turn me on and turn me down

100 8 0
                                    

- Mikor volt utoljára fasz a szádban?

Louis hangja mély, halk és reszelős, de csöpög a tekintélytől. A hangja a leghatározottabb, amit Harry valaha hallott, egyértelműen parancsoló és merész, és ettől a fiatalabb fiúnak szédül a feje, a szíve kiugrik a mellkasából a nyilvánvaló gúnyolódástól, és biztos benne, hogy magas nyávogással válaszolna, ha a szája nem lenne tele Louis farkával.

Kicsit homályos, hogyan került ide, Louis hálószobájában térdelve, és talán a pár tequila feles miatt, amit fél órával ezelőtt megivott, vagy talán csak Louis néz rá olyan sötét szikrával a szemében, amit Harry még sosem látott, de akárhogy is, valami miatt a saját farka is felállt, és fáj ott, ahol a túlságosan szűk farmerjába rejtőzik.

- Mpfhhh... - mondja, mert most egy lüktető farok van a szájában, a vége az ajkai közé csúszik, a nyelve körbe-körbe kavarog, miközben Louis egyre mélyebbre dugja, amíg félig le nem ér a torkán. Gurgulázik körülötte, halkan öklendezik, és nyeldekelve próbál uralkodni rajta, bár van egy olyan érzése, hogy ahogy Louis keze a hajába markol, az azt jelzi, hogy bizonyára tetszik neki.

Louis belegabalyodik ujjaival Harry fürtjeibe, húzza és rángatja, míg végül szinte hátra rántja a fejét, hogy a farka kicsússzon az ajkai közül, az arccsontjához simuljon, és csillogó, nedves nyomot hagyjon maga után. - Mikor, H?

- Nagyon-nagyon régen. – válaszol Harry karcos hangon és a háta mögé szorítja a kezeit.

- Igen? Miért?

- A tiédet akartam - motyogja Harry kábultan.

- A tiédet, mi?

- Uram - javítja ki magát azonnal a fiú - A tiédet akartam, uram.

- Annyira jó vagy... - újabb rántás Harry haján, hátrahúzza a fejét, és nyögésre készteti - Mondd még egyszer!

- A farkadat akartam, uram, baszki.

Louis nem válaszol, csak visszavezeti a farkát Harry ajkaihoz, és beledugja, alig hagy egy pillanatot a fiúnak, mielőtt elkezdené a száját baszni. Kezét a hajában tartja, a fürtökbe csavart ujjakkal kényszeríti lefelé, miközben a farkát a torkába nyomja.

- Hát persze, hogy akartad, te kis kurva... - a lökései könyörtelenek, előrenyomja a csípőjét, és halk nyögéssel hátra billenti a fejét, miközben érzi, hogy a golyói megrándulnak, bizsergés fut végig a gerincén. Tudja, hogy hamarosan el fog élvezni, minden idegszálában érzi, ezért lerántja Harryt a farkáról, és a szájából kilógó nyelvére csapja. - Tele fogom élvezni azt a csinos kis arcocskádat...

Louis elkezdi kiverni magának, csuklója gyorsan mozog, a nedves hang keveredik a nehéz lélegzetvételével, és Harrynek csak néhány rövid pillanatig van ideje, hogy levegőt vegyen, mielőtt a meleg élvezete fröccsen az arcára, és lecsöpög a szája sarkába, amit gyorsan lenyalogat. Egy másodpercen belül lenyeli, a szemei elkerekednek, a szája pedig tátva marad, ahogy Louis figyeli, ahogy az utolsó kis csepp is lecsorog a farkáról, és Harry állkapcsán landol. Tovább simogatja magát, lassítva, és amikor a mellkasa már nem akar kiszakadni, tovább dönti hátra a fiú fejét, szinte felméri őt sötét szemével, pupillái kitágulnak.

- Istenem, de gyönyörű vagy. - végigsimít a farkának a végével a Harry arcán lévő ondón, és visszacsúsztatja az ajkai közé, hogy Harry leszopogassa. Amikor visszahúzza, Louis kérdi – Mit mondasz, drágám?

Harry kifújja magát - Köszönöm, uram.

Lehajol Harry fölé, Louis egyik kezét a farkán tartja, a másikkal pedig a fiú állkapcsát markolja. Összepréseli ajkaikat, nyelvével szélesebbre kényszeríti a fiú száját. A csók nyálas és hangos a hálószoba csendjében, ahogy ajkaik összecsapódnak, és nyelvük egymáséra csúszik, hanyagul és rendetlenül.

L.S. Oneshot fordítások (smut)Where stories live. Discover now