«ضـحيـة العـشــق 🦊🖤🔥»
••الحــلقة 14♥️♥️♥️🔥••꧁🖊️💗 للكــاتبة مــودة منير꧂
ميرال لفت وبصت بخوف للشخص وشخص ده كان فؤاد طبعاً وقال..........
_"طلعة حلوة اوي " بدأ يتفحصها من فوق للتحت وكان شكلها برئ جداً كأنها ملائكة من السماء وللون الأبيض عليها خيال و متناسب مع بشرته البيضة وناعمة، وقالت بكسوف............
"و.... وانت كمان"
ضحك بأبتسامة جذابة وهي بتبص علي هيئته الوسيمة وبدلته السوادء يلي كان فيها وسيم جداً كأن للون ده خلق ليه هو وبيظهر وسامته بطريقة مش طبيعية وبرفانه المخصص ليه يلي ريحته تقلب في كل مكان من كثر جاذبيته ورحته المميزة•••••••••••••••••••••••••••••••••فؤاد شدها عليه وقال "بقولك أيـه، ايه رايك نلغي الفرح ده ملهوش لازمة اصلن نحن متجوزنا علي فكرة بس الفرح ده عشان قدامهم كلهم يعني"
ميرال بصدمة " نلغي ايه؟ بعد كل ده خلاص بقا يافؤاد أبعد كده تأخرنا أوي"فؤاد باخبث"ماشي ياميرال هتروحي مني فين النهارده "
مسكها من أيديها ونازلوا لعربايته السوادء الجي كلاس الجديدة كان أول مرة يراكبها مع ميرال وبعد وقت وصلوا وقال فؤاد.................................
_ نزلي الطرحة علي وشك ياميرال ولو ظهر من وشك حاجه هخليها ليلة سودة.
ميرال " الفستان واسع ومفقول وقالت ماشي وميكاب مش اوفر انت ليه بتعمل فيا كده "
فؤاد "من غير كلام كثير سمعة"
ونزل وفتح الباب وخذها ومسكها من ايدها و رجالة فؤاد بدأوا طلقات النار كتحية ليه والخبر انتشار بوصول فؤاد وميرال.....................................
علي "نورتو يا أبني"
فؤاد "بنورك ياعمي، يارزق بسرعة عايز الطريق فاضي عشان أدخل ميرال"وفعلاً رزق عمل كده وفؤاد داخل ميرال في غرفة خاص بعروسة وكان في اثنين من رجالته اقدام الباب عشان محدش يقرب منها وهو دخل للقاعة الخاص بالفرح................................................
سارة "ميرال فين ده داخل لوحده كده بس مز يابختك يابت ياميرال"
سماح" في غرفة العروس "
رنا" ياقلبي عليها قبل ماتروح لازم أتكلم معها"
سارة " ده بيتحكم بيها عشان هي غبية وبرئية لكن انا مش هسكت "
سماح وهدي وماسة بصولها بأحراج
رنا " أقفلي بوقك يابت وانتِ مالك جوزها ويعمل اي حاجه ده من حقو"
هدي "فؤاد عصبي شوية ومتملك بس هو حنون أوي وللّٰه"
سماح " انا رابيته علي أيدي وعارفه كويس هو بيحبها ومستحيل يأذيها"
ماسة" وللّٰه أبيه فؤاد حنين أوي"
سارة " اسفة ياجماعة فؤاد شخص كويس بس انا اتعصبت لما ماشافتش ميرال "
رنا"انا عارفه وللّٰه وانا متأكده انه هيحافظ علي ميرال كويس "وفؤاد قعد علي طاولة كبيرة أوي وفخمة جداً وكان المأذون موجود و علي كمان واسلام ومهند واسامة قعدين بس المرة دي قال سليم......................................
_ انا عايز اكون وكيل ميرال.
عامر بعدم اهتمام"ماشي"
فؤاد" أكيد طبعاً"
وبدأ الشيخ يكتب الكتاب وبعد فترة قال الشيخ جملته المعروفة................
_بارك لله لكما وعليكما وجمع بينكما في خير وعلي خير.
وكان صوت التصفيق عالي جداً ودخلت الصحفة والكل نازل وفؤاد بدأ بتكلم وهو علي المنصة وقال.................................
_ شكراً لحاضروكم بصفتي فؤاد الهواري عايز أقول لكل العالم وناس ان ميرال الأنصاري مراتي حرم فؤاد الهواري وملكيته الخاصة ويلي يحاول بس يقرب منها يقول علي نفسه يارحمن يارحيم وده تهديد واضح مني قدام الكل وحتي لو كان الشخص ده عائلتها حرم فؤاد خط أحمر وبس" وكل سقف وكان بيبص علي محمد بشر وكمان مجموعه الأفاعي يلي مع بعض....
أنت تقرأ
ضحية العشـــق
Romanceفماذا عن شخص ياطلق عليه بالثعلب الأسود ماكر بملامح جذابة وخبيثة لا يعرف معني للرحمة في حياته لايعرف سِوى الدم زعيم مافيا خطير يقع في حب ملاك بريئة وصغيرة هل ستعشق سجن هذا العاشق المجنون او تكون ضحيـة لعشقه🦊🖤🖤🔥!!؟........ ملاحظات مهمة💥: _ ممن...