Herkese selaaam! Umarım okurken hem beğeneceğiniz, hemde eğlenceğiniz bir bölüm olmuştur. Daha güzel ve engelsiz günlere, hepinizi seviyorum 🫶🏻
İYİ OKUMALAR!
☆
Duyduğum tıkırtı sesleri yüzünden gözlerimi yavaşca araladım. Tam o sırada telefonum çalmaya başladığında başımı o tarafa doğru çevirdim. Komodinin üzerinde duran telefonumu aldım ve ekrana baktım.
Kara çocuğum yazısını görür görmez hzılıca telefonu açtım ve kulağıma dayadım.
"Umay'ım, camı açsana." Batur'un dediği şeyle kaşlarımı çattım ancak sorgulamadım. Telefonun kapanma sesi geldiğinde yataktan kalktım ve camın oraya geçtim.
Pencereyi kenara doğru çektiğimde Batur'un yüzü ile karşılaşmayı beklemediğim için korkuyla çığlık atacaktım ki evde babamın olduğu aklıma geldi, çığlığımı elimle bastırdım ve diğer elimle camı açtım.
Batur hızlıca o dev cussesini zorlukla camdan içeri soktu ve ayakları yere değer değmez ayakkabılarını çıkarıp altı yere değmesin diye ters çevirdi.
Ben hala şaşkınca Batur'a bakarken Batur doğruldu, kollarını sıkıca bedenime sardı.
Batur'u görmeyeli tam tamına üç hafta olmuştu. Babam yüzünden evden çıkamıyordum. İşe gittiğimde ise Batur'un işleri ile benim mesai saatim çakışıyordu. Ne ben onu, ne o beni görmeye gelebiliyordu.
Kollarımı sıkıca Batur'a sardım, onun o güzel okyanus kokusunu ciğerlerime çekerken başımı göğsüne yasladım.
Özlemiştim. Hemde çok.
"Mis kokulum," dedi Batur burnunu boynuma gömerken. "Çok özledim lan ben seni."
Batur'un sesi boğuk çıkarken kollarını biraz daha sıkı sardı. Bir eliyle saçlarımı okşamaya başladığında huzurla kapattım gözlerimi.
"Bende seni çok özledim." Dedim kısık bir sesle. Babamın odama kapıyı çalmadan girmeyeceğini bildiğim için huzurluydum. Zaten uykusu da oldukça ağır, başı yanında top patlasa duymaz.
Batur yavaşça benden ayrıldı, yüzümü ellerinin arasına aldı ve alnıma minik bir öpücük kondurdu.
Dudaklarımın ucu iki yana doğru kıvrıldı.
"Gel, uyumaya devam et." Dedi Batur ve elimi tutup beni yatağın oraya götürdü. Onu uzun süre sonra ilk defa görmüştüm, uyuyamazdım. Doya doya bakmak istiyordum ona. Çünkü biliyorum, bu camdan çıktığı an kim bilir onu ne zaman görücem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOYNUMDAKİ AKINCI
Teen Fiction"Bir değil, bin tane kalbim olsa bile ben bu gönlü gene sana kaptırırdım be güzelim."