Two Sided Coin

131 7 0
                                    

- Ma hatkor lesz egy forgatásod. - mondja neki Max, a menedzsere, amikor délután a kávézóban ülnek. Ő a sztereotipikus feketekávét szokta meginni, míg társa a legédesebb fajta teát issza öt és fél kanál cukorral.

- Ezúttal kivel? - kérdezi Louis, miközben egyenletesen kortyolgatja a teáját. Nem tudta, miért van szüksége menedzserre, ha már a pornóiparban van, de mindegy, belement. Elvégre Max igazán rendes fickó.

- Hm, valaki, akit Harrynek hívnak, az biztos. Igen, Harrynek.

Louis nem ismerte fel a nevet sehonnan. Nem egy régi barát vagy valaki, akivel korábban együtt dolgozott. A név nem csengett ismerősen.

- Oké. Rendben van. Nincs más, ugye? - Louis kérdezősködik. Mert bár a foglalkozása jobb, mint az irodai munka, egy idő után mégis fárasztó.

- Nincs más. Ügyes legyél. - megöleli Louist, miközben átmennek a kávézón, majd kisétálnak.

- Nehéz szívni abban, amit csinálok, de persze. Majd "ügyes leszek" - idézőjeleket tesz a szőkeség szavai köré, és válaszul megforgatja a szemét.

Elbúcsúznak, Louis pedig körbejárja a várost és úgy gondolja, hogy mielőtt elindulna, elszalad és elintéz néhány dolgot. Mire eléri az öt órát, Louis beül a tengerészkék Volkswagen Bogárba és elhajt a stúdióba. Az autót még a középiskolában vette, mert nem engedhette meg magának a szebb, drágább autókat és aranyosnak találta benne a kis vázát.

Mire leparkol a parkolóban, a műszerfalon lévő óra kísérteties kék fényben öt óra huszonhetet mutat. Louis kiszáll a kocsiból, becsapja az ajtót és felsétál a fehér kavicsos kőlépcsőn a stúdióba.

- Louis bébi! - a stylist és sminkes Eleanor izgatottan odaszól, amikor észreveszi a férfit, amint belép a stúdió sötétített üvegajtaján.

- Szia El. - mosolyog.

Tudja, mi a következő teendő, ezért a férfi először is átöltözik a jelenethez szükséges ruhába és amikor végzett, leül a rendezői székbe, amit a nő úgymond az "ügyfél" számára tesz ki.

- Ez a Harry fickó, tudod... - Louis elhallgat, miközben a nő eltolja a frufruját a homlokából, hogy a bőrszínéhez illő púdert kenjen az arcára, hogy kiegyenlítse az arcszínét és csökkentse a bőrén lévő csillogást - Egy seggfej? - felpislog az egyik szemével és látja, hogy a lány mosolyog rá.

- Igen.

Az iparban sokan kijátszották a fizetős meleg kártyát, mondván: "Nem vagyok meleg. A meleg pornó csak jól fizet". Történetesen sok ilyen ember volt, akikkel együtt dolgozott. Arrogánsak, gorombák, jók a szexben, de nem érdekeltek. Amint leforgattak egy jelenetet, nem akartak Louisval semmit sem kezdeni, és megvetéssel és undorral kezelték és néztek rá. Annak ellenére, hogy ugyanúgy benne voltak.

- Csukd be a szemed, hacsak nem akarsz sminket a szemedbe. - utasítja a nő és a férfi megteszi, amit mond. - És nem, nem az. Igazából nagyon kedves. Ha végeztem veled, átmehetsz. - egy utolsó kis ecsettel még egy kis bronzosítót fest az arccsontjai fölé és alá, hogy jobban kiemelje őket, Eleanor egy könnyű fahéjillatú levegőt fúj az arcába a rágógumijából, aminek hatására a férfi összeráncolja az orrát, mielőtt kinyitná a szemét.

- Ő az a nagyon magas, helyes, barna hajú fickó, aki Dannyvel beszélget. Kár, hogy meleg, különben lehet, hogy magamévá tenném. - rákacsint a férfira és egy apró mosolyt küld felé.

Louis odanéz, amikor feláll, és egy magas srác állt ott, háttal Louisnak, aki az egyik hangtechnikussal beszélgetett. Apró lépésekkel odalép ehhez a Harry fickóhoz. Danny észreveszi, hogy Louis odamegy és egy ragyogó mosollyal azt mondja: - Szia Louis!

L.S. Oneshot fordítások (smut)Where stories live. Discover now