𝐏𝐚𝐫𝐭الخــامس5🖤🔥

274 9 3
                                    

((ضحــية العشــق🦊🔥🖤)) 
   •• الحلقـة الخـــامسة❤️❤️🔥••

꧁🖊️💗 للكــاتبة مــودة منير꧂


عند اسامة لما كانت رنا بتحكيله يلي حصل كله...........
_ اسامة " يستاهل  يلي حصل فيه انا لو كانت موجودة كانت هكسر راس محمد ده، بس الثعلب الاسود ده ياماما مش  راجل عادي أبداً وخطير جداً في عالم المافيا ومُنافس قوي في شركات الاقتصاد ووصال جداً في البلد" 
_ رنا " ربنا يكفينا شره وبس، يلا روح علي غرفتك الوقت تأخر وانا سليم اكيد مستنياني "
_ اسامة " حاضر ياماما تصبحي علي خير"
_ رنا"  قدامك الخير ياحبيبي" 

وعند ميرال في غرفتها وكانت سارة بتقول، سارة بحزن " انا مكانتش عايزة يحصل معكي كده انا عارفة كل ده بسببي انا اسفة ياميرال وللهي وهروح علي غرفتي"
_ ميرال " يابت أوسكتي بقاا انتِ قلبي ياسارة وانا عارفة انك مش بتقصدي وبعدين تروحي فين مافيش مرواح من جانبي فهمة" 
وسارة حضنتها وقالت "بحبك ياميمو ،  وبعدين ابو عضلات ده دفاع عنك قدامهم كلهم وبس قوليلي كده همس وقالك ايه هااء هاء !؟"
_ ميرال " ابو عضلات ايه انا كانت هموت من الرعب من  الثعلب الاسود ده ياحظي  الاسود بس مانكرش اني حسيت بالامن  معه لما كان بيخذ حقي شعور اول مره احساه بس انا خايفة جدا "
_ سارة بمفجأة "يالهوي قصدك ده هو الثعلب الاسودانا بسمع بيه بس وكلام ناس عنه وانه هو بيقتل اي حد وكده وفي نفس الوقت وسيم والبنات كلها هتموت عليه لكن هو مش بتاع ستات ابدا انا سمعت كده "
_ ميرال " ربنا يبعده عني هو انا ناقصة" 
_ سارة " يابعده عنك ايه بس ده مش فارس الاحلام يلي في الروايات  يكون راجل مافيا يخطفك وبعدها يحبك يــااا علي الرومانسيه "
_ ميرال " في الࢪوايات بتكون حلوه لكن انا أجربها شخصياً مش هتكون حلوه ابدا وخلينا نصلي الفجر ونتخماد بقاا ياروحي"  
_ سارة " مشي يالا" 

وعند فؤاد رجع القصر في وقت متأخر الكل نزلو من السيارات........ 
_ زرق " تأمرني بحاجه ياباشا "
_فؤاد " لاء يارزق شدد علي حراس الأمن  بتاع لليل وبس"
_ رزق " حاضر ياباشا"
وهم دخلين القصر قال اسلام " يافؤاد ايه قصة البنت دي وانا مش فاهم حاجه وانت اول مرة تعمل كده احكيلي ياخويا "
_ فؤاد بغموض كعادته "هتعرف كل حاجه ياصاحبي في وقتها" 

وأول ماداخلو القصر كانت الداده سماح وهدي قعدين وهم بيستانو فؤاد واسلام كعادتهم لانها هدي وداده سماح اكثر حد بيهتم بافؤاد واسلام ومهند اكثر حتي من أمهم مفيدة وإلهام.......... 
الداده سماح " تأخرتوا ليه ياضي عيني قلقنا عليكم "
هدي " حصل ليكم حاجه ولا ايه" 
فؤاد " ماتخاوفش بقاا نحن كويسن وامتي تبطلو العادة دي وراحو نامو انتم تعبانين اكيد " وحضنته الداده سماح وهدي وهو كمان وكانوا بالنسباله مصدر قوته وعوضه عن شر إلهام وواقفتهم معه من هو صغير مستحيل ينساها؛ وراح دفؤاد علي جناحه........ 
_اسلام " ماخلاص بقاا ياهدهد بلاش أوفرة بقاا انتِ وسموحة وانتم بتعملوا كده كل يوم ايه المسرحية البيخة دي " 
_الداده السماح " مسرحية ماشي مفشي ياولد"
_ هدي " فُكك منه يا سماح"
وهدي والداده سماح بعد ما اطمئنوا علي  اسلام وفؤاد راحو علي غرفتهم عشان يراتحو وأسلام  لما وصل لغرفته شاف ايناس مراته نايم ولا كأنو جوزها ممكن يكون في خطر او يموت وهو مع فؤاد في المافيا واعدائهم كثير بس تعود علي كده دخل الحمام وبعدها خرج ونام في السرير وأدلها بظهره منغير حتي مايبص عليها.......

ضحية العشـــقحيث تعيش القصص. اكتشف الآن