Louis unatkozott. Az egész délutánját azzal töltötte, hogy az egy hét múlva esedékes vizsgájára tanult. Eredményes volt, de nem volt túl szórakoztató.
Vasárnap délutánonként általában ő és Harry, a szobatársa videójátékozni szoktak együtt. Mostanában azonban Harry nem sokat volt otthon, egy projektre hivatkozott amiben éppen benne volt, ami miatt az elmúlt egy-két hónapban nem tudott otthon lenni.
Eléggé magányos volt, Louisnak hiányzott Harry jelenléte a lakásból.
Louis annyira unatkozott, hogy inkább elvonult a szobájába és azzal töltötte el az idejét, hogy a közösségi oldalait görgette. Ez agyzsibbasztó volt, de lefoglalta magát és megtette a hatását, így Louis nem panaszkodott.
Éppen az Instagramot görgette, mikor egy olyan weboldal hirdetésére bukkant, ami az OnlyFans és a PornHub keverékének nézett ki és valószínűleg az is volt.
Némileg felkeltette az érdeklődését, de aztán Louis emlékeztette magát, hogy nem kellene ilyen dolgokra pazarolnia az idejét.
Tovább akart görgetni, hogy elkerülje a kísértést, de a görgetés közben Louis ujja megakadt és véletlenül rákattintott a hirdetés alsó részére és ezzel eljutott a weboldalra.
Egy másodperc alatt rájött, hogy mit tett, gyorsan bezárta a böngészőt és visszalépett az Instagramra, miközben érezte, hogy felforrósodik az arca annak ellenére, hogy egyedül van.
Tovább görgetett és hirtelen csak ilyen weboldalak hirdetései jelentek meg. Kitartott ameddig tudott, amíg már 15 perc alatt legalább 5 ilyen hirdetést látott és beadta a derekát.
A weboldal elég valósnak tűnt, de Louis csak remélte, hogy nem akar vírust tenni a telefonjára.
Lefelé görgetett a képernyőn és különböző kategóriák jelentek meg előtte.
Rengeteg lehetőség közül lehetett választani és Louis csak nevetett párnak az elnevezésén.
Abbahagyta a görgetést, mikor a "Boyxboy" kategóriára bukkant. Nem azért, mert ez tetszett volna neki, hanem mert a kategória borítóképén egy olyan személy volt, akire Louis esküszik, hogy ismeri valahonnan.
A kép sötét volt, sok árnyékkal, így az arcot nehezen lehetett kivenni, de halványan kirajzolódott pár hosszú tincs és a hasizma.
A fiú csipkés bugyit viselt és Louis nem tudta miért, de ettől kissé megremegett a gyomra és a farka félkemény lett.
Ettől Louis agya túlpörgött. Mi a fenéért izgatta fel egy bugyit viselő srác? Azt el kell ismernie, hogy a fiú vonzónak tűnt, legalább is abból, amit Louis ki tudott venni, de Louis biztos volt benne, hogy hetero. Eddig csak a lányokhoz vonzódott.
Louis ezt annak tulajdonította, hogy egy ideje már nem volt együtt senkivel és csak szexuálisan frusztrált volt. Ez azonban még mindig nem akadályozta meg, hogy rákattintson a kategóriára.
Görgette és csak bámulta ahogy félig vagy teljesen meztelen férfiak képe jelentek meg a képernyőjén, de ezek semmilyen hatással nem voltak rá vagy a farkára, ami csak még jobban összezavarta.
Megdermedt, mikor egy bizonyos képre bukkant és ekkor döbbent rá Louis, hogy miért volt annyira ismerős neki a kategória borítóképén szereplő fiú.
Harry.
De mi a fenét keresett ezen a honlapon? Louis eddig biztos volt benne, hogy a szobatársa hetero, de most összezavarodott.
Annál is jobban összezavarodott, mert Harry jól nézett ki a képen.
Nagyon jól.
Annyira jól, hogy Louis érezte, hogy újra megkeményedik.
YOU ARE READING
L.S. Oneshot fordítások (smut)
FanfictionLarry Stylinson OneShotok lefordítva 5000 szószám alattiak Szabadfordítás :) Minden kredit az eredeti íróké