- Mennyi idő még? - nyafogta Harry, miközben az idősebb férfira nézett, aki a kocsit vezette.- Már csak négy óra, bébi, nyugodj meg. - kuncogott Louis.
Louis és Harry egyéves évfordulója volt, és Louis elvitte Harryt a miami beachre. Semmi nagy dolog, de valami olyasmi, amire Harry nagyon vágyott. Látott képeket Miamiról, és úgy gondolta, hogy tényleg gyönyörű és jó móka lesz. Ráadásul egy különleges meglepetést is tervezett Louisnak.
Louis leparkolt egy pihenőhelyen.
- Kell menned a mosdóba? – kérdezte Louis, kikapcsolva a biztonsági övét. Harry bólintott, miközben ő is kikapcsolta a sajátját. Mindketten kiszálltak, Harry a mosdó felé vette az irányt, miközben Louis a kocsi mellett állt.
Harry megmosta a kezét és visszament, hogy végignézze ahogy a barátja rágyújt. Louis elszívta az utolsó slukkot, majd eldobta a csikket.
- Kész vagy? - kérdezte Louis, kinyitva a kocsi ajtaját.
– Igen - Harry izgatottan mosolygott, miközben kinyitotta a kocsi ajtaját és beszállt. Louis beindította a kocsit és elindult az úton.
Már két óra eltelt. Louis egyik kezével vezetett, míg a másikkal Harry kezét fogta. Harry a telefonját nyomkodta, míg a másik kezét Louis tartotta.
Harry lezárta a telefonját, és hátradöntötte a fejét. Oldalra fordult, hogy szembe nézzen vezető barátjával.
- Louis mikor érünk már oda? Oda akarom neked adni a kibaszott meglepetésedet.. - nyafogta Harry, miközben a szemei elkerekedtek, amikor rájött, hogy az imént elmondta Louisnak a tervét.
- Meglepetés.. értem.. Miféle meglepetés? - Louis vigyorogva nézett vissza Harryre majd vissza az útra.
Harry az ajkába harapott, nem tudta mit mondjon. - Ööö... úgy terveztem, hogy egy évfordulós ajándékot adok neked. - mondta Harry ártatlanul
- Ohhhh, megkérdezhetem, hogy mi az az ajándék? - kérdezte Louis incselkedve, hogy Harry kiboruljon.
- Én... ööö... - Harry dadogott, mert el akarta mondani Louisnak, hogy vett egy cicás fehérnemű jelmezt, hogy Louis a matracba nyomva megdughassa benne. - Vettem neked valamit. - hazudta Harry, idegesen nézett a kék szemű fiúra.
- Áh oké. - Louis elmosolyodott, szorosabban megragadva Harry kezét.
Louis megérkezett a célhoz. A kocsit a szálloda előtt parkolta le, ahol megszállnak. Louis odanézett a göndör fiúra, aki boldogan aludt, elmosolyodott a látványon, és felkapta a telefonját, hogy lefotózza, majd mosolyogva lezárta. Louis leállította a motort és kikapcsolta a biztonsági övét, kiszállt a kocsiból. Becsapta a kocsi ajtaját, miközben átsétált a másik oldalra, hogy kinyissa a másik oldalon az ajtót, ahol Harry volt.
- Harry, kicsim, itt vagyunk. - suttogta Louis, gyengéden megsimogatva Harry arcát. Harry lassan kinyitotta a szemét, hogy lássa maga előtt a szerelmét. Harry szemei kitágultak.
- Hol vagyunk? - kérdezte rekedtes hangon.
-Itt vagyunk! - Louis boldogan felkiáltott.
- Tényleg itt vagyunk! - Harry vidáman mondta. Kikapcsolta a biztonsági övét és kiszállt.
Éjszaka volt és az égbolt csodálatos volt, a csillagok fényesen ragyogtak. Meleg volt, de nem túl meleg. A szél lágy és langyos volt, és nem volt túl nagy zaj sem. Harry már most imádta, és alig várta, hogy meglepje Louist.
Harry és Louis kivették a csomagjaikat a csomagtartóból majd bezárták az autót. Mindketten elindultak befelé.
- Bejelentkezem bébi. - mondta Louis letéve a csomagokat Harry mellé. Harry bólintott, miközben leült a bőrönd tetejére és arra gondolt, hogy szeretné, ha Louis tönkretenné. Louis odasétált Harryhez és felvette a csomagját.
ESTÁS LEYENDO
L.S. Oneshot fordítások (smut)
FanficLarry Stylinson OneShotok lefordítva 5000 szószám alattiak Szabadfordítás :) Minden kredit az eredeti íróké