Louis szereti kellemetlen helyzetbe hozni Harryt. Harry olyankor olyan arcot vág, ami teljesen felbecsülhetetlen. Az arca pirosra változik, a szemöldöke összeráncolódik, miközben az alsó ajka enyhén kiugrik. Úgy néz ki, mint egy béka. Louis élvezi, hogy ugratja a legjobb barátját és néha talán túlzásba is viszi. Harry általában elég jól szórakozik Louis csínytevésein és úgy viseli őket, mint egy bajnok. Ha Louis valaha is tényleg felidegesítené Harryt, vagy isten ments, megsiratná, az belülről szétszakítaná, mert Harry a legjobb barátja; az ő embere. Soha nem akarja őt tényleg felbosszantani, csak megtréfálni.
Harry és Louis középiskola óta barátok és azóta elválaszthatatlanok, hogy megismerkedtek. Amióta a kék szemek összeakadtak a zölddel az osztályterem ellentétes végéből, minden kőbe vésődött. Harry és legjobb barátja, Niall egy csapatot alkotnak Louisval és a 2 legjobb barátjával, Liammel és Zaynnel. Ők öten minden szabadidejüket együtt töltik suli után focizással vagy videojátékokkal. Hétvégenként pedig mind az öten valamelyikük házában alszanak. Néha Louis és Harry saját pizsamapartikat tartottak, csak ők ketten, ahol Harry faházában aludtak, és kora reggelig nevettek az éjszakán át.
Amint elkezdődött a középiskola, Zayn és Liam ugyanolyan elválaszthatatlanok lettek, mint Louis és Harry. Végül elmondták a legjobb barátaiknak, hogy valójában randiznak. Louis és Harry számára ez sokkolóan hatott, mivel nem tudták volna elképzelni, hogy ők randiznának egymással, de nem mintha homofóbok lettek volna, vagy ilyesmi, csak azt gondolták, hogy ez furcsa lenne. Louis kitalálta, hogy elkezdi cukkolni Harryt azzal, hogy túl közel kerül hozzá. Az ölébe ült és nyalogatta az arcát, néha megpaskolta a fenekét. Harry is sokat paskolta Louis fenekét, mivel "olyan nagy, hogy a kezemet a gravitációja magához húzza".
Miután Harry 17 éves lett, más érzéseket kezdett érezni Louis iránt. Megszokta, hogy Louis csak a focis gatyájában, póló nélkül rúgja a labdát, a testén csöpögött az izzadság, és ez korábban soha nem keltette fel a figyelmét. De most, a gyomra bizseregni kezdett és a farka megrándult, ahogy nézte, hogy az izzadságcseppek lecsurognak Louis barnás, tónusos hátán a rövidnadrágjának korcához, a lédús, kerek, pimasz feneke fölé. Harry mostanában egyre gyakrabban azon kapta magát, hogy Louis fenekét bámulja. Louis néha rajtakapta Harryt, hogy a tekintete a teste alsó felére szegeződik és elmosolyodott magában, érezte a késztetést, hogy ezzel ingerlje őt. Louis azonban sosem kötekedik vele emiatt, mivel Louis is hajlamos elveszni, miközben Harry széles vállát és karcsú derekát szemügyre veszi, sima, tejszerű bőrét, amely ragyog a napfényben. Louis észrevette, hogy Harry a pubertáskor elérése után kezdett férfivá nőni és igazán kinőni önmagát. Louis még mindig csak a legjobb barátjaként gondolt Harryre, de nem tagadhatta, hogy némileg vonzotta, amit látott.
Louis úgy döntött, hogy még egy fokkal feljebb veszi az incselkedést, és elkezdte cikizni Harryt azzal, hogy szexuális dolgokat csinálnak együtt. Louis megjegyzéseket tett arra, hogy Harry milyen alázatos és hogy milyen tökéletes bottom lenne belőle. Louis arról beszélt, hogyan tágítaná ki Harryt az ujjaival szépen és lassan, amíg Harry könyörögne, hogy megdugja. Ezek a beszélgetések azután kezdődtek, hogy Harry azt javasolta, nézzenek meg egy meleg pornót, hogy "lássák, miben más, mint a hetero pornó". Harrynek élénk rózsaszín volt az arca a videó befejezése után, Louis pedig megbökte a kipirult arcát ott, ahol a gödröcskéi általában ki szoktak pattanni és megkérdezte tőle, hogy akarja-e, hogy Louis ezt tegye vele. Harry felnyögött és ellökte magától Louist, megpróbálta észrevétlenül megigazítani magát, de Louis észrevette, de ezt csak elraktározta az emlékeiben későbbre.
Harry is elkezdte ingerelni Louist célzásokkal és szexuális megjegyzésekkel. Az iskolában ebéd közben Harry úgy kezdte el enni a banánját, hogy lassan benyomta a végét a szájába, a fogait eltakarta a puha rózsaszín ajkaival és nem szakította meg a szemkontaktust Louisval. Ettől Louis félrenyelte a tejét és majdnem megfulladt. Liam elkezdte piszkálni Louist és Harryt az "elfojtott szexuális frusztrációjukkal" és azt állította, hogy amikor végre összejönnek, az állatias lesz. Mindkét fiú csak nevetett rajta, azt állítva, hogy nem melegek és "ez csak egy kis ugratás".
YOU ARE READING
L.S. Oneshot fordítások (smut)
FanfictionLarry Stylinson OneShotok lefordítva 5000 szószám alattiak Szabadfordítás :) Minden kredit az eredeti íróké