«ضــحيـة العــشـق🦊🖤🔥»
♕الــحلقــة26♥️♥️🔥♕
༺༽ للــكاتبة مــودة منيࢪ💗💗🖊️༼༻
وفي مسـاء قصـر عائلة الهوراي.....
سماح: "بتعملي أيه هنا!؟"
أية بِتوتر: " ااا ، كانت بنظف مكتب فؤاد بايه"
سماح: " ماتقربيش من مكتبه ثاني انا بنظفه لوحدي سمعة"
اية: "ماشي"
وأية أختفت علي طول وطلعت تجري علي غرفة إلهام وسط أستغرب سماح من حركاتها وماهتمتش بيها ومشيتَ، أية خبطت و علي غرفة إلهام وهي بتترعش..........
إلهام: " أتفضل"
أيه دخلت.......
إلهام: " أية!! حصل ايه عملتي يلي أتفاقنا عليه،ومالك ببترعش كده ليه "أيه بخوف: " سماح كانت هتشوفي وحاسة انها شاكت فيا "
إلهام: "ماتخافيش مش هتقدر تعمل حاجه، مهم انك بدلتي الحبوب، وحبوب الدواء الأصلية أرميها في اي مكان بعيد"
أيه بتوتر: " ماشي، بس هي الحبوب دي حبوب أيه"
ألهام: " ماتتدخليش يا أيه وامشي يلا احسن ما سماح تلاحظ غيابك "أية: " طيب ماشي"
وخرجت وإلهام كانت قعدة علي السرير، ورجل فوق الثانية وبتبص بشر والحقد وبأبتسامة خبيثة قالت...................
_ الدواء الجميل ده بيعمل أيه هههههههههء. وضحكت بشر وقالت_ هو بس ممنوع للحالات يلي عندها أنفصام وبتخلي الشخص كانه شارب ومش قادر يتحكم في تصرفاته أبداً، ودي بداية بس هقتلك زي ماقتلت ابوك وامك من زمان.
وفي وقت العشاء الكل بيتعشاء ماعاد فؤاد، لأنه كان موجود في جناحه، وبعد وقت الكل أنتهى من الأكل...........
وفي جناحه فؤاد وميرال، ميرال كانت نايمة وفؤاد دخل حط الاكل علي سفرة ، ودخل لغرفتهم وشافها وهي نايمة زي الأطفال وقرب منها بهدوء وقعد جانبها، وكان بيتحاسس علي خدها الناعم بأيده وشاف دمعة نزلة منها وعارف انها كانت بتبكي بعدما مشي، مسح دمعتها وبـسها بـحنان وقال........
_ " لو كانت انا سبب دمعتك ياميرال، فأنا ماستحقش اكون معاكي كانت أناني وبفكر في نفسي بس، ونسيت مشاعرك فاكرت انك هتحاسي بنفس مشاعري، لو الفرق هو يلي هيفرحك فأنتي حكمتي عليا بالموت وعذاب للأبد بس تهون قدام سعادتك "
وبعدعنها وخرج وحزن مُتَملك من قلبه وهو مش نساي كلامها ليه وخرج عشان يتناقش في الشغلهم هو وإسلام، وميرال صاحيتَ علي صوت الباب وشافت الأكل علي سفرة وعارفت انه فؤاد كان هنا خذت نفس عميق وقعدت تاكل..............
أنت تقرأ
ضحية العشـــق
Romanceفماذا عن شخص ياطلق عليه بالثعلب الأسود ماكر بملامح جذابة وخبيثة لا يعرف معني للرحمة في حياته لايعرف سِوى الدم زعيم مافيا خطير يقع في حب ملاك بريئة وصغيرة هل ستعشق سجن هذا العاشق المجنون او تكون ضحيـة لعشقه🦊🖤🖤🔥!!؟........ ملاحظات مهمة💥: _ ممن...