"Hallettin mi?"
Minho kafasını salladı ve hyunjinin masasının önündeki sandalyelere oturdu.
"Hemde çok temiz."
Hyunjin anlatmasını isteyerek kaşlarını kaldırdı.
"Güven testide dayanıklılık testide harikaydı. Ben bu adamların geleceği olduğunu düşünüyorum. Umarım planlarımızı boşa çıkarmazlar."
"Güzel bir şekilde hallettiysen bundan şüphen olmamalı."
Minho başını sağladı. Bu sefer gerçekten emindi bu adamlara karşı.
Hyunjin önündeki belgeleri incelerken bir anda kapı çaldı. İçeri girmesini söylediğinde sarı saçlarla karşılaştı. Bu ister istemez yüzünü güldürürken bir defa daha onun asistanı olduğu için şükürler etti.
Felix selam vererek biraz ilerledi yanlarına.
"Efendim. Yeni çalışanlarımız geldi. "
"Ah.. peki Felix. Teşekkürler."
Minho hyunjin yerine teşekkür etti ve üçü de onları karşılamak için aşağıya indi.
Kahverengi tonlarında kıvırcık saçlara sahip biri. Yüzü gerçekten de güzel gözüküyordu. Asla unutturmayacak kadar güzel. Jisung kaşlarını çattı. Gerçekten bu tatlı çocuk mu onlarla çalışacaktı?
"Hoşgeldin Jeongin."
Minho önden giderek onu karşıladı. Jeongin sert mizacı ile selam verdi ve başını eğdi.
Hemen arkasından diğer adam girdi. Jisungun ağzı sonuna kadar açılırken bir anda adamın üstüne yürümeye başladı. Bu herkesin düşünmesini sağladı. Jisung gibi bir manyak...
"Tanrım! Bunlar gerçek mi? 10 yılımı versem başaramam."
Hayretler içinde vücudunu inceledi ve kollarına dokundu. Minho kıvırcık saçlı adamın tanımadığı diğer adama karşı olan yakınlığına bozularak bir anda onu kolundan tutarak geriye çekti.
Jisung ne olduğunu anlamadan Minho adama gülümsedi.
"Sende hoşgeldin Changbin."
Changbinde selamını verdi. Bu sırada yukarıdan sesler duyuldu ve herkes oraya döndü. Hwang hyunjin ve Lee felix.
Belki Felix sizin için düşük rütbede gibi gözükebilirdi. Fakat bu işi o istedi. Ona çok daha yüksek görevler vermişti Hyunjinin babası, fakat Felix hyunjini korumak adına en yakın olacakları durumu seçti. Bu yüzden ne kadar belli bir sınır olsada hyunjine duydukları saygının bir benzerini felixe karşıda duyuyorlardı.
Herkes belli bir yere geçerek eğildi karşılarında. Minhonun uyarıları sayesinde yeni gelen ikili de bunların kim olduklarını iyi bir şekilde öğrenmişlerdi.
"Hoşgeldiniz."
Hyunjin soğuk bir tonda konuştu. Biriyle tanışırken ilk görünüm her zaman çok önemlidir. Eğer fazla yakın davranırsa bu kişiler şımarabilir ve bu hyunjinin en nefret ettiği durumlardan biri. Bu yüzden her zaman ilk karşılaşmada biraz korku hissettirmeye çalışıyordu.
İkisi başlarını eğerek selam verdiler.
"Güzel ve disiplinli bir şekilde çalışsanız yeter. Ne yapmanız gerektiğini birkaç gün boyunca Minho size anlatacak. Size daha çok operasyonlarda ihtiyacımız olacak. Bu yüzden o günlere kadar gidin deli gibi çalışın. Hırsınızı ve başarınızı ne kadar hızlı gösterirseniz o kadar saygı görürsünüz."
Hyunjin ikisinede hızlı bir şekilde açıklama yaptı ve başka bir şey demeden odasına geri çıktı.
Felixte sıraydı. Selamlaşma faslı geçtikten sonra konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream - Hyunlix
RomanceKüçük yaşta babasından şiddet gören Felix, bay Hwang sayesinde ondan kurtulur. Ve bundan sonraki hayatını Hwang ailesine bağlı yaşar. Bay Hwang yaşlandıktan sonra bütün işlerini oğluna bırakır ve felixin de ona katılmasını ister. Bu ikisi bir araya...