𝐏𝐚𝐫𝐭 18🖤🔥.

150 4 4
                                    

«ضـحيــة العشـــق 🦊🖤🔥» 
        •• الحلقــــة 18♥️♥️🔥••

#Victim fo love 🦊🖤🔥...
   ꧁🖊️💗 للكــاتبة مــودة منير꧂


وأشرقت شمس يوم جديد علي قصر عائلة الهواري وفي غرفة ميرال وفؤاد، ميرال حست بالجسم ضخم بيحضنها وفتحت عيونها وبصت علي فؤاد.........

ميرال : " ليه المسكة دي بس هو انا ههرب يعني "
فؤاد بضيق: "افف ياميرال ماتتحركش وأسكتِى احسن ماسكتك بطريقي"
ميرال بِتوتر: "انا عايزة أروح للحمام ولا ممنوع هو كمان"
فؤاد بِناعس: "ماشي" 

ميرال دخلت وعملت شارو وخرجت، دخلت غرفة الملابس وغيرت ملابسها وكانت بدور علي علي حاجه وجابت الكراسي عشان توصل للحاجات يلي موجودة فوق وبنما هي بدور توازنها أختل وكانت بتحاول تمسك في اي حاجه وشدت الرف الموجود عليه زجاجات العطور وغمضت عيونها وقبل ماتوقع عليها كانت بين أحضان فؤاد وكل الزجاج نزل علي ظهر فؤاد وأتكسر وعمل صوت عالي والعطور عملت رائحة قوة؛  وميرال كانت مسكة في فؤاد بقوة هو كمان ذراعاته كانت حصون الأمن لها وقالها بخوف...........................
_ ميرال انتِ كويسة حصلك حاجه.

وميرال كانت بتعيط وبس، شلها وخرج بيها عشان الزجاج الموجود علي الأرض مايئذيهش وهي كانت متعلقة في رقبته بقوة، وحطها علي السرير................
ميرال بدموع: "انا اسفة وللّٰه ماكانتش أقصد سامحني ماكانش قصدي اكسرهم" 
فؤاد حضنها وقال: " خلاص ياميرال ماحصلش حاجه ماتعيطيش "
ميرال لما كانت صغيرة أي غطاء حتي ولو صغير بتتعاقب عليه................
ميرال: "حصلك حاجه خصوصاً انك منغير تشيرت" 
فؤاد: "لاء مش حاسس بحاجه " وقالها بامكر...................
_انتِ عارفة إقل عطر حقه كم!؟
ميرال بخوف: " ماقالت مش قصدي "  
فؤاد: " امم انا لازم أعاقبك"
ميرال اترعبت وبدأت تعيط فؤاد حاول يمسك ضحكته..........
وقال بكل جرآة قال " انا عايز أبوسك"
ميرال أتكسفت جدا وقالت بصدمة "نعم!؟"
فؤاد: "للأسف ده الحل الوحيد"
ميرال وشها بقا أحمر وحست انها هتعيط من الكسوف وفؤاد ماقدرش يمسك نفسه وكان بيضحك بصوت عالي وقال.........................................
فؤاد: " علي فكرة انتِ عيوطة اوي "
ميرال ضحكت هي كمان بمجرد ماشافت ضحكته الجميلة وصوت ضحكته رن في قلبها.....................
فؤاد "ماتدخليش الأوضة وهكلم حد ينظفها"
ميرال "حاضر" 
ودخل فؤاد للحمام عشان يعمل شاور وخرج وهو بيقفل زراير القميص وخذ سلاحه ووشاف ميرال في وشه وقالت بنظرات برئية....................

_ارجوك يافؤاد عايزة أنزل النهارده مع الداده السماح وخالتي هدي انا طول اليوم محبوسة هنا.

فؤاد: "ماشي انزلي اقدامي وعارفة لو نزلتي بهدوم ضيقة انا هقتلك ياميرال" 

ميرال: " لاء طبعاً انا اصلن مش بحب الهدوم الضيقة وهدومي واسعة "

مسك ايديها وحست بشعور جميل وقتها
أمن، حب، أحتواء، تملك، بس اهم حاجه الشعور ده خلها مبسوطة وهي معه وهو بصلها بنظرات عاشق وكل يوم بيشوف تفاصيل وشها الطفولة ومش بيشبع منها ابداً وقبل مايشوفها امرآة  ترضي شهوته كانت طفولته الصغيرة وعمره مايحطم برئتها عشان شعوره في تملكها وحَسسْ علي ايديها بحنان...................

ضحية العشـــقحيث تعيش القصص. اكتشف الآن