« ضـحـية العشـــق 🦊🖤🔥»
#Victim fo love 🦊🖤🔥...
•• الــحلــقـة 20♥️♥️🔥••
.꧁🖊️💗 للكــاتبة مــودة منير꧂وعدى الوقت وماحدش حاسس باميرال المسكينة، ورزق لحظ أختفاء ميرال وسأل الخدام وقالو انهم ماشافوهاش دخلة للقصر أبداً وفي وقت ده زرق اترعب لأن أعداء فؤاد كثيرة، وأمر الحراس يدورو عليها بينما هم بيدورو لمحوا جسم حد في حوض السباحة والحراس جيروا علي رزق وقال واحد فيهم........................
_ ألحق ياباشا مصيبة.
_ أنطق يازفت.
_ ميرال هانم في المسباح ومشعارف كم ساعة قعدت هناك ومش بتتحرك كمان.
_ نهاركم اسود.والكل جيروا برعب علي المسباح وقال كامل الحارس.........
_ هنعمل ايه يارزق لو حد لمسها هيقتلنا.
وقال رزق بخوف: " ولو سبنها برضو هيقتلنا "
وقال واحد من الحراس أنا هنقذها، وفي الوقت ده، دخلت عربيات فؤاد وعايلة ونزلوا منها وحراس جيروا علي فؤاد وقال رزق برعب..............
_ ياباشا ألحق بسرعة.
فؤاد: " في ايه منك ليه!؟ "
الكل كان ساكت وقال رزق بخوف وتوتر من رد فعل الثعلب الأسود وممكن يعمل ايه فيهم.........................._ مم... ميرال هانم لقينها وقعة في المسباحة ومن ساعات كمان ومحدش لحظة حاجه.
هدي وسماح صوطوا في وقت ده و قال اسلام بغضب............
_ وانتم كانتوا فين يا أغبياء.فؤاد في الوقت ده أتصدم ماكانتش سمعة ولا بيشوف حد غير ميرال وخصوصاً لما قال، أن ليها ساعات وطلع يجري علي الحوض وشاف حد من الحراس كان لسه هينزل مسكه من ايده بقوة لدرجة انها كانت هتتكسر وبصله بنظرة نارية والحارس خاف وطلع يجري، وفؤاد رمي نفسه في المياه وعيونه بتشوفها وهي في قاع المسباح ونزل لتحت أكثر وكان شعرها علي وشها وملامحها مش واضحة وشدها من خصرها بقوة وحضنها وخرج بيها وخذ نفس عميق....
وكان مهند وإسلام وعلي وهدي وسماح القلق بايكلهم علي فؤاد وميرال وخالد غير مهتم ومفيدة مبسوطة وقالت..........
_ يارب تموت ونخلص منها.
وأيه كانت بتبص من بعيد ومبسوطة جدا، وبلغت إيناس بالخبر وكانوا مبسوطين جداً.................فؤاد بخوف أول مرة يظهر عليه، وكان بيخبط علي وشها براحة لكن هي كانت جسم ساكن تماماً، ومهند صراخ فيهم عشان يفوقوا من صدمتهم.........
_ اتصالوا بالدكتور بسرعة.
وفؤاد بدأ صوته ياعال.........
_ ميرال.. ميرال أرجوك ردي عليا، ميرال حبيبتي، ميرال.
وبص علي رزق بغضب جحيمي وقال...
_ جابلي فوطة بسرعة عشان اخرجها بيها، وحسابك معايا بعدين.مهند: " انت في أيه ولا في أيه المرأة بتموت ينعن ابو غيرتك دي "
ورزق جاب الفوطة بسرعة وفؤاد لفها بيها وخرجها مابين أحضنه ودخلها جناحهم وحطها علي السرير وشال شعرها من علي وشها وخذ نفس عميق وقرب منها عشان يعاملها أسعافات وترجع تتنفس وعمل كده ثلاث مرات لكن مافيش فايدة، قال وهو بيصرخ فيها.................
_ ميرال ارجوك قومي.
ولأول مرة دمعة منه تنزل بسبب خوفه انه ممكن يخاسر ميرالو للأبد وقرب من قلبها وكان بيضغط عليها بقوة أكثر من مرة وفي الاخيرة ميرال تنفستَ بقوة وبدأت تخرج المياه يلي جسمها كلها وهو حضنها وفي الوقت ده الباب كان بيخبط، وفؤاد فتح الباب............................
أنت تقرأ
ضحية العشـــق
Romanceفماذا عن شخص ياطلق عليه بالثعلب الأسود ماكر بملامح جذابة وخبيثة لا يعرف معني للرحمة في حياته لايعرف سِوى الدم زعيم مافيا خطير يقع في حب ملاك بريئة وصغيرة هل ستعشق سجن هذا العاشق المجنون او تكون ضحيـة لعشقه🦊🖤🖤🔥!!؟........ ملاحظات مهمة💥: _ ممن...