11.Bölüm

27.9K 1.1K 159
                                    

🌙

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🌙

Kutay'dan

Hayatta hepimizin öncelikleri vardı. Bu güne kadar her anım vatanıma milletime hizmet etmekle ve bunu amaçlamakla geçti. Şehit olmak uğruna çıktığım bu yolda asla geri adı atmadım . Hiç bir dostum arkadaşımı korumaktan onların önüne siper olmaktan korkmadım.

Babam askerdi. Annem alışkındı yol gözlemeye, özlem ağır basıyordu çoğu zaman. Kız kardeşim güzel Ahum o bile çocukluğundan beri alışmıştı pencere kenarlarında babamı uyuyakalarak beklemeye.

Arkamı hiç düşünmedim. Babam gururla bakar albayraklı tabutuma, annem duamı eder arkamdan , gizli döker gözyaşımı dedim. Tim arkadaşlarım hepsi kardeşlerim gibiydi. Hepsi değerliydi benim için. O zamana kadar bilmezdim geri dönmenin bu kadar değerli olacağını.

🌙

O gece...

Zorla götürüldüğüm gece kulübünde çıktı karşıma , kapıdan girer girmez uzun siyah saçları ilmek ilmek dokudu beni kendine. Duruşu asildi. Dimdik duruşuyla sahiden bir tanrıça edasındaydı. Gözlerimi alamadım gece boyunca.

Maskara oldum masada ki şebeklere, önüme getirip içeceğimi koyduğunda aldığım koku...

Bu kız vatan gibi kokuyordu...

Yanımdan santim uzaklaşmasın istedim. Hep yanımda olsun istedim . Ona asılan şerefsize diklenmesi , taviz vermeyişi işte benim kadınım dedim içimden.

Gidesim gelmedi . Birisi beni çiviledi sanki o locaya, bir kaç şey söylediği barmen ona bir şey uzattı. Barmenin bakışları hoş değildi ve kalkmak istedm kalkarsam o da evine gider diye umdum.

Dışarıda beklerken çıktı. Kara geceye güneş doğdu o an. Aksak adımlarla yürüdü. Belinden tutmamla önce beni tersledi. Öyle güzeldi ki sesi, ilk görüşte aşk saçmalığına inanacak kadar salak değilim derken konuştuğum büyük laflar çarptı yüzüme yüzüme.

Adresini öğrenemeyince odama çıkardım . "Ben başka odada kalacağım rahat ol Mehpare tamam mı?"dedim . Mırıldandı bir şeyler, öyle tatlı geliyordu ki gözüme.

"Gitme , bırakma beni"dedi . Yapma Mehpare . Seni bırakmamak için dünyayı alırım karşıma yapma. Yakma ikimizi de

"Gitmeliyim Mehpare uygun olmaz sabah uyandığında çok pişman olursun? Hem kendine hem bana kızarsın"dedim . Ama içimden gitme desin istedim. Bırakmayayım onu hiç...

"Gitme kal yanımda"dedi . Üstünü çıkarıp kenara bıraktı. Yapma Mehpare, yapma ay parçam. Tek tek düğmelerini açıp gömleğini çıkardı. Siyah sütyeni ve altında ki kalem eteğiyle öyle güzeldi ki. Bembeyaz teni, kar gibiydi. Tam bir ay parçasıydı. İri göğüsleri öyle cezbediciydi ki.

MEHPARE| Ay ParçasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin