Érdekességek!

240 25 6
                                    

Szia kedves olvasó!

Vannak bizonyos könyvek, amelyek annyira a szívemhez nőttek, hogy  érdekességeket írok hozzá, hiszen nem minden terv szerint íródik meg.

Ez a könyv is ilyen, hiszen sok olyan dolog van, ami vagy beékelődött a történethez vagy épp csak random jött.

1. Eredetileg Jimin-nek nem a modelkedés lett volna a szakmája. Igazából a mai napig nem tudom, hogy mi lett volna a szakmája és főleg, hogy mit tanult az egyetemen. Ennyire részletesen nem találtam ki ezt a részt, de örülök, hogy a modelkedés mellett döntöttem, hiszen Jimin-nek megadatott a szabadság.

2. Sokáig gondolkodtam azon, hogy Jimin mellé ki lenne a megfelelő partner és egy adott ponton döntöttem Jungkook mellett. Szerintem tökéletesek ehhez a történethez.

3. Minho egy olyan mellékkarakter, akinek egy kicsit több rivaldafényt szántam volna, de egyszerűen úgy éreztem, hogy Jimin és Jungkook kapcsolata annyira erős, hogy Minho karaktere értelmetlen lenne.

4. Jimin és Jungkook szülei sosem tudják meg, hogy igazából egy megegyezés volt a házasság a fiaik részéről, ahogy később a lányaik sem fognak róla tudni.

5. Jimin érzései Jungkook felé, már régebb óta jelen vannak, csak Jimin nem jött rá hamarabb, mint Jungkook. Jimin-nek nehezebb az érzéseit kimutatni.

6. Jungkook karakterét olyannak szántam, aki az érintéseivel adja tudtára a másik félnek, hogy szereti vagy épp a tetteivel.

7. Mindig is úgy terveztem, hogy Jimin-nek érzékeny téma a terhesség, azonban a Jungkook-kal való beszélgetés alatt körvonalazódott bennem, hogy Jimin az első részben is állapotos volt az alfa tudta nélkül. A véletlen hozta össze.

8. A tévéshow, amiben Jimin szerepelt a Running Man alapját szolgálja, ezért vannak benne ismerős nevek. Gondoltam, hogy helyet kaphatna egy történetbe. (Valaki ismeri?)

9. Kwangsu karaktere az eredeti és már az első pillanattól kezdve közel kerülnek egymással Jimin-nel, illetve a történet túlgondolt verziójában legjobb barátokká válnak.

10. Jimin második terhessége az első randijuk után fogant meg.

11. Jihyun-t nyűgös babának irtam le, de gondolatban sokkal szerethetőbb baba, ezért is ragaszkodik Jimin annyira a kislányhoz.

12. A terhesség kiderültekor Jimin Jungkook-ot hibáztatta, de igazából saját magát korholta, csak Jungkook-on csattant. Ezt pedig az alfa tudta is.

13. Végül Kihyun megkérte Arin kezét, miután megszülettek az ikrek.

14. Bam tappancs topogásos jelenetét egy hasonló videó inspirálta, ahol a babát megmutatják a labrador kutyusnak. A különbség, hogy abban a videóvan a kutyus boldogan vonyított is, míg Bam csendben maradt.

15. A speciál részekhez szerettem volna még megírni tengerparti, születésnapi és hasonló eseményes napokat a család életéből, azonban annyira túlgondoltam, hogy nem lett belőle semmi és így maradt teljes a történet.

16. A Mély szerelem cím az utolsó részeknél jött.

Hát ennyi lenne.

Szeretném megköszönni a sok támogatást, a sok kommentet és a csillagokat is, hiszen ezek nélkül nem tudom, hogy jó a történet vagy sem.
Külön köszönet minden egyes kommentért, amit írtatok, hiszen minden komment megmelengeti a lelkem. Igyekeztem mindegyikhez kommentelni valamit, mégha az egy mosolygós fej is.

Nagyon köszönöm a sok megtekintést tőletek! Minden alkalommal rácsodálkozok, hogy ennyien elolvassák a történeteimet, nemcsak a mostanit!

Hamarosan érkezem egy újabb történettel!

Mély Szerelem [JiKook] ✔️Where stories live. Discover now