18.

406 31 2
                                    

Két hét.
Két hét alatt bármi történhet, de nálunk minden is történt a jelölés után. Őszintén, nem bírtunk magunkkal, nem is tudunk bírni egymással sem, annyira kívántuk egymást.
Ezzel pedig nem lett volna semmi gond, ha nem akadályozta volna a munkát és közben a lázam se jelentlezett volna.
Az első dolgom a doktorom felkeresése volt és rákérdeztem, hogy nem korai-e a lázam, de megnyugtatott, hogy jelölést követően a hormonháztartás felborul, így előfordul a láz korai eljövetele, vagy kimaradása. Azért, ha már időpontot kértem, kivizsgáltattam magam, egészséges vagyok.

A másik dolog az volt, hogy visszamegyek dolgozni, de az első felkérést kötelezően elfogadtam, mert gyerekkori álmom volt, hogy a műsorban szerepelhessek.
A nyár utolsó hetén rendesen meleg volt, így alapból rövidnadrágban jelentem meg, de hoztam magammal váltásruhát is többet, mert elég vizesek szoktak lenni ilyenkor a játékok.
A sminkes, akit felfogadott mellém a cég hamar végzett az alapsminkkel és a mikrofont is felhelyezték rám. Kicsit furcsa benne mozogni, de hamar hozzászokom.

A forgatás elkezdtével a hat original személy, természetesen kezdenek el beszélni egymással a mindennapokról, mígnem elkezdik behívni a négy meghívott személyt. Rajtam kívül két színész és egy énekes van jelen, mindegyikük munkásságát figyelemmel követem, amikor csak lehetőségem van rá.
Engem hívnak be utolsónak, így mindenkinek köszönök és megállok az énekes mellett.
Mosolyogva hallgatom meg a kérdéseket, amik záporoznak egymás között, majd elnevetem magam, amikor az egyik kedvencem felháborodik a műsorvezetőre, mert nem hagyja beszélni, pedig ő is szerepel a legújabb sorozatban, amit a két színész promotál.
- Jimin-shii? - szólít meg a műsorvezető, mire abbahagyom a nevetést és egy kicsit előrehajolok, hogy láthassam.
- Igen? - kérdezem mosolyogva.
- Omo! - elkuncogom magam, ahogy a legtávolabbi ponton megállt Jongho megijed.
- Igaz, hogy megházasodtál? - nagyot nézek a kérdésen.
- Azt hittem bemelegítőkérdéseket kapok. - oldalra döntöm a fejem egy kicsit.
- A műsor kertelés nélkül kérdez. - emlékeztet Jaesuk.
- Igen, igaz. - válaszolom meg a kérdést, amint kérdőn néznek rám.
- Gratulálunk! - hallatszik az egyöntetű gratuláció és én is beszállok a tapsolásba, miközben udvariasan meghajolok többször is.
- Hogyhogy ilyen gyorsan? - teszi fel a kérdés Jihyo nuna kíváncsian.
- Nem akartunk várni. - válaszolom meg a kérdést.
- Mesélnél a párodról és a kapcsolatotokról? - kérdezi Jaesuk.
- Igazából, gyerekkorom óta ismerem - kezdem. - Óviban lettünk jóban és az élet úgy hozta, hogy végig ugyanabba az iskolába jártunk. - magyarázom. - Egy évvel fiatalabb, mint én, de ennek ellenére megértjük egymást. Barátok vagyunk a házasság mellett is.
- Akkor sok minden nem változott. - bólint Jongho.
- Igazából változott pár dolog. - elmosolyodom. - Az érzéseink egymás felé, a mentalitásunk. Egy olyan társ mellettem ő, aki képes átbeszélni velem a dolgokat és nem hibáztatna semmiért, mellette bocsánatot is kértem már több embertől, a múltban nem volt erre sok példa.
- Nagyon szerelmes vagy! - mondja mosolyogva Jihyo nuna.
- Igen. - értek vele egyet, miközben zavarba jőve bólogatok.
- Örülünk a boldogságodnak! - mondja Jaesuk. - Családot terveztek?
- Mondanám azt, hogy igen, de ráhagyjuk az időre. - válaszolom. - Egy nap szeretnénk saját családot, de jelenleg annyira el vagyunk havazva a munka és a személyes életünkkel, hogy egyenesbe akarunk jönni. - magyarázom.
- Menni fog! - biztatnak, majd rólam áttérünk az énekesre, aki bemutatja a dalát. A producer átveszi a szót és elmondja, hogy öt csapatba leszünk ketten és a feladatot is, hogy miként kerülünk össze.
- Sorshúzás! - Jaesuk átveszi az összekevert kanalakat, amik meg vannak jelölve, az original tagok egyesével húznak, ketten már csapatot is alkottak.
Izgatottan veszem el a kanalat, aminek a belsejében ott van egy kék pötty. Mosolyogva fordítom meg a kanalat, majd Kwangsoo-val együtt örvendek, ahogy csapattársak leszünk. A színész, meglepődik, hogy örülök, de összepacsizunk, ahogy mellette állok meg.

Csapatokként, egymás mellett állunk meg, majd felnézek a mellettem álló színészre, aki akkor néz le rám. Nevetésben törünk ki, amit a többiek kérdőre vonnak.
- Törpe vagyok mellette hyung! - válaszolom meg a kérdést, majd Kwangsoo mellé állok, legalább 30 centiméter a különbség.
- Az ellentétek. - az énekes felmutatja hüvelykujját nekünk.
- Cut! - hallatszik a parancsszó, majd átvesszük a csapatunknak megfelelő szinű pólókat, amiket lecserélünk és kezdetét veheti a szórakozás.

Kwangsoo-val lenni csapatban egyszerre vicces és megerőltető, mert folyamatosan oda kell figyelnem. Kaptunk olyan feladatot, hogy egymás lábára kellett állni és úgy elmenni a célig. Természetesen én álltam a magas lábára és kapaszkodtam a kezeibe, hogy ne essek le, mert akkor újra kellett volna kezdeni az egész szakaszt. És annak hála, hogy van magasságkülönbség és könnyű is vagyok, így mi lettünk az elsők. Megkaptuk a nyomot is, hogy kiderítsük ki a maffia a nap folyamán. A további játékokkal is nyomokat lehetett nyerni. Sikerült megnyerni egy evőversenyt, amin sütiket kellett enni, köztudott, hogy édesszájú vagyok, így a hyung megbízott bennem. De ő produkálta is magát a forgatás alatt, amikor az egyik játék alkalmával utolsók lettünk.

A forgatás végeztével, megkérdezték hogy éreztük magunkat, Kwangsoo mellett álltam akkor is, hiszen mi vesztettünk. Kiderült, hogy a hyung volt a maffia és kitalálták a többiek, engem pedig jól becsapott.
- Életem legjobb élménye volt! - válaszolom meg lelkesen a kérdést. - Kwangsoo hyung-gal is jó volt dolgozni, de az árulása fáj. - mondom kicsit megbántva, majd elmosolyodom, ahogy átölel vállamnál fogva.
- Következőkor nem árullak el. - ígéri meg az említett.
- Remélem is, mert többet nem leszek egy csapatban veled hyung! - teszem csipőre a kezeimet.
- Na jól van, ne húzzuk tovább a szót - Jaesuk a két cső alá terel minket, amelyek csak arra várnak, hogy a vesztes csapatot eláztassa, azaz minket. - Ideje megkapni a büntetést!
- Legalább Jimint ne áztassuk el! - vesz a védelmébe Kwangsoo, megrázom a fejem.
- Csapatjátékos vagyok, ha ázunk, minketten ázunk! - mondom büszkén és megállok a cső alatt.
Kwangsoo is megáll a cső alatt, azonban többször ellép alóla, végül megáll végre, addig sikerült a mikrofont eltakarni, hogy ne ázzon meg.
- 3...2...1...- hangzik a visszaszámlálás, szorosan hunyom be a szemem, majd egy hő hangot hallatok, amiért ennyire hideg a víz.
- Jesszusom! - kiálltok fel, majd csuromvizesen totyogok arrább a cső alól, miközben hátrasimítom a hajam. Azonnal kapok száraz törölközőt az emberektől, amivel bebugyolálnak rendesen.
- Viszlát! - köszönök el a kamerától, majd szárítkozás közben megköszönöm a munkát.

Száraz ruhába átöltözve és a telefonszámok cseréje után, a menendzserem hazavisz.
- Több ilyet kellene elvállalni, élveztem! - mondom fáradtan.
- Ha még érkezik ilyen kérés szólok. - biztosít a menendzserem, majd elköszönünk egymástól.
A lakás ajtaját kinyitom halkan. Későig húzódott a forgatás így nem csodálkozok, ha Jungkook alszik. Halkan motoszkálok, majd gyorsan veszek egy forró fürdőt. Egy alsóban sétálok a közös ágyunkhoz, ahol Jungkook szemüvegben fetreng és olvas valamit a tablettjén, a tévé halkan megy a szobába. A helyem helyett, odabújok az alfához és beszívom a málna illatát.
- Jól érezted magad? - kérdezi.
- Nagyon. - válaszolom suttogva. - Sajnálom, hogy későn jöttem.
- Én is csak nemrég értem haza. - lerakja a tabletet és a szemüveget, majd jobban magára húz. - Ettél rendesen?
- Igen. - bólogatok egy kicsit. - Kaptam kaját a forgatáson és megettem hat szelet sütit is.
- Sütit? Hatot? - csodálkozik.
- Verseny volt. - válaszolom. - A szempillámon is hab volt.
- Jimin, az édessájúságodnak nincs határa, de ne rontsd el a hasad. - figyelmeztet.
- Igazából jólesett, mind a hat süti. - sóhajtok egy kicsit. - De egy darabig nem akarok látni egyet sem.
- Rendben drága. - suttogja, majd félig ránkhúzza a vékony takarót.
- Jó éjszakát Jungkook! - suttogom.
- Jó éjszakát Jimin! - hajamba kapok egy puszit és kikapcsolja a tévét, hogy békében aludhassunk.

Mély Szerelem [JiKook] ✔️Where stories live. Discover now