«ضـحية العشــق🦊🖤🔥»
••الحلــقة 16♥️♥️••
꧁🖊️💗 للكــاتبة مــودة منير꧂وعند أية لما كانت بتخبط علي ميرال وفؤاد وفي الوقت ده ميرال كانت خرجة من الحمام وبصت من العين السحرية لقتها أيه وفتحت الباب..................
اية بنبرة حقد " صباحية مباركة خوذي فطوركم "
ميرال "لله يبارك فيكي تسلمي يارب"
وميرال حست بحركة في الجناح وقفلت الباب ودخلت حطت الأكل في المطبخ وخرجت للصالون الصغيرة بتاع الجناح وكانت ماشية عشان تصحي فؤاد، وخبطت في جسم كأنه حايطة ورافعت رأسها ولقت فؤاد قدامها ورفع حاجبه......ميرال بغباء "أيه ده انت صاحي"
فؤاد "لا لسه نايم انتِ شايفة ايه"
ميرال "احمم"
فؤاد شدها ناحيته بقوة وخبطت في صدره وقال بغيرة مجنونة وهووس الثعلب الأسود متمكن منه،وقبضة أيده محوطة ذراعها..........
_ أوعك تفتحي الباب ده مرة ثاني عشان مافتحش راسك الغبي يلي مايعرفش يفكر، سمعة.
ميرال بدموع وخوف فؤاد أرجوك سبني أيدي بتوجعني، وللمرة الثانية بسبب دموع ميرال فؤاد يراجع لشخصيته وفاق وسبها وهو متعصب من نفسه ودخل للحمام عشان يعمل شاور ممكن يطفي نار تفكيره...............................
ميرال كانت قعدة علي سرير وهي من ساعتها، بدأت تخاف من رد فعل فؤاد الغير مُتَواقعة، وأقطعها صوت فؤاد وهو بينادي عليها......................
فؤاد "ميرال.. ممكن تجابلي القميص بتاعي نسيته"
ميرال "ماشي"
وجابت القميص بس هو بكل خيانة شدها وقفل الباب وهي ترعبت.......
ميرال بتوتر " ااا.. ده قميصك ممكن تخليني اماشي ارجوك "
ولحظة عدم آمنها وخوفها منه، بس هو حضنها بكل حنان وهمس ليها وقال......
_هو انتِ بتخافي من فؤادك ياميرالي.
ميرال بدموع "اه عشان انت تعصبت عليا"
وشاف مكان صوابعه في ذراعها وغمض عيونه بوجع وجاب مرهم من صندوق الاسعافات وقرب منها وبدأ يدهن علي ذارعها وهي كانت بتتوجع...............
ميرال "اااااه... ممكن براحة شوية"
فؤاد "انا اسف"
ميرال فتحت بوقها لما أعتذار......
ميرال "قالت ايه"
فؤاد "خلاص بقا راحت عليكي"
وميرال بصت علي وضعهم وبدأ تتوتر وقالت................
ميرال "انا هخرج ماشي"
فؤاد " اه اخرجي احسن ماتطلعي حامل"
ميرال "ايه"
فؤاد "بسرعة"
وميرال خرجت وبصت علي ذراعها وأستغربت من فؤاد، هو بيجرح لكن في نفس الوقت بيداوي وبمجرد حضن منه نسيت كل حاجه لانه حنانه كان اكبر بكثير، وبعدها فؤاد خرج وداخل غرفة الملابس وكان بيسرح شعره ورش من عطره المميز برحته الخاصة ووصلت ريحته لميرال وغمضت عيونها وهي بتستمع بيها، وبعدها فؤاد خرج بطلة جذابة بشعره وعضلاته يلي القميص الأسود مش قدر يمنع ظهورها•••••••••••••••••••••••••
ميرال "هو انت هتمشي وتخليني لوحدي هنا"
فؤاد "عندي شغل مهم أوعك تتحركي من الجناح انا قولتلك ياميرال وهتشوفي هعمل ايه"ميرال "ماشي يافؤاد هو انا هتحبس هنا لحد أمتي"
فؤاد " لحد ماقول "
قرب من الدرج وطلع منه سلاحه الخاص وحطه في الحزام بتاعه وقرب من ميرال وشم شعرها وكأن الساعات القصيرة دي هيشتاق لها كثير اوي وخرج بعدها، والفون بتاع ميرال رن ودي كانت رنا....
أنت تقرأ
ضحية العشـــق
Romanceفماذا عن شخص ياطلق عليه بالثعلب الأسود ماكر بملامح جذابة وخبيثة لا يعرف معني للرحمة في حياته لايعرف سِوى الدم زعيم مافيا خطير يقع في حب ملاك بريئة وصغيرة هل ستعشق سجن هذا العاشق المجنون او تكون ضحيـة لعشقه🦊🖤🖤🔥!!؟........ ملاحظات مهمة💥: _ ممن...