Harry a nagy, puha szállodai ágyon fekve végigpörgette az Instagramját. Kék pólót és fekete rövidnadrágot visel. Frissen zuhanyzott a tengerparton töltött napjuk után. jól megérdemelt vakáción vannak. Louis hosszú napokat tölt az irodában, Harry pedig a pékségében.Miután megnézett néhány Reels-t és átnézte a kommenteket, Harry hallja, hogy elzárják a vizet a zuhanyzóban, és nem sokkal később Louis kisétál, az egyik törölközőt a dereka köré tekerve, a másikat pedig a feje körül mozgatva szárítja a haját. Harry persze most a férjét bámulja, a telefonját képernyővel lefelé az ágyra fekteti
-Hé, Haz, mennyi az idő? - a kérdés kiszakítja Harryt a transzból, amibe Louis taszította.
Harry felkapja a telefonját, hogy ellenőrizze az időt. - Mindjárt öt óra. Miért? - a szemöldöke összeráncolódik - Azt hittem, ma este itthon maradunk.
Louis közelebb lép, és a kezét Harry arcára teszi - Így is van, szerelmem. Csak van egy gyors telefonhívásom, ahová pontban ötkor kell csatlakoznom. Nem tart tovább húsz percnél, és utána újra a tiéd vagyok. Oké? - Bámulja az előtte álló zöld szemeket, remélve, hogy nem lát bennük sértettséget.
Harry szemöldöke elernyed, és elmosolyodik. Utálja, hogy Louisnak mindig vannak munkahelyi kötelezettségei, amíg távol van akkor is, de ezúttal legalább csak egy gyors hívás - Oké, Lou. Nem több húsz percnél?
Louis visszamosolyog - Nem több mint húsz, bébi. Van rá esély, hogy gyorsabb is lehet, sőt. - Louis odahajol, hogy megnyugtató csókot adjon Harrynek, mielőtt teljesen elhúzódik tőle. Harry nézi, ahogy a férfi egy fehér pólót és egy sötétzöld rövidnadrágot kap magára. Miután felkapja a telefonját az éjjeliszekrényről, Harry felé veszi az irányt egy újabb csókért. - Oké, szerelmem. Mennem kell. Köszönöm, hogy ilyen megértő vagy. Kimegyek a teraszra, jó?
-Oké, itt leszek, ha végeztél. Szeretlek.
-Én is szeretlek. - Louis átsétál a szobán a teraszajtóhoz, kinyitja, aztán helyet foglal az egyik nyugágyon és az óceánt nézi.
Harry visszatér a telefonjához hogy a közösségi oldalait görgesse, ezúttal a Twittert. Meglát egy tweetet, amely arra emlékezteti, hogy bepakolt néhány extra dolgot, amiről nem szólt Louisnak. Éppen mielőtt behúzta volna a cipzárt a nyaralásra szánt bőröndjén, úgy döntött, hogy elrejt néhány dolgot. Ezek a férjétől ajándékba kapott nyakörve, a kedvenc fekete párnázott bilincsei, a paskolójuk és a kedvenc buttplugja. Ez egy nagyobb méretű, de nem olyan nagy, hogy Harry számára kényelmetlen legyen hosszabb ideig viselni. Élénk rózsaszínű, szilikonból készült, és szinte U alakú az alja, így kényelmesen illeszkedik és nem süllyed bele.
Harrynek van egy ötlete. Az ablakra pillant, és látja, hogy Louis a vizet nézi, miközben figyelmesen hallgatja a telefonját. Körülbelül öt perc telt el a hívás kezdete óta, és Harry mindent el akar rendezni és készen akar állni, mire Louis visszajön.
Először is átkutatja a bőröndjét, hogy mindent megtaláljon. Gyorsan kiteríti őket az ágyra, hogy rendezettek legyenek. Louis soft dom, de mégis szigorú, ha arról van szó, hogy mit vár el Harrytől. Az egyik ilyen a rendezettség, amikor játszanak. Nem tűri, ha a dolgok össze-vissza vannak dobálva és rendezetlenek.
Minden játék előtt, kivéve, ha Louis meglepi őt, tudatja Harryvel, hogy mi mindennel fognak játszani, és elvárja, hogy Harry szépen elrendezze őket, mielőtt elkezdenék. Ez magában foglalja a ruhákat is, amiket levesznek.
Harry ismét a terasz felé pillant, és meggyőződik róla, hogy Louis még mindig a hívásban van. Így van, a telefont még mindig a füléhez tartja. Harry gyorsan leveszi a ruháit, ügyelve arra, hogy mindent szépen összehajtogasson, mielőtt leteszi az ágy melletti székre.
YOU ARE READING
L.S. Oneshot fordítások (smut)
FanfictionLarry Stylinson OneShotok lefordítva 5000 szószám alattiak Szabadfordítás :) Minden kredit az eredeti íróké