Love's Fucking Embarassing

140 9 3
                                    

Amikor Harry letöltötte a Grindr-t, nem gondolta volna, hogy erre fogja használni.

De kétségbeesett.

A kisvárosi Homes Chapelből a nagyvárosi Londonba költözni enyhén szólva is küzdelmes volt és ez még azelőtt volt, hogy az első éjszaka sikerült eltörnie a fürdőszobai csapot.

-Kurva életbe! - káromkodik Harry, miközben a csapból folyamatosan ömlik a víz.

Harry rosszkedvűen bámulja a törött csapot, és reméli, hogy hamarosan ideér az a random srác, aki válaszolt az SOS-ére a Grindr-en. Azt is reméli, hogy az említett fickó nem sorozatgyilkos, de ez már a jövő Harry problémája. Most éppen azt kell kitalálnia, hogyan fogja elállítani a vizet, mielőtt elönti az egész lakást. Harry felkap egy véletlenszerűen talált fogót a mosogató alól, és megpróbálja meghúzni a csap fogantyúját. Nemcsak hogy sikerül átirányítania a vízsugarat az arcába, de a haját is eláztatja a gusztustalan vízzel, ami lecsorog, és tönkreteszi az egyetlen szép fehér ingét, amije van.

És mivel az univerzum nyilvánvalóan utálja őt, megszólal a csengő.

-Egy pillanat! - Harry kiabál, még mindig küzdve a vízsugárral. Sikerül annyira csökkentenie a víz nyomását, hogy összeszedje magát. Kezével végigsimít nedves fürtjein, és eltolja őket az arcából, miközben végigsétál a folyosón, és kinyitja a bejárati ajtót.

Előtte áll a legcsodálatosabb férfi, akit valaha is látott. Egyik kezében a szerszámosládával, a másikat lustán a melegítőnadrágja zsebébe dugja.

Harryvel kibaszott az élet.

-Ahhoz képest, hogy idézőjelben azt mondtad, hogy most éppen nem vágysz dugásra, eléggé nedvesnek tűnsz. - viccelődik a férfi felhúzott szemöldökkel, a hangja a lágy angol szótagok és a durvább Donny-akcentus egymás mellé helyezésével.

Harry pedig azt sem tudja, hogy volt-e már valaha ilyen szar helyzetben.

-Baszki, bocsánat, valószínűleg úgy nézek ki, mint egy roncs. - kér elnézést Harry, lenéz magára, és összerezzen.

A fehér ing, amit visel, teljesen átázott, a haja pedig még mindig csuromvizes. Valószínűleg úgy néz ki, mint egy fuldokló patkány. Vagy ezt, vagy a legkevésbé vonzó srác díját nyeri, aki valaha is áthívta ezt a gyönyörű emberi lényt a Grindrön.

-Harry vagyok. - mondja, és megpróbálja kinyújtani a kezét, aztán összerezzen, amikor rájön, hogy az egészet mosdókagylós trutyi borítja.

A férfit látszólag nem zavarja, határozottan megfogja a kezét.

Jézusom, de szép keze van. Az ujjbegyeit apró minták borítják, amik miatt Harry azon tűnődik, vajon az említett kezek hogy néznének ki amikor körülötte vannak...

Harry a fejében azonnal megöli ezt a gondolatot, és arca istentelenül vörösre vált.

-Louis vagyok. - feleli a férfi, kék szemei szórakozottan csillognak, vékony ajkai enyhén jobbra görbülnek egy szelíd mosolyban - A Grindr-en írtál nekem, hogy szükséged van egy csavarhúzóra.

-I-igen, erre gyere. - terelgeti Harry a lakásba, és a fürdőszoba felé vezeti, ahol a mosdókagylóból még mindig ömlik a víz mindenfelé.

-Hát a francba - mondja Louis - Ez aztán a pokoli lakásavató ajándék.

-Nekem mondod? - válaszol Harry, miközben leguggol, hogy elkerülje a spriccelő vizet. - Ideadnád a csavarhúzót? - kérdezi, kétségbeesetten bizonygatva, hogy nem olyan inkompetens, mint amilyennek látszik.

L.S. Oneshot fordítások (smut)Where stories live. Discover now