbe a szemem, felpillantok az égre, de Jungkook eltakarja a kilátást. Mögöttem állt meg.
- Le akarsz ülni? - kérdezi felém hajolva.
- Elfáradt a derekam. - bólogatok, felhúzom az orromat.
- Nyomd le a feneked a bakancsomra. - lenézek a fenekem alá, majd leülök a bakancsára. - Nem vagy nehéz, ha meg akarod kérdezni.
- Köszönöm. - mondom hálásan és lábainak dőlök, még melegít is. - Hát szia! - simogatok meg egy törpe kutyust, aki kiváncsian szaglászik körbe engem. - Ne mond el Bam-nak. - suttogom és adok pár jutalomfalatot a törpének.
- Jimin, az Bam-é! - szórakozottan nézek fel Jungkook-ra.
- Nem árt neki. - mondom és rákacsintok, majd a kis kutyus elszalad, rágcsálva a falatot. - Még van nálam Bam-nak. - megmutatom a kis jutalomfalatokat.
- Nem az én feladatom gondoskodni róla? - néz rám felvont szemöldökkel.
- De, azonban megfeledkeztél róla két hétre. - válaszolom. - Szerencse, hogy otthon voltam!
- Tudod, kezd igazi férj formád lenni. Hánytorgatni már tudsz. - elkuncogja magát.
- Hát, neked is kezd férj formád lenni. Későig dolgozni és korán elmenni, otthonhagyva engem! - felállok a lábáról. - Szar volt végigszenvedni a lázat egyedül, Bam végig sírt mellettem.
- Veszekszünk?
- Nem akarok veszekedni. - felsóhajtok. - Csak azt szeretném, ha minden visszatérne a normális kerékvágásba! És.. - felsóhajtok.
- És?
- Szeretném, ha megcsókolnál végre! - nézek rá könyörgően. - Hiányzik a csókod és te is!
Közelebb lép hozzám és lágyan csókol meg, teljesítve a kérésemet. Átkarolom a nyakát, míg ő a derekamat, azonban túl rövid, hogy beleélhessem magam.
- Ez megteszi? - kérdezi pimasz mosollyal az arcán. Elengedem a nyakát és elveszem tőle a pórázt.
- Baaaaam! - hívom magunkhoz a kutyánkat. - Megyünk haza! Apa végre megdugja aput!
- Jimin! - szólít fel Jungkook. - Miket mondasz te Bam-nak?
- Mi van? Úgy is hallja, ha akarja, ha nem, akkor már tudja meg rendesen, hogy szexelni akarunk! - kuncogás hallatszik körülöttünk, elszégyellem magam.
- Égjél csak! - neveti el magát az alfa is, kiveszi a kezemből a pórázt és előre indul. Utána szaladok, de egy nagyot csapok a fenekére.
- Te se maradj ki! - mondom mosolyogva, majd futni kezdek, ahogy Jungkook kergetni kezd Bam-mal együtt. Végül elkap, de végig nevetünk. Van, aki irigykedve, van aki morogva és van, aki csodálkozva néz minket, hogy mit csinálunk az utcán. De őszintén?
Jelen pillanatban érdekel a legkevésbé, hogy mit gondolnak rólam, mert annak ellenére, hogy a lelkem mélyén összetört vagyok, még lehet boldog azzal a személlyel, akit a világon a legjobban szeretek.

***

Nagyot nyújtózkodom Jungkook mellett, aki a hasán alszik. A takaró eltakarja derékon alul a csodálnivaló meztelen fenekét és combjait, amiket éjjel meg is harapdáltam. Ha neki szabad, nekem is.
Odahajolok hozzá és arcára nyomok egy lágy puszit. Bam mellette fekszik és felkapja fejét a mozgásomra.
- Szia Bam! - üdvözlöm halkan a kutyát.
Az elmúlt hetek gyorsan teltek, ahogy az ünnepek is. Bár nem szerettem volna, kénytelen voltam dolgozni, mivel felkértek két díjátadó műsorvezetőjének.
Újabb sikeres munkát tudhatok magam mögött, hiszen egy újabb divattervező kért fel modelnek. Már a fényképek is elkészültek a tavaszi kollekcióhoz. A tavasz mindig is a virágokról szólt és olyankor indul meg nekem a munka, szóval nem lustálkodhatok.
Az új év is hamar megérkezett és a családjainkkal közösen ünnepeltünk. Anyu bemutatta a párját, akiről már mesélt nekem és egész jól kijövünk egymással, mindenkihez volt egy kedves szava és a viselkedése is elsőosztályú. Anyu boldog mellette, így kétségtelen, hogy megkapták mindannyiunk áldását.

Jungkook-kal folyamatosan dolgozunk a baba projekten és eddig kétszer csalódtunk, mert pár nappal később megérkezett a lázam, amit nem vártam. Igaz, kihasználtuk az alkalmat, mindig kihasználjuk, amikor csak lehet. És az éjjel is hasonló történt, csak épp Jungkook rutja szólt közbe. Az alfa mindimum két napig aludni fog, így van időm regenerálódni és szurkolni, hogy most sikerüljön.

Január végén elkezdődött a munka, teljes bedobással.
Az átmeneti időszakra is voltak tervek, ahogy a nyári kollekcióra is és az őszi is terítékre került.
Februárban, megvolt az első vonulás is az évben, ahol bemutattuk a tavaszi kollekciót egy új tervező keze alól.
Jungkook ismét elkísért pár bemutatóra. Az egyik miatt le is hozták őt a híradóba, mert büszkén felállt a helyéről és "szurkolt" nekem. Mondjuk a nyári fürdőruha kollekciót örömmel szemlélte rajtam és a katalógust is elfogadta, néha rajtakapom, hogy nézegeti.

A szállodai szobában pakoltam össze a bőröndömet, végre hazamehetek. Jungkook az ágyon heverészik, mint egy jóllakott gyermek és figyeli a pakolásomat.
- Drága kora reggel kelünk, így is lesz időd bepakolni. - emlékeztet Jungkook, ahogy feláll az ágyról. - Inkább használjuk ki a helyzetet...
- A bemutató előtt is kihasználtuk három alkalommal. - nézek rá, lába között állok meg. - És elkéstem a ruhapróbáról, mert nem hagytál tusolni menni.
- A negyediket nem bántam volna, de örülj, mert nem csomóztalak meg. - derekamra fog és közelebb húz magához. Orrát a hasamnak nyomja. - Finom az illatod.
- Csak boldog vagyok. - mondom mosolyogva. - Csikizel. - nevetem el magam, ahogy az orrával tovább szaglászik. - Jungkook, elég!
- Nem, nem tudok betelni veled! - feltúrja a rövidujjúmat.
- Ne csináld már megint - mondom nagyot sóhajtva.
- Legalább nem leszel rosszul a repülőn. - mosolyodik el, pimasz, nagyon nagyon pimasz.
- Ha megcsomózol, neked kell segítened a megérkezésnél. - mondom ellenkezést nem tűrve.

- Ha nem csomózlak meg, akkor nem sikerül a baba terv. - mondja szomorkásan, hasamra nyom egy puszit. Direkt kijátsza ezt a kártyát.
- Utálom, hogy mindig ráveszel így a csomózásra! - mormogom.
- Nem is, szereted! - felemel, majd oldalra fordul velem együtt és megcsókol. - Szeretlek Jimin! - orrával megcirógat.
- Én is szeretlek Jungkook! - suttogom neki.

Mély Szerelem [JiKook] ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz