Have Mercy On Me

127 10 0
                                    

- De én nagyon akarom! - Harry nyafog, Louis ölében ülve.

Késő este van, Harry a kis fehér rövidnadrágját és a kedvenc rózsaszín pólóját viseli, ami már határozottan nem az ő mérete, de ettől függetlenül imádja viselni. Louis egy fekete trikót visel, és egy szürke melegítőnadrágot.

Szép kontraszt van kettejük között.

Louis éppen focit próbál nézni a tévében, de Harry eléggé igyekszik megzavarni és könyörög a figyelméért, ahogy mindig is szokta.

Kikapcsolja a tévét és csípőre tett kézzel bámulja a fiatalabbat, végre a kis babájára figyel.

- Harry, mi a faszért vagy hirtelen ennyire a megszállottja ennek? - kérdezi Louis, miközben lágyan megsimogatja Harry haját.

A fiú duzzog és zavartan lenéz.

- Ugyan már, kicsim. Csak mondd el. - Louis megcsókolja az arcát.

Megdörzsöli Harry hátát a kezével, próbálja megvigasztalni.

Harry nagyon szégyenlős tud lenni, ha a perverzióiról van szó és ez az új ötlet olyan mocskosan és nagyon... helytelennek hangzik, egyszerre.

Vesz egy mély levegőt - Én... álmodtam erről és most nem tudok nem gondolni rá! - próbálja elmagyarázni.

Louis kedvesen elmosolyodik.

- Szóval, most azt akarod, hogy vegyek egy papjelmezt, csak hogy teljesítsem a fantáziádat, hm, bébi? - cukkolja a fiatalabbat.

Harry szíve megdobban. Teljesen odavan Louis mocskos beszédéért és mindig is oda lesz érte.

Louis a nyakába harap - Megveszem, babám. Tudod, hogy bármit megteszek érted, szerelmem.

Természetesen Louis megvette. Alig várta, hogy Harry haza érjen. A kanapén ülve, mellette egy hatalmas dobozzal, sms-t írt a fiatalabbiknak.

Louis: Várlak már, cicám.

Harry: mindjárt ott vagyok, apuci

Louis: Majd a térdeiden fogsz imádkozni, kis ribancom.

Harry: omg louis!!!! ne csináld ezt... az uberben vagyok.

Louis nem bírja megállni, hogy ne nevessen a válaszon.

Louis: Milyen szívszaggató. Nedves leszel nekem, bébi?

Harry: állj le pls... :(

Louis: Rendben, édesem. Csak érj már haza. Szeretlek.

Harry: Én még jobban szeretlek apuci!

Louis a dohányzóasztalra dobja a telefonját.

Általában Harry az, aki mindig izgatottan várja, hogy Louis hazaérjen. De Louis szabadnapot kapott és annyi különböző jelmezboltot meglátogatott, hogy megtalálja a tökéletes jelmezt, amitől Harry megőrül.

Azonban egyik próbált jelmezzel sem volt elégedett, ezért úgy döntött, hogy egy kicsit megemeli a szintet.

Megkereste a telefonján a címet és elment egy valódi katolikus kellékboltba, egy templom belsejében.

Olyan hihetetlenül rossznak érezte magát.

Az is volt, de ugyanakkor Louis imádta. Csak Harry reakciójára tudott gondolni, és neki csak ez számított.

Érezte, hogy a gyomra felfordul, amint felment a lépcsőn, felnézett és üveges tekintettel nézte a hatalmas, gótikus stílusú építményt.

Gyönyörű templom volt.

L.S. Oneshot fordítások (smut)Where stories live. Discover now