Jealousy, Jealousy

109 6 0
                                    

Louis dühös.

A kezében tartott konyakos kólás poharat egyre szorosabban fogja, ahogy nézi, ahogy a jelenet lejátszódik előtte.

Az a helyzet, hogy Louis tudta. Tudta, hogy amikor Niall azt javasolta, hogy menjenek el Harry születésnapjára, ő megpróbálja majd ezt a szarságot összehozni. Harry ilyen furfangos; imádja féltékennyé tenni Louist.

És néhány itallal a szervezetében a fiú nem szégyelli magát.

Harry szereti a durva dolgokat. Szereti, ha meghúzzák a haját, ha elfenekelik, ha megkötözik és megdugják, ha betömik a száját, ha olyan keményen megdugják, hogy elmegy a hangja.. és Louis minden egyes részletet imád.

Ez, bármennyire is tudja Louis, hogy Harry szándékosan csinálja, mégis úgy érzi, mintha a ronda zöld szörnyeteg épülne fel benne, egyre erősebbé válik, minél többet nézi, ahogy valami lány dörgölőzik a barátjához.

A pokolba is, nem csak dörgölőzik, hanem twerkel is neki, a fenekét egészen a férfi ágyékához szorítva. És a kurva életbe, ha valakinek a feneke az ágyékához kell, hogy érjen, az csak Louisé.

Louis állkapcsa összeszorul, amikor Harry a csípőjére teszi a kezét, és szemkontaktust teremt Louisval, apró vigyorral az arcán.

Abszolút szemétláda.

- Jézusom, Tommo, innen is látom, hogy megfeszül az állkapcsod - jegyzi meg Liam mellette - Ez csak egy ártalmatlan tánc a születésnapjára.. nem is szereti a lányokat. Tudod, hogy csak Niall baszakszik vele.

Louis azonban nem igazán figyel arra, amit Liam mond. Vagy inkább nem igazán figyel. Nem is akarja, és nem is kell neki. Harry még csak nem is ivott annyit. Tényleg, még csak egy órája vannak itt.

Louis lehajtja a maradék italát - a második italát. Bár biztos benne, hogy a látvány, ahogy a barátja valami lánnyal táncol, jobban hat rá, mint az alkohol.

Harry játszik az előtte álló hölggyel, ahogy a háta kiegyenesedik, és a csípőjét együtt mozgatja az övével. A körülötte összegyűlt kör éljenez, mintha örülnének, hogy két embert látnak a táncparketten összedörzsölődni..

Őszintén, Louis gúnyolódik magában.

- Ember, Harry biztos többet ihatott, mint gondoltam, mert úgy tűnik, nagyon beleéli magát. - mondja Niall nevetve, ahogy az asztalukhoz közeledik.

Louis továbbra is csendben marad.

- Még jó, hogy meleg, mint az állat, mert hadd mondjam meg, ha ő lenne a párom, most nem lennék túl boldog. - teszi hozzá Niall.

És látod, pont ez a lényeg. Nem kéne, hogy számítson, nem igaz? Harry meleg. Nem mintha beindult volna ettől a nőtől, vagy ilyesmi. Csak egy pöcs, aki féltékennyé akarja tenni Louist, mert úgy tűnik, amikor Louis féltékeny lesz, a szex 'észbontóan jó'.

- Azt hiszem, hazaviszem Harryt. - hagyják el a szavak a száját, mielőtt még felfogná, mit mond.

- Micsoda? Miért? Még el sem kezdtük a körünket. - tiltakozik Niall.

Liam mindent tudó pillantást vet rá - Haver, talán haza kéne menniük, mielőtt Harry megint lehány egy idegent, mint legutóbb. Emlékszel?

Niall a homlokát ráncolja - De a buli még csak most kezdődött.

- Csinálhatunk valamit holnap... ebéd vagy ilyesmi. - int Louis, miközben kicsúszik a boxból, tekintete még mindig Harryre tapad.

- De... - Niall belekezd, de Louis hallja, hogy Liam csitítja.

L.S. Oneshot fordítások (smut)Where stories live. Discover now