Louis lassan kinyitja a szemét, ahogy az agya kezd felébredni. A függöny a lágy napfényt szűri be a szobába, ami gyönyörű arany árnyékot vet Harry sima hátára. Lágyan elmosolyodik, ahogy tekintete Harry arcára vándorol, amely a legimádnivalóbbá ráncosodott. Louis odahajol, és egy finom csókot nyom Harry vállára. Csókokat nyom rá végig egészen Harry ajkáig. Aztán egy lusta csókot nyom az ajkaira, és érzi, hogy Harry lassan kezd felébredni. Érzi, ahogy Harry ajkai egy apró mosolyra görbülnek a sajátján.
-Jó reggelt - morogja Harry. A hangja mély és reszelős, ahogy a teste próbál alkalmazkodni az ébrenléthez. Elmosolyodik, ahogy szemei Louis arcára fókuszálnak és felragyognak, mint a karácsonyi fények.
-Jó reggelt, kicsim - mondja Louis, a saját hangja karcos. Halkan kuncog, amikor Harry a hátára fordítja Louist, és a lábait mindkét oldalára dobja, átölelve őt.
-Valóban jó reggel - mondja Harry, és lassan dörzsölődik Louis dudorodó ágyékához. Lehajol, hogy összenyomja az ajkaikat, nem elégszik meg a reggeli csókok mennyiségével.
-Valaki izgatott ma reggel - mondja Harry, és Louis nyakát csókolgatja. Beleharap, és gyengéden cikázik a bőrrel a fogai között, vörösre jelölve azt. Louis halkan felnyög alatta, és végigsimít Harry haján.
-Mit is mondhatnék, melletted ébredve töltött fegyver vagyok. - mondja Louis, mire Harry azonnal elhúzódik, és üres tekintettel mered Louisra. Louis nevetésben tör ki.
-Hihetetlen vagy. Őszintén szólva, csodálatos reggelünk volt, de neked idézned kellett a No Control-ból. - mondja Harry, kicsit duzzogva. Louis felkönyököl, hogy Harry ajkait elkapja.
-Egyszerűen nem tudtam ellenállni szerelmem. Elvégre a dal rólad szól, nem igaz? Most pedig térjünk vissza a csodálatos reggelünkhöz. - Mondja, és megfordítja Harryt, így most ő fekszik Harryn. Lehajol, hogy folytassák a csókolózásukat. Harry felkönyököl, hogy ajkait Louis ajkára nyomja. A szájuk szenvedélyesen mozog, incselkedő ritmusban. Louis lassan végigsimít a nyelvével Harry ajkán, mintha azt mondaná neki, hogy engedje be. Harry szétnyitja ajkait, hogy Louis hozzáférhessen.
Harry felnyúl, hogy levegye Louis pólóját és egyszer sem veszi le az ajkait Louis ajkáról. Miután eldobja a pólót valahová a szoba másik végébe, elhúzódik és újra végigcsókolja Louis nyakát. Szerelmes harapásokkal tarkítja, miközben Louis édesen nyög fölötte.
-Vetkőzz le Tomlinson. Gyorsan. - mondja, miközben az éjjeliszekrény fiókjához nyúl, hogy elővegye a síkosítót. Louis leszáll Harryről, és lehúzza a boxerét is, ahogy Harryét is. Louis térdre ereszkedik Harry lábai között és lehajol, hogy végigcsókolja a felsőtestét, szívásnyomokkal pirosra jelölve a pillangó tetoválást. Egy pillanatra felnéz, mielőtt egy cicanyalintást tesz Harry farkának végére. Hallja, ahogy Harry éles lélegzetet vesz, és belekapaszkodik a lepedőbe. Louis kissé elmosolyodik, mielőtt a szájába veszi a farkát.
-Baszki, Louis - nyögi ki Harry. Louis végigfuttatja a nyelvét Harry hosszának tövén, lassan, centiről centire beveszi. Elhúzódik, mielőtt újra bekapná. Csókokat helyez Harry farkára és nyelvét végigcsúsztatja a résen.
-Jézusom Lou. Bűnös szád van. – nyögi Harry. Louis nyögdécsel Harry körül és a rezgésektől Harry több káromkodást is kiált. Louis szopni kezdi Harryt és figyeli, ahogy alatta vonaglik. Egy kis szopogatás és incselkedés után elhúzódik. Harry nyöszörög a veszteségtől. Louis apró csókokat szór Harry combjai mentén, miközben ujjai elkezdik simogatni Harry szűk fenekét. Elhúzódik, hogy egy kis síkosítót öntsön az ujjaira. Bőségesen bevonja mindet, és visszanyomja Harryhez. Lassan és ingerlően köröz, mielőtt óvatosan benyomódna.
Harry halkan zihál a nyomásra és megnyugszik. Louis lassan mozgatja befelé és kifelé, Harry pedig felnyög, és türelmetlenül mozgatja a csípőjét. Louis egy idő után újabb ujjat tesz be, amikor úgy érzi, hogy Harry készen áll rá. Lassan tágítja ki Harryt, a saját farka most már kőkeménnyé vált a Harry szájából kiszabaduló hangok hallatán. Egy kis tágítás után és miután Harry mindhárom ujjával megdugja magát, Louis végül kihúzza őket.
Harry felnyög a veszteségre - Gyerünk Lou, készen állok, folytasd már. - mondja türelmetlenül. Louis kedvesen megrázza a fejét, mielőtt előhúz egy óvszert a fiókból, és rágörgeti a lüktető farkára. Mielőtt vissza tudna térni a korábbi pozíciójába, Harry máris megfordítja, és az ágyhoz szegezi.
-Addig lovagolok rajtad, amíg el nem felejted a neved. - Harry közvetlenül a füle fölött suttogja, és apró csókokat nyom Louis nyaka mentén. A bőr még mindig piros és érzékeny a korábbi harapdálástól. Harry a lábát Louis csípője köré lendíti. Ajkait egyesíti Louis ajkaival, miközben lassan lesüllyed Louis farkára. Nyögdécselve, ahogy centiről centire lassan veszi be. Lassan és tétován forgatja a csípőjét, nyögve, ahogy a legmélyebb pontra ér.
Egy pillanatig mozdulatlanul ül rajta, hozzászokva ahhoz, hogy Louis benne van. Lassan felemelkedik egy kicsit, majd remegő lélegzettel visszaereszkedik. - Bassza meg Lou, Jézusom, olyan jó érzés. - Nyögi ki Harry, miközben lassan felemeli magát, majd ismét visszaereszkedik. Lassú ritmusban mozog rajta.
Louis felnyög, ahogy Harry forgatja a csípőjét, és folytatja a fel-le mozgást Louis farkán. - A francba Haz, kurva szűk vagy. Ez színtiszta mennyország. - zihálja és felnyomja a csípőjét, hogy a lökéseit egyeztesse Harryével. Mindketten folyamatosan növelik a tempót, és élvezettel nyögnek fel.
Harry gyorsabban mozog, a bőrük összecsapódásának hangja visszhangzik a szobájukban és remegő lélegzetvételük betölti a levegőt. Louis egyik keze Harry farkához nyúl, lustán simogatja és figyelmet szentel neki, amit Harry a hangokból ítélve egyértelműen élvez.
Harry egy mocskos nyögést ereszt ki, és még gyorsabban kezd el ugrálni. Felemeli magát és visszacsapódik. Louis fel és le dolgozik Harry farkán, egyre közelebb száguldva az orgazmusához. Harry Louis köré szorul és folytatja a mozgást Louis farkán. Louis felnyög, ahogy érzi, hogy egyre közelebb kerül a saját orgazmusához.
-Nem bírom tovább tartani. - nyögi Harry. Újra Louis köré szorul, mielőtt elélvez Louis keze között. Louis is elélvez, ahogy Harry lejön a mámorból. Mindketten levegő után kapkodnak és lefekszenek, hogy megnyugodjanak.
Harry leszáll Louisról, és szerez egy nedves törlőkendőt, hogy feltakarítsa a mocskukat, mielőtt Louis mellé fekszik, és átkarolja. - Így kell kezdeni egy reggelt.. - motyogja Louis vállába. Louis elmosolyodik, és csókot nyom Harry ajkaira.
-Szerintem aludnunk kéne még egy kicsit, mielőtt nekivágunk a napnak, nem? Nem hiszem, hogy most még meg tudok mozdulni. – mondja Louis, a szemei már küzdenek azért, hogy nyitva maradjanak. Harry bólint és érzi, hogy az álom eluralkodik rajta, majd mindketten újra elbóbiskolnak.
962 szó
Minden jog az eredeti írót illeti - thetommoway_oioii (ao3)
YOU ARE READING
L.S. Oneshot fordítások (smut)
FanfictionLarry Stylinson OneShotok lefordítva 5000 szószám alattiak Szabadfordítás :) Minden kredit az eredeti íróké