Not so innocent

258 11 0
                                    

Harry túl fiatal volt. túl fiatal volt, és mégis annyira bűnös. Mióta először járt Louis házában, az idősebb fiú epekedett utána. Minden másodpercben rá gondolt. Ó, miket tudott Louis tenni azzal az édes, ártatlan fiúval...

Négy hónappal ezelőtt költözött Doncasterbe és Lottie, Louis húga azt mondta neki, hogy gyakorlatilag Louis irányítja a várost. Louis csak nevetett, megveregette a húga vállát és gratulált neki, amiért sikerült összebarátkoznia Harryvel. Mind csak könnyed, testvéri ugratás volt, de ha Lottie tudta volna, hogy Louis mit érez valójában, akkor kiakadt volna rá.

Louis először egy csütörtökön látta Harryt, munka után. Úgy emlékszik, hogy talán a második hete járhatott Harry Lottie iskolájába és már egymásba karolva jöttek ki együtt az óráról. Harrynek barna, göndör haja volt, ami kuszán omlott a szeme elé. A fürtök vadak, mégis valahogy rendezettek voltak. Ez volt az ami azonnal vonzotta Louist. Aztán a szeme. Amikor a fiú közelebb ment a kocsijához Louis meglátta az élénkzöld szemeket, amik kitűntek a fehér bőre miatt. Úristen, gyönyörű volt.

-Üdv, uram. – ez volt az első amit mondott. Louis hazudott volna, ha azt mondja, hogy egy kicsit sem állt fel neki, mikor ezek a szavak elhagyták a rózsaszín, dús, csókolható ajkakat.

-Szia. – ez volt minden, amit sikerült mondania, mielőtt Lottie lelkesen közbevágott.

- Lou! – kiáltotta, elhúzva az ú hangot – Emlékszel arra a helyes fiúra, akiről meséltem neked?

Louis felvonta a szemöldökét, Lottieval jár? – Igen, emlékszem.

-Jó, hát.. – kuncogott és Harry felé fordult, ő is kuncogott – Ő itt Harry Styles, a múlt héten költözött ide Holmes Chapelből.

Louist nem érdekelte, honnan költözött ide, csak azt jegyezte meg, hogy Harry Styles. Harry Styles, persze, még a neve is szexi volt, nem? Volt olyan része ennek a fiúnak ami nem hozta volna lázba?

-Nagyon örülök, hogy megismerhetlek, Harry. – kinyújtotta a kezét a fiatalabbiknak, hogy megrázza. Amikor Harry elhúzódott, újra megszólalt. – Szóval, gondolom ti ketten.. együtt vagytok?

Harry hátravetette a fejét és csodálatosan felnevetett. Louis látni akarta a fedetlen nyakát, csak más helyzetben.

-Nem, te buta! – fordult Lottiehoz, aki bátorítóan bólintott neki – Úgy nézek ki, mint aki a lányokat szereti?

Louis kuncogva válaszolt. – Talán nem.

És hirtelen: - Ó, Istenem!

-Mi az? – kérdezte Harry halkan Lottietól. És hát, basszameg. Dögös volt, meleg és úgy beszélt, hogy Louis legszívesebben belenyomta volna a f-

Egymáshoz préselte a lábait.

-Louis is meleg! – csapta össze a két kezét Lottie – Ti ketten srácok, kellene-

És valamiért Louis félbeszakította. – Nem.

- Miért? – kérdezték mindketten egybehangzóan. Ó, úristen, Harry felnézett rá a sűrű szempilláin keresztül és ártatlan tekintet ült az arcára. Ebben a pillanatban Louis észre sem vette, hogy nem ellenkezett Harry.

- Mert talán tizennégy éves vagy!

-Tizenhat – javította ki Harry – Idősebb. mint Lottie.

Louis lehunyta a szemét, visszanyerve az önuralmát. Végül is, kiskorú volt. – Akkor sem.

-Tudom – duzzogott Harry, alsó ajka kibuggyant – Olyan kár, hogy az összes dögös srác túl idős.

Lottie bólintott, mintha értette volna mire gondol, míg Louis teljesen zavarban állt ott. Harry dögösnek nevezte. Harry kurvára játszott vele.

L.S. Oneshot fordítások (smut)Where stories live. Discover now