Bol yorum ve beğenilerinizi bekliyorum ❤️
'ne feryat edersin divane bülbül'
Mehpare'den
Zamanın nasıl geçtiğini anlamadığımız bir dönemdeydik. Her birimiz kendi halinde hayatına geri dönmüştük aslında ama bugün kendimle ilgili bir adım daha atma kararı vermiştim. Abilerimle ablamla ve Göktuğla görüşüyorduk ama bugün içimde ki heyecan ayrıydı.
Bugün Kemal bey bize yemeğe gelecekti. Onu bir kaç kez görmüştüm ama soğuktum ona karşı. Telafisi olmayan yıllar geçmişti aradan. Yalnız bana değil , diğer evlatlarına da baba olamayan bir adam vardı karşımda . Ne yapacağımı bilemez haldeydim.
"Ne hissediyorsun?"diye soran kocama döndüm.
Heyecanım hissedilir haldeydi. Hissedilmese bile Kutay beni anlardı. Hemen ben söylemesem bile döküverirdi bir şekilde, içim içime sığmıyor desem bu değildi duygularımı anlatan . Heyecandan duramıyorum desem bu hiç değildi.
"Tedirginim"diyebildim sadece
"Kendini zorlama , nasıl davranmak istiyorsan öyle davran"dedi Kutay destek olurcasına elimi tutarken
Görecektik. Nasıl davranacağımı ben bile bilmezken neler olacağını kestiremiyordum.
Kapının çalmasıyla içimden bir parça koptu. Bir yaşıma kadar anne nedir görmüştüm ama babam hiç olmamıştı ki. O ilk okulda saçlarından öpülen kız çocuğu değildim. Lisede arabayla bırakılıp cebine harçlık bırakılan kız hiç olamadım. Üniversite mezuniyetinde koşarak babasına sarılan kız çocuğu hiç değildim. Ben düğün günümde babamın hayaliyle tanışmış bir kadındım. Ne yapacağımı bilmiyordum
Kutay'dan manevi güç alarak ayağa kalkıp kurduğum sofraya göz atıp kapıya ilerledim. Kapıyı açtığımda karşımda ilk Göktuğu gördüm. Bir hışımla sarıldı bana. Lise sona gitmesine rağmen benden uzun olması kardeşi benmişim gibi gösteriyordu resmen. Ona karşılık verip diğerlerinin geçişini izledim.
Sırasıyla abilerle sarılıp ayrıldığımda ailemizin iki gelini de içeriye girmişti. Açina kıdemli gelindi daha rahattı ama Ahu yeni yelinimizdi. Nişanları çok güzel geçmiş herkes öyle mutlu olmuştu ki.
Nişana ve istemeye doyduğumuz dönemleri geride bıraktığımızdan Beyza ve Turgayın düğünü vardı haftaya Ahu ve Gökalp abim yaz başında yapmayı düşünüp ertlemişlerdi. Deniz ve Cengiz istemenin ardından resmi ve dini nikahlarını kıyıp evlerine çoktan yerleşmişlerdi. Canım arkadaşım evli ve çok güzel bir anneydi artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEHPARE| Ay Parçası
ChickLitBir gece birlikte olan bir hemşire ve bir askerin aylar sonra aynı karargahta karşılaşma serüveni... Arkanda, bir ölü bırakıp gittin ama katil değilsin. Sen sevgilim, olsan olsan yeni tomurcuklanan bir çiçeği ezip geçen birisin sadece... ...