Conversation pit

149 6 0
                                    

Louis új háza jobb szó híján elegáns. Modern, fehér padló és márvány munkalapok egy kis színfolttal, festmények a falon és art deco ihletésű bútorok. Növények, könyvek és CD-k voltak a polcrendszeren ami a nagy síkképernyős TV-t, a modern kanapét és az üveg dohányzóasztalt vette körül.

A földszinten hat szoba van. Nappali, étkező, a másik társalgó, konyha, fürdőszoba és télikert.

A "másik társalgó" volt a kedvenc szobája. Játékszobaként is funkcionált, de a csúcspontja a középen lévő beszélgetős rész, szép kékre volt festve, piros és sárga takarókkal és párnákkal és külön kiválasztott színes díszpárnákkal, amiket direkt ő választott ki. Hangulatos volt és kifinomult, annyira a hetvenes évek volt, hogy Louis hippinek érezte magát (jó korszak, ugye?). Imádja.

A társalgó csodás volt, hatalmas TV PS5-tel, annyi játékkal amennyi csak elfért, több festmény, az egyiket a barátja Zayn készítette. Oldalt egy asztal áll tele bekeretezett fényképekkel és csecsebecsékkel. Képek róla és a testvéreiről, a családjáról, az anyukájáról, róla és a haverjairól, róla és Harryről, arról, amikor találkozott David Beckhammel (véletlenül a legnagyobb kép az összes közül). Növények is vannak itt szanaszét, egy igazi könyvespolc, ami teljesen tele van (Harry műve), babzsákok, Clifford ágya a sarokban, mellette egy vizes tál és néhány játék. Egy rakat plüssállat, amihez Harry ragaszkodott, még több párna és takaró szépen egymás mellé rakva. Könnyű döntés volt ide egy mini hűtőt betenni és egy szekrényt a rágcsáknak.

Messze ez volt mindenki kedvenc szobája, tökéletes a játékesthez, tökéletes a moziesthez vagy csak a lógáshoz. A hatalmas ablak tökéletes fényt biztosít és remekül szellőzik. Egyszerűen tökéletes.

A hely úgy van kialakítva, hogy az egészet kanapék keretezik, de a szőnyeg és a párnák azt jelzik, hogy a földre is leülhetnek, ha úgy tetszik. Harry és Liam általában a padlót választják, hogy ki tudják nyújtóztatni a lábukat. Néha Zayn Liam lábai közé ül, Liam pedig a kanapéra. Niall csak ül a két páros között középen. Van még egy kis kerek dohányzóasztal a közepén és néhány összecsukható asztal, amit a könyvespolc mögötti tárolóban tartanak elrejtve (fancy, nem?).

Ez valóban az álmai háza.

Még mindig nem tudja elhinni, hogy ez az övé (gyakorlatilag Harry is itt lakik, de hivatalosan Louis nevén van). Bár neki és Harrynek is jó állása van (Harry ügyvéd, elég jól keres, Louis pedig a saját marketingcégét vezeti, csak egy kisvállakozás és semmiképpen sem túl gazdag, de mindenképpen jól menő), nem volt elég pénzük ahhoz, hogy egy szerény városi házon kívűl másba fektessenek.

Ez akkor változott meg, mikor Louis egyik barátja, Brad vett magának egy új házat ami praktikusabb volt neki és a bővülő családjának. Brad gazdag volt és tudta, hogy Louis házat akar venni és olcsón eladta neki. Talán kissé etikátlan, de a ház gyönyörű és Louis imádja.

-Lou! Megjöttem! – kiáltja Harry, majd hallatszódik a hang ahogy a kulcsát a tálba ejti - Beszéltem a főbérlőmmel és.. Hol vagy?

-Társalgó, bébi! – Louis visszakiabál.

Harry léptei hallatszódnak a folyosón, a feje az ajtóban bukkan fel – Szia!

-Neked is szia – válaszol Louis és felhajol, hogy Harry megcsókolhassa az ajkát. A szokásos munka utáni rutinját végzi, kibontja a kontyát, ledobja a cipőjét és a napjáról fecseg.

-Szóval beszéltem vele – kezdi Harry, leveszi a blézerét és meglazítja a nyakkendőjét – És mondta, hogy kiköltözhetek a lakásból és visszakapom a kauciót, ha megvárom hogy új bérlőket találjon. Nagyjából két hét.

L.S. Oneshot fordítások (smut)Where stories live. Discover now