«ضـحية العشـــق 🦊🖤🔥»
#Victim fo love 🦊🖤🔥....✦••الـحـلقـة 24♥️♥️••✦
꧁🖊️💗 للكــاتبة مــودة منير꧂وعند ميرال لما نزلت وراء فؤاد وشافت المنظر يلي قدامها وأتصدمت، كان قبو مظلم وفيه نور ضعيف جداً وفيه زنزانات كثيرة وأشخاص محبوسين وجثاث منظرها مرعب للغاية وكانت بتشوف بقع دم كثيرة، وجسمها كان بيترعش من المناظر دي وسمعت صوت في أخر الممر وكانت بتمشي أتجاه و في كل خطوة بتمشيها بتشعر باقشعريرة في جسمها، ومستغربة من شجاعتها لكن فضولها انا أقوى ولما وصلت شافت أكثر حاجه غير متواقعة...........
فؤاد كان بيعذب شخص بكل وحشية وعدم انسانية لان ده الثعلب الأسود كان مسيطر عليه بالكامل، والشخص ده كان محمد ابن عليا كان ملامحه مش واضح من كثر الضرب العنيف ومحمد قال بصوت ضعيف جداً.....................
_ انت مش بتمل، وانت كل يوم بتعذبني كل ده عشان ههههه لمست مراتك بصراحة هي حلوة وضاعت مني للأسف و..... اااااااااااء.
صرخ بقوة لدرجة ان كانت الأرض هتتشق أول ما الثعلب الأسود نازل عليه بسلاسل حديد لونها أحمر من شدة النار يلي أمتصاتها ، وسلاسل عملت علامات في كل جسم محمد وكان بينزف من كل حته في جسمه وقال الثعلب الأسود باغضب جحيمي وعيون زي النار من غضبه الشديد................................
_ انا هوريك وأدفعك حق كل ساعة وثانية ولحظة قربت منها ونزلت دموعها فيها، موتك علي أيدي.
وقعد يضرب فيه بالسلاسل النار بكل قوة لدرجة انه أنهى حياته..................
وسمع صوت ميرال بتبكي في الزواية وكان جسمها بيترعش من الرعب من الموقف يلي شافته، ده مش فؤاد يلي دايماً معها ده شخص ثاني مستحيل يكون انسان بيحاس ده مستذئب ولا وحش، هي مش قادرة تتخطي منظره المرعب أبداً، هل ده الجانب الحقيقي من شخصيته وهي تخدعت فيه................
لف وشافها في حالة هسترية من العيط، فؤاد غمض عيونه بقهر ماكانش عايز تعرف حاجه دلوقتي بس للأسف شافته وهو في أسواء حالة وقرب منها بكل هدوء وقال..............
_ ميرال، أهدي.
ميرال أول ماشفته بقرب منها اترعبت وقالت.................
_ ابعدعني، انت قاتل، انت شيطان متقربش مني سامع.الثعلب الأسود أتعصب من كلامتها دي وقرب منها وشلها وسط صراخاتها وهي بتضربه بأيديها الصغيرة، دخلوا غرفتهم ونزلها من علي ظهره وقالت.............
ميرال بخوف لكن أخفاته وقالت بقوة....
_ انا اتخدعت فيك، اه كانت عارفة انك ليك شغل في المافيا وقالت اكيد هيتغير لكن انت وحش وواحد قاتل ومش هتتغير وانا بكرهك ولازم نطلق سمع.للأسف هي ماكانش تعرف ان الثعلب الأسود مسيطر عليه وفكرة انها تسيبه دي مستحيل، قرب منها ورمها علي السرير ومسكها من وشها وهي كانت بتترعش من الخوف وصوت انفاسها كان عالي وقال بكل هوس واضح من عيونه...................
أنت تقرأ
ضحية العشـــق
Romanceفماذا عن شخص ياطلق عليه بالثعلب الأسود ماكر بملامح جذابة وخبيثة لا يعرف معني للرحمة في حياته لايعرف سِوى الدم زعيم مافيا خطير يقع في حب ملاك بريئة وصغيرة هل ستعشق سجن هذا العاشق المجنون او تكون ضحيـة لعشقه🦊🖤🖤🔥!!؟........ ملاحظات مهمة💥: _ ممن...