"Biz çıkıyoruz. Korumalar hazır mı?"
Felix kulaklığına karşı konuştu ve jisunglara döndü. Kulaklığındaki adam onay verdikten sonra kapattı.
"Biz çıkıyoruz. Dikkat edin sizde."
"Sizde öyleee!"
Jisung neşeli sesiyle karşılık verdikten sonra Felix hyunjini bekledi. Merdivenlerden gelen adım sesleriyle herkes oraya döndü.
Vücudunu çok güzel bir şekilde saran siyah takım elbisesinin eteklerini düzeltti ve ellerini cebine sokarak aşağıya indi. Diğerlerini görmesiyle herkes oturduğu yerden kalktı ve başlarını eğerek selam verdiler.
Hyunjin sadece Felixle göz teması kuruyordu. Diğerlerine bakmadan hızlı adımlarla felixin yanına ilerledi ve karşısına dikildi. Bu Felixi şaşırtırken, Minho, jisung ve seungmin üçlüsü de onları izliyordu.
"Nasıl olmuş?"
Hyunjinin sorduğu soruyla Felix kaşlarını indirdi. Herkesin ortasında kendisine yönelik olan bu soru hyunjinin görünüşüyle alakalıydı.
Felix utandı yine de hızlıca cevaplayıp çıktı dışarı.
"Güzel."
"Ne!"
Diğer herkes onlara gülerken hyunjin ayakkabıları ayağına geçirip, giyemeden felixin peşinden ilerledi.
"Bu kadar mı? Güzel! Hah! İnanmıyorum."
---
Yol boyunca yan yana olmalarına rağmen tek kelime konuşmadılar. Felix hyunjinle olan herhangi temaslardan kaçındığı için siyahlıya şans tanımıyordu.Buluşacakları restoranta geldiklerinde ilk önce Felix indi. Hemen arkasından korumanın açtığı kapıdan inen hyunjin onu takip etti.
"Kim Ye-ri duyduğuma göre biraz yılışık biriymiş, yani birçok erkekle yattığı söyleniyor. Şirketleri her ne kadar zorda olsada bu işi kolayca alabileceğimiz anlamına gelmiyor Bay Hwang. Bu yüzden..-"
"Ona yakın davranmamı ve onunda yılışıklığına karşılık vermemi mi istiyorsun?"
Felix adımlarını durdurdu. Tam olarak bunu istiyecekti ama bunu ondan duymak canını sıktı.
Tekrar yürümeye başladı ve asansörün tuşuna basarak gelmesini bekledi.
"Eğer işi almak istiyorsak biraz karakterimizden ödün vermemiz gerekiyor Bay Hwang."
"Sikicem Bayını."
Hyunjin kendince fısıldadı. Felix bununla beraber kaşlarını kaldırdı. Fakat ne dediğini tam anlamamıştı. Bu sırada gelen asansöre bindiler.
"Çocuk bakıcılığı yapmaya gitmiyorum. İş yapmaya, anlaşma yapmaya gidiyorum. Birilerine yağcılık yapamam yani."
Felix tavırlarını değiştirmeden ona döndü ve başını salladı.
"Haklısınız. Sadece bir bilgi. Karakteri hakkında."
Hyunjin felixin hiç etkilenmediğini düşünmeye başlıyordu. Açıkçası felixe bunun gibi bir şey değil söylemek, düşünmek bile onu delirtirdi.
"Hiç mi etki etmiyor?"
Felix kaşlarını çattı. Ne demek istediğini anlamamıştı.
"Başkasına olan yakınlığım sende herhangi bir etki yaratmıyor mu?"
Felix ima ettiği şeyi anlasa da ciddiyetini korudu. O bu huyundan hiçbir zaman taviz vermiyordu. Etkilenmek?
Belkide deli gibi kıskanıyordu. Onu söylerken bile canı sıkılıyordu ama hislerini içinde yaşamayı tercih ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream - Hyunlix
RomansKüçük yaşta babasından şiddet gören Felix, bay Hwang sayesinde ondan kurtulur. Ve bundan sonraki hayatını Hwang ailesine bağlı yaşar. Bay Hwang yaşlandıktan sonra bütün işlerini oğluna bırakır ve felixin de ona katılmasını ister. Bu ikisi bir araya...