Silver tongues

138 8 0
                                    

A szoba túlsó felén a tévé halk hangjai... halkak voltak, vagy talán hangosak.

Harry nem tudta leírni, nem most, mikor egyik érzéke sem működött rendesen ebben a pillanatban.

Nem most, mikor érzi azokat az ujjakat a hasán.

Nem most ahogy érzi, hogy az egész teste remeg.

Nem most, mikor egy kéz a combjain van, széthúzza őket, hogy ne zárja össze.

Nem most, amikor valaki a lábai között van, valaki, aki több mint negyedórán keresztül csókolgatja és lágyan harapdálja.

Nem most, amikor Louis a combja belső oldalát harapdálja, majd veszélyesen közel megy a fenekéhez.

Halvány képek vannak a fejében arról, hogyan történt mindez.

Éppen főzött, miközben Louisra várt, hogy hazaérjen a munkából, sűrű és nagyon fáradt műszakja volt ma.

Amikor már a vacsorával készen volt, meghallotta az ajtót és azt, hogy a férje szólítja.

Emlékszik rá, hogy megölelte és egy rövid puszit adott neki, majd azt mondta neki, hogy üljön le, hogy felszolgálhassa neki a vacsorát.

Minden rendben volt, amíg nem érezte, hogy Louis hátulról átöleli, és hogy a kezei végigsimítanak a lapos hasán, hogy az ajkai csókokat hagynak a csupasz vállán.

-Szívem, fel kell szolgálnom a vacsorát, később is csinálhatjuk. - szólalt meg Harry, miközben oldalra hajtotta a fejét, hogy Louis végigcsókolhassa a nyakát.

-Jobb, ha félretesszük a vacsorát, a francba, Harry, annyira szükségem van rád. - Louis közelebb húzódik a sötét hajú férfi testéhez, és Harry érzi Louis erekcióját a fenekén.

-Mmm... Louis.

-Gyerünk szerelmem.

Harrynek ennyi jut az eszébe, és most már az ágyon fekszik.

Louis  játszik vele.

Érzi Louis ajkait a feneke közelében, majd elhúzódik, az ujjai közel járnak a hasán fekvő kemény tagjához.

-Lou... csak tedd be.

-Shh, csak lazíts, szerelmem.

Louis oldalra néz, és látja a tükörben, hogy Harry a kezét a mellbimbójára teszi, és a háta eltávolodik az ágytól.

A francba, már a munkából elindulva felizgult, amikor eszébe jutott, hogy Harry bement az irodájába, és könyörgött neki, hogy akkor és ott dugja meg.

Arra is emlékezett, hogy amikor kimentek, az emeleten mindenki őket nézte, ahogy Harry remegve, ő pedig mosollyal az arcán sétált.

És ezekkel a képekkel érkezett haza, és most a fiúja itt fekszik előtte széttárt lábakkal, csak neki, csak azért, hogy úgy élvezhesse a testét, ahogy akarja.

Tekintetét ismét a fiú nyáltól csillogó fenekére irányítja, és ismét rá kell tennie a száját.

Annyira szereti őt nyalogatni, érzékennyé tenni minden egyes érintéssel, amíg fel nem sír, és ma is ezt fogja tenni.

Ujjaival végigsimít a farkán, amíg egyik keze el nem éri a bejáratát. Csak körbejárja, és ugyanazokat az ujjakat vezeti a szájába, csak hogy nedves legyen.

Miután az ujjai a saját nyálával vannak beborítva, mindkét ujját könnyedén belenyomja.

-Kérlek, kérlek, kérlek - ez minden, amit Harrytől hallani lehet.

Könyörög, hogy csináljon valamit, hogy tolja át a határon.

-Itt vagyok, szerelmem - köp Louis a fenekére, és mindkét ujját Harrybe temeti.

-Louis! -  Harry hangosan nyögi a fiú nevét, függetlenül attól, hogy hallják-e az utcán vagy sem.

Louis lenyűgözve figyeli, ahogy az ujjai eltűnnek Harryben, hogy menynire jól fogadja őt, nem is tudja megállni, hogy ne sóhajtozzon, és ne érintse az ajkaival, hogy megcsókolja a belső combját, miközben Harry felnyög, ahogy az ujjai ki-be mozognak..

Louis érzi, hogy a farka egyre jobban fáj, de ez nem érdekli, tovább kényezteti a fiút hogy még hangosabban nyög.

Kihúzza az ujjait, és a kezével szétfeszíti Harryt, és beletemetkezik.

Nyelvével nyalogatja az érzékeny bejáratot, érzi, hogy milyen forró, és azt is, hogy Harry kezei most a hajában vannak, de még mindig nem nyomja, és nem tesz semmilyen mozdulatot.

Louis kicsit elhúzódik, majd a nyelvét nyomja bele.

Harry hangosan felnyög, és ezúttal nagyon nehezen lélegzik, kezei a férfi hajában vannak, így az egyáltalán nem húzódik ki a helyéről.

Louis olyan jól bánik a nyelvével, hogy érzi, ahogy Harry ujjai szorítják.

-Még, még, Louis - A hangja csak halk zihálásban jön ki, nem bír mozdulni, de a fenekét odanyomja, és Louis fejét még jobban belenyomja.

Hallja, ahogy Louis kicsit felnyög, de nem foglalkozik vele.

Olyan közel van, érzi, hogy remeg a teste, érzi, hogy ráng a tagja.

Egyik kezével Louis fejét tartja, a másik kezét pedig a farkára teszi.

Nagyon lassan mozgatni kezdi, érzi, hogy milyen kemény, és hogy Louis még mindig nyalja.

Könnyek gyűlnek a szemébe, el van ájulva, hogy ilyen sokáig ingerli őt így.

-Még, baszki, még, kérlek - Harry meggörbíti a hátát, és mindkét keze újra a mellbimbóival játszadozik.

Louis elhúzódik Harry bejáratától, hogy most feljebb és közelebb kerüljön Harry arcához.

A szemei csukva vannak és könnyesek, csak miatta esik szét. -Ne, ne, Louis, gyere vissza - Harry kinyitja a könnyes szemét.

-Megvagy szerelmem, most el fogsz élvezni.  -Louis bevezeti az ujjait Harry szájába és Harry nem habozik, szükségszerűen szopogatni kezdi őket.

Még néhány másodperc és Louis kiveszi őket, hogy a fiú bejáratához vigye és gyors lökésekbe kezd, miközben Harry hangosan felnyög.

Louis vigyorogva néz le rá, leereszti a száját a göndör fiú nyakához és elkezd csókokat adni a mellbimbójáig, majd az egyiket a szájába veszi, szopni és harapdálni kezdi, és ez elég  Harrynek, hogy keményen elélvezzen.

Louis elhúzódik és nézi a Harry testén lévő fehérséget. - Szerelmem...

-Csináld - Louisnak csak ennyi kell, hogy kigombolja a nadrágját és kihúzza a farkát a boxeréből, kicsit megfordítja Harryt, hogy  az oldalára feküdjön.

Egyik kezével kicsit széthúzza a fenekét, és látja, hogy milyen piros a fiú feneke, a látványra gyorsabban veri ki magát.

Annyira szereti, hogy ilyen a férje.

Harry arcán mosoly ül, tudja, mennyire beindítja Louist, amikor csak miatta esik szét, és annyira szereti tudni, hogy ezt csak ő tudja elérni.

Louis gyorsabban mozgatja a kezét, érzi, hogy a hasa összehúzódik, közelebb húzza a farkát a  fiú bejáratához, és keményen elélvez.

Végignézi, ahogy az összes élvezete ráfolyik a fenekére, ahogy a hátán és a combján apró nyomok maradnak belőle.

Louis petyhüdten zuhan az ágyra, és nem habozik hátulról átölelni Harryt.

-Te vagy a legjobb szerelmem, annyira szeretlek. - Louis belesuttogja Harry fülébe, Harry pedig elmosolyodik, és érzi a pillangókat a hasában.

-Én is szeretlek, nagyon szeretlek.

Louis elmosolyodik és szorosabban átöleli Harryt.

Louis később gondoskodik majd a takarításról, most csak ki akarja élvezni ezeket a pillanatokat az aranyos szerelmével.

1013 szó
Minden jog az eredeti írót illeti - ltfemrry (ao3)

L.S. Oneshot fordítások (smut)Where stories live. Discover now