Louis: Hé, fel tudnád hívni H-t pár perc múlva? Ki akarok próbálni valamit ;)
Zayn: Ez valami perverz dolog, mi?
Louis: Tényleg akarsz erre választ kapni?
Zayn: Te romlott vagy
Louis: Tudom ;) Akkor felhívod?
Zayn: van választásom?
Louis: nincs, köszi!
Zayn: köcsög
-
Louis vigyorogva nézi a telefonját, és enyhén megszorítja Harry csípőjét, kissé megmozdulva. Harry lélegzete elakad, és borzongás fut végig a gerincén. Louis hüvelykujja Harry csípőjének bőrébe nyomódik, és Louis a figyelmét az előttük lévő tévére tereli.
Harry egy kicsit megmozdul, még hátrébb nyomja magát Louisnak, és egy apró hangot ereszt ki, ahogy megváltozik a szög, amelyben Louis farkának a vége a prosztatáját súrolja.
- Jól vagy, bébi? - Louis a fülébe suttog, mert szereti, ahogy Harry megborzong.
- Mhm, jól - feleli Harry, és a tévét bámulja. A képernyőn a Jóbarátok megy, de egyikük sem figyel oda nagyon. Ilyenkor sosem szoktak figyelni. Harry figyelmét elvonja a farka a seggében, Louisét pedig Harry. Apró hangok és apró mozgolódások véget nem érő sorozata, próbálja megszokni, hogy Louis kitölti őt.
Amikor először próbálták ki, Harry perceken belül elkezdte meglovagolni. Most már két epizódon keresztül csinálják ezt, és Harry fokozatosan egyre mozgolódósabb lett. Közel áll ahhoz, hogy átlendüljön, és ezért Louis úgy döntött, hogy lépni fog. Ez egy újabb lépés, egy továbblépés ahhoz, amit Louis már alig várt, hogy kipróbálhasson a fiújával. Csak nem kell sietnie, csak fel kell készülnie rá.
Ugrást érez az ereiben, amikor Harry telefonja rezegni kezd.
- Felveszed? – kérdezi Louis egy pillanat múlva.
- Ó. Igen... igen - feleli Harry, és kicsit sziszegve nyúl a telefonjáért - Zayn az.
- Rajta, bébi - bátorítja Louis. Harry bizonytalannak tűnik, ahogy elfogadja a hívást, és a füléhez emeli a telefont.
- Szia Zayn - mondja Harry, a hangja csak egy kicsit magasabb és egy kicsit lihegőbb a normálisnál - Mi a... mi a helyzet?
Louis nem hallja Zayn válaszát, csak zagyva beszédet a telefonon keresztül.
- Ó, a pszichológiai feladat! Igen, azon dolgoztam nemrég. Mi zavart össze téged?
Louis szorosabban megragadja Harry csípőjét, és Harry élesen veszi a levegőt.
- Igen, nem, jól vagyok. Lou és én csak nézünk egy műsort. - Elcsépelt válasz.
- Hm, a Jóbarátokat.
Louis kicsit elmozdul, hogy jobb pozícióba kerüljön.
- Az az epizód, ahol Phoebe.. óh!- Harry hirtelen zihál, amikor Louis gyorsan felemeli, és visszarángatja a farkára - Um- Phoebe azt hiszi, hogy az a macska- az anyja.
Louis erősen tartja Harry csípőjét, és körkörösen mozgatni kezdi, sekélyesen belé nyomulva. Harry lélegzete felgyorsul, és Louis mellkasának dől hátra, fejét a vállára hajtja.
- Chandler um... - Harry magas hangot ad ki egy különösen éles lökésnél a prosztatájához, Louis pedig vigyorogva érzi, hogy Harry megremeg. - Ő... őt és Joeyt kirabolták.
YOU ARE READING
L.S. Oneshot fordítások (smut)
FanfictionLarry Stylinson OneShotok lefordítva 5000 szószám alattiak Szabadfordítás :) Minden kredit az eredeti íróké