«ضحيــة العشــق🖤🦊🔥»
•• الحلــقة 12❤️❤️🍷••
꧁🖊️💗 للكــاتبة مــودة منير꧂وعند فؤاد دخل الجناح بتاعه وميرال بين أيديه وكانت نايمة وبص علي الكنبة عشان يحطها عليها بس أخذها علي سريره وغطها وخرج تحت وهو كان بيتواعد للعمل كده فيها فؤاد لما نزل شاف اسلام ورزق وقال...........................
فؤاد " تعالو علي مكتبي عايزكم"
مهند" انا كمان عايزك يافؤاد"
والكل كان جاي وراء فؤاد ودخلوا علي المكتب وفؤاد قعد علي مكتبه........
رزق "انت كويس ياباشا دلوقتي!؟ "
اسلام " انا كانت عارف ان الصفقة دي مش هيحصل فيها خير"
مهند " ايه يلي حصلل!؟....... ماتتكلموا "
اسلام " بصراحه يلي حصل............. "فلاش باك قبل كم ساعةوصل فؤاد واسلام ورزق علي مكان قديم كده ومرعب وفي غرفة كأنها قاعة اجتماع، وكانت الصفقة بين فؤاد وبين أكبر رجال المافيا الروسية وكان في رجال مافيا كثير حلمهم بس يخذو الصفقة دي لكن فؤاد كان بيخذها كالعادة لانه النوع ده من السلاح عند فؤاد بس و بيصنعه في شركته بعناية مش زي اي سلاح ثاني، قعد فؤاد رجل علي رجل وحط سلاحه يلي مصممه ومكتوب عليه Fh حطه علي الطاولة يلي الكل كان قعد عليها و قال الراجل المافيا الروسي ( جان أدسون) وكان بيتكلم باللغة العربية.......
_ سيد فؤاد انا أريدُ تصميمك الجديد من سلاح Fh ولاأقبل بتعقد مع شخص غيرك وسأخذ هذه السلاح بثمن الذي تريده.
الكل تغاظ من جان ده لانه دايماً بيتعقد مع فؤاد وهم مزهرية مش شايفهم ابداً......
شادي قال" عليك ان تلقي النظر عن أسلحتنا ايضا ياسيد جان ولا ايه"
السيد جان " لاء أخذت قراري وتم العقد "
فؤاد ضحك بشر لم أستفز صلاح وشادي وكل أعدائه يلي قعدين.......................وقبل مايتم العقد سمعوا صوت رصاص من كل مكان والشخص ده ماكان إلا قاسم، وضحك صلاح وشادي ابنه لأنهم كانوا عارفين وزعيم أمراهم انو يزايد الخلاف بين فؤاد وقاسم وزعيم ده هنعارفوا بعدين، الكل بقا في حالة من الفوضي وبدأ تبدل الطلقات بين رجالة فؤاد وقاسم وباقي اخذ بعضهم ومشيوا بسرعة...................................
فؤاد " نهارك اسود ياقاسم موتك علي أيدي " وفؤاد طلع سلاحه وبدأ يقتل اي شخص اقدامه لأن قاسم ورجالتو داخلوا جوا ، كان رزق واسلام من الشبابيك القاعة بيطلقوا نار عليهم وكانت مجزرة حرفياً................
قاسم طلع يجري الفوق عشان يخذ الأسلحة الجديدة بتاع فؤاد، وفؤاد شافه وطلع يجري وراه بس للأسف ده كان كمين وفؤاد أول مادخل الدور العشرين وكان الدور ده عبيرة عن زجاج وبس وفي خمسة رجال مسكوا فؤاد..........
قاسم بضحك " هههههه انت فاكر ايه يافؤاد الهواري انا هعلم عليك النهاردة"
فؤاد ضحك بأستفزاز وقال" انت غبي يلا جايب رجالتك يعلموا عليا انا فؤاد الهواري ياروح امك مش انا خالص يلي بيتعلم عليا سمع "
أنت تقرأ
ضحية العشـــق
Romanceفماذا عن شخص ياطلق عليه بالثعلب الأسود ماكر بملامح جذابة وخبيثة لا يعرف معني للرحمة في حياته لايعرف سِوى الدم زعيم مافيا خطير يقع في حب ملاك بريئة وصغيرة هل ستعشق سجن هذا العاشق المجنون او تكون ضحيـة لعشقه🦊🖤🖤🔥!!؟........ ملاحظات مهمة💥: _ ممن...