1.Bölüm

48.7K 1.2K 553
                                    



Başlangıç tarihinizi buraya yazarsanız çok memnun olurum.

Mehpare Akın;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mehpare Akın;

Son kez tedirgince etrafıma baktıktan sonra arkamı yaslandım. Bugün sakindi ortalık. Bir kaç kan almış, iki üç kişiye pansuman yapmıştım sadece.

Uykusuzdum dün geceden. Geceleri gece kulübünde garsonluk yapıp , gündüz özel bir hastanede hemşirelik yapıyordum. Üniversitede hemşirelik bitirmiş ama atanamamıştım. Bu sene gelecek KPSS Puanından biraz daha ümitliydim.

Paraya öyle çok ihtiyacım olmadı hiç , zaten kimsemde yoktu. Annem 6 yaşımdayken vefat etmiş 18 yaşıma kadar yurtlarda büyümüştüm. Babamı ise hiç tanımamıştım. 23 yaşındaydım. Okulum bitince bir hocamın beni tavsiye etmesi üzerine bu özel hastaneyi ayarlamıştım. Sabah 8'de buraya gelir. 5'te çıkardım. Öyle nöbete falan kalamazdım. Akşam 9'da gece kulübüne gider 1'de çıkardım.

Kiramı ordan aldığım paramla öderdim. Bu beni bayağı rahatladırdı. Hemşireliğe göre daha iyi kazanıyordum. Aynı hastanede çalışan arladaşım Denizle ayarlamıştık bu işi.Deniz üniversiteden beri en yakın arkadaşımdı. Burdan çıkınca eve geçip hazırlanıp oraya giderdik.

Sakin bir kulüptü. Bazı geceler doğum günü partileri, bazı geceler bekarlığa veda geceleri olurdu. O zamanlar bahşişimiz ona göre olurdu. Bazen asılan kişiler olurdu ama yüz vermezdim, sevmezdim laçkalık, benim daha önce bir sevgilim olmuştu hayatımda , o da bir ay sürmüştü. Üniversite başında teklif eden çocuğa hayır diyemediğim için evet demiştim

O da benim bir ilişkiye hazır olmadığımı söylerek ayrılmıştı. Ben ne anlardım ilişkiden Allah aşkına. Arkadaşlarımın ilişkilerine yorum yapmaya bayılırdım. Baksan sanki profesyonel aşık gibi konuşmalar. Ama hayatımda kimse olmamıştı.

Gelen hasta ile ayağa kalktım. Aldığım kan ile odadan çıktığında çöplerini toparlayıp atık kutusuna attım. Önlüğümle kapının üzerinde ki camda buğulu yansımama baktım. Siyah belimde ki saçlarıma aşıktım. Çok güzeldi.

"Kızım yine mi şu saçların? Sal artık bi"diye sitem ederek yanıma gelen Denize baktım

"Kıskanıyorsun değil mi?"

"Kıskanılmayacak gibi değil ki. Çok güzeller ama Tarık Hoca görmesin yine saçlarınla oynadığını. Adamı bile ayar ettin" dedi gülerek

"O da kıskanıyor saçları yok diye"deyip omzumu silktim. Tarık hoca hastanenin sahibiydi. İyi anlaşıyorduk. O bana atama çıkmasın diye beddua ederdi . Ben ise ona inşallah saçlarınız dökülmez hocam derdim. Tek tel saç olmayan dazlak kafasını göre göre bunu söylemem biraz sinir bozucuydu sanırım.

Çıkış saatimize az kalmıştı. Her günün aksine havada yağmur yoktu bugün. Bu güzel haberdi. Denizle çıkıp benim eve geçmiştik "Korun diyorum sana, böyle uğraşırsın sonra"dedim Denize dönüp

MEHPARE| Ay ParçasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin