- Honnan tudod, hogy sub vagy dom vagy?
Louis felnéz onnan, ahonnan a teászacskót dobta oda Harrynek, aki a konyhapultnál ül, karjait a hűvös márványlapon összefonva - Úgy érted, hogy honnan tudom, vagy honnan tudja valaki?
- Mármint... én honnan tudom? - Harry kérdezi, miközben elveszi a bögrét, amit Louis átnyújt neki.
- Hát, azt hiszem, ez a személyiségedben gyökerezik, jellemzően. De nem mindig.
- ...huh?
Harryhez csatlakozva a bárszéken a saját bögréjével, Louis iszik egy kortyot, és leteszi.
- Sok esetben a subok hajlamosabbak, mondjuk úgy, hogy... engedelmesebbek. Jól követik a szabályokat, jól érzik magukat, ha megmondják nekik, hogy mit csináljanak, ilyen szarságok. De ez nem mindig van így. Még mindig van egy csomó szemtelenebb sub, akik szeretik feszegetni a határokat, meg ilyesmi, tudod, feszegetni a dom határait, de ez főleg csak a hálószobában van így. Még mindig rengeteg olyan sub van, aki a mindennapi életben egyáltalán nem úgy viselkedik, mint egy sub. A hálószobán kívül is lehetnek hangosak és függetlenek, hajlamosak a visszabeszélésre, és inkább csak a saját dolgaikat szeretik csinálni. Meghozzák a saját döntéseiket, és kiakadnak azokra az emberekre, akik megpróbálnak parancsolgatni nekik. Csak amikor az emberek játszanak, vagy ha a szerepük 24/7, akkor a sub jellemzői sokkal inkább előtérbe kerülnek. Ez az, ahol a legtöbbet számít. Ennek talán van értelme így, azt hiszem.
Harry értetlenül bámul Louisra, és az arckifejezésén jól látszik, hogy próbálja feldolgozni mindazt, amit az imént mondott. A szemei szinte belefúródnak Louiséba, és az idősebb fiú már éppen kuncogni készül, és megkérdezni, hogy talán túl sokat mondott-e egyszerre, de ekkor Harry megnyalja az ajkát, és megszólal először.
- Aha.. mivan?
- Az egyszerű verziót kellett volna mondanom? A sztereotípiákat? - kérdezi Louis szórakozott mosollyal, és a lábával Harry lábát bökdösi.
- Inkább igen.
- Oké. Gyakran az alárendeltek inkább engedelmesek. Élvezik, ha parancsolgatnak nekik, és megmondják, mit tegyenek. Követik az utasításokat és jók, azt hiszem, ezt nevezhetjük így. Aztán a domoknál alapvetően az ellenkezője. Ösztönösen arra vágynak, hogy ők legyenek azok, akik parancsolgatnak az embereknek. Lényegében ők „irányítják" az alárendeltjeiket, vagy csak akkor, amikor játszanak, vagy állandóan, ha ez az ő dinamikájuk. Gondolom, örömüket lelik abban, hogy vezetnek és követelőznek. De ezek csak általános magyarázatok. Minden dom és sub kapcsolat más és más, egyedi, attól függ, hogy kik ők és kivel vannak együtt.
- Ó - hümmögte Harry, miközben a teáját kavargatta - Érdekes.
- Miért kérdezed, drágám?
Harry megvonja a vállát, és figyeli, ahogy a bögréjében apró buborékok képződnek. - Csak úgy.
De Louis túl jól ismeri őt. Az általános iskola óta tartó barátság megadta neki azt a kiváltságot, hogy úgy olvashat Harryben, mint egy könyvben. Egyetlen hazugság vagy titok sem marad észrevétlen, ha Louis a közelben van. Harry mindig meghúzza az alsó ajkát, vagy szándékosan kerüli Louis tekintetét, ha nem mond igazat és most a fiú mindkettőt teszi és szinte ráncolja a homlokát egy kicsit.
- Mondd el - mondja Louis gyengéden, Harry karját bökdösve.
Halk sóhaj csúszik ki Harry ajkán, miközben az ölébe ejti a kezét - Ismered azt a srácot, akivel mostanában együtt lógtam?
- Matt? Az, aki úgy beszél, mint egy öregember?
- Igen, ő - forgatja a szemét Harry, és apró mosollyal Louisra pillant. - Hát, mi nem vagyunk olyanok, mintha randiznánk. Igazából nem is járunk, csak... együtt lógunk. De azt hiszem, jobban kedvel, mint egy srácot, akivel hétvégente szórakozásból elmehet valahova.
YOU ARE READING
L.S. Oneshot fordítások (smut)
FanfictionLarry Stylinson OneShotok lefordítva 5000 szószám alattiak Szabadfordítás :) Minden kredit az eredeti íróké