𝐏𝐚𝐫𝐭 31🖤🔥.

82 6 4
                                    

               « ضــحـيـة الــ؏ـشـق🦊🖤»
                ♕ الحلـــقـة 31♥️♥️🔥♕
        ༺༽ للــكاتبة مــودة منيࢪ💗💗🖊️༼༻






وعند قاسم وهو بيمشي وسط الشوارع الضبقة وخرج برا من الحارة علي طريق الرئيسي وفجأة ظهرت اقدامه عرباية سودة وضخمة نزل منها أربعة رجال وقبل ماقاسم يعمل اي رد فعل، كانوا مخدرينهُ وحطوه في عرباية قبل مايلاحظ أي حد لانه الوقت ڪان متأخر ................

عند فؤاد كان واقف قدام شركة قاسم وهي بتحترق كلها وطبعا حرقها بعدما كل ممتلكات قاسم أتسجلت بأسم فؤاد، الثعلب الأسود كان كان مخطط لكده من زمان وخادع قاسم ووقع علي الأوراق منغير مايحس مع الشركاء أجانب مشهورين بس الثعلب كان شرايهم بفلوسه  وبسبب خوفهم منه وافقو، وكان دي خطة في حالة أي حركة من قاسم هينتهي علي طول لأن الثعلب الأسود مش بيخلي مجال لعدواه انه يفكر أبداً، وفجأه موبايل فؤاد رن وكان اسلام وفؤاد رد عليه...........

_ نعم.
_ انت فين يافؤاد لازم نتكلم مع بعض، انا ومهند راحين علي قصرك وورانا رزق ورجال تعال هناك .
_ ماشي.

فؤاد قفل مع اسلام وركب عربايته
وانطلق بيها وملامح البرود مسيطرة عليه لكن عيونه لهيب الشر هيطلع منها ومحدش عارف هو ممكن يعمل ايه ولا خطواته الجاية معروفة لحد لأنه دي عادة الثعلب الأسود بيفكر في صمت تام دايماً ووصل لحد قصره ونزل من عربايته وشاف اسلام ومهند واقفين قدام القصر.................

مهند بهزر: " تعال ياخويا افتح باب القصر ده ببصمتك قال بصمة قال أبواب اخر زمان "

فؤاد قرب من الباب واتفتح ببصمته ودخلو القصر متجهين المكتب فؤاد.........

مهند: " ليه كل القصر لونه اسود كده!  بتسود عاشتك ليه ياضنا "

اسلام: " اسكت يالا انت بتهزر دلوقتي مش شايف شكلو ازي "

مهند بخوف: " اه والله شكلو كده ثعلب الأسود دلوقتي، لله يخرب بيتك يا اسلام جاي تتكلم معاه وهو كده ليه انا لسه عايز أعيش "

فؤاد ببرود: " ادخلوا، وانتم نازلين كلام في ظهري "

مهند بتوتر:" عيب عليك دا انت ابو الثعلاب كلها "

اسلام: " انا لاء طبعا ده مهند "

مهند: " اه ياجبان بعتني الثلاثة بجنيه اخس"

ودخلوا للمكتب الكبير وقعدو وقال اسلام بجدية...........

_ فؤاد اوعك تقتل قاسم العيون كلها عليك دلوقتي والعدواة أنتشرت بينكم.

مهند: " والكلاب دول أكيد هيحاولو يوقعوك "

فؤاد: " مش هعمل حاجه ولحد هنا الكل يخرج من اللعبة دي وانا هعارف أنهي الكل بطريقتي وانتم خليكم في شغل مكاني عشان انا واثق فيكم "

ضحية العشـــقحيث تعيش القصص. اكتشف الآن