A turnébusz robogott az autópályán, motorjának halk zúgása betöltötte a félhomályos teret. Louis az ágyán ült, és furcsán nyugtalannak érezte magát. Figyelte, ahogy a banda többi tagja elhelyezkedik alváshoz. Tipikus jelenet volt, de ma este valami más volt.
Louis először csak kínlódott. Tologatta magát az ágyon, próbált kényelmes pozíciót találni. A tekintete folyton Harryre tévedt, aki egy könyvbe mélyedt, és nem vett tudomást Louis belső szenvedéséről.
Végül Louis nem bírta tovább. Megköszörülte a torkát, és megszólalt, igyekezve, hogy a hangszíne közömbös maradjon. - Hé, Harry... Tudod, ma este egy kicsit hűvös van. Nem bánod, ha.. melléd fekszek az ágyba?
Harry felnézett a könyvéből, meglepődve Louis kérdésén - Lou, annyi szabad ágy van ebben a buszban...
Louis az ajkába harapott, az arca halvány rózsaszínre váltott - Igen, de... a tiédben melegebb van.
Harry felvonta a szemöldökét, és egy mindenttudó mosoly húzódott az ajkára - Melegebb, mi?
-Igen. - mondta Louis, és a szíve kicsit gyorsabban vert - Szóval, benne vagy?
-Persze. - mondta Harry, és odébb húzódott, hogy helyet csináljon Louisnak - Sosem tudok neked nemet mondani.
Louis bekúszott az ágyba, teste tökéletesen illeszkedett Harryéhez. Az idősebb fiú átkarolta, és magához húzta. Harry felsóhajtott, fejét Louis mellkasára hajtotta. A füle alatt érezte Louis szívverését, amely erős és egyenletes volt. Louis megfogta Harry arcát, és maga felé fordította.
-Gyönyörű vagy. - suttogta Louis, és a szeme találkozott Harryével.
-Te is az vagy. - motyogta Harry, és kinyújtotta a kezét, hogy megérintse Louis arcát.
Louis szíve megdagadt az érzelmektől, és odahajolt, ajkait gyengéd csókban Harry ajkához nyomta. Bedugta a nyelvét a fiatal szájába.
Harry halkan felnyögött, kezei Louis testén barangoltak. Zihálva váltak el egymástól, arcuk centiméterekre volt egymástól.
-Istenem, Lou... - Harry suttogta, hangja rekedt volt a vágytól.
-Igen? - Louis visszasuttogott, forró leheletével haladt lefelé Harry nyakán, hogy foltokat szívjon rá.
Louis közelebb húzta Harryt, testük egymáshoz préselődött, ajkaik éppen összeértek.
-Lou... – mondta Harry,, a hangja remegett a vágytól - Kérlek...
-Mit kérsz? – kérdezte Louis, a szemei elsötétültek a vágytól.
-Tudod mit...
Harry felnyögött, amikor Louis keze utat talált a nadrágjába, és megmarkolta a már amúgy is kemény farkát. Louis gyengéden megszorította, amitől Harry halk nyöszörgésbe kezdett.
-Istenem, Lou, kérlek! - mondta Harry, hangja kétségbeesett suttogássá vált.
Louis elmosolyodott - Tudom, bébi. - mondta, miközben keze lassan simogatta Harry farkát.
Louis letolta Harry nadrágját, hagyta, hogy a padlóra hulljon. Harry lélegzete elakadt, ahogy Louis keze végigsimított a meztelen testén. Louis kezei végigvándoroltak Harry tónusos izmain, ujjai Harry bőrének minden egyes centiméterét felfedezték.
-Csendben leszel nekem, ugye Haz?
-Igen. - lihegte Harry, a farka lüktetett a vágytól.
Louis lehajolt, megcsókolta Harry hasát, nyelve végigjárta Harry bőrét.
YOU ARE READING
L.S. Oneshot fordítások (smut)
FanfictionLarry Stylinson OneShotok lefordítva 5000 szószám alattiak Szabadfordítás :) Minden kredit az eredeti íróké