«ضـحيـة الـعـشق 🦊🖤🔥»
# Victim of love 🦊🖤🔥..
••الـحـلقـة 19♥️♥️🔥••
꧁🖊️💗 للكــاتبة مــودة منير꧂وفي قصر عائلة الهواري وفي وقت المساء كانت مفيدة قعدة رجل علي رجل وهي متألقة بأحسن الملابس في صالون القصر ومستناية مهند يجاي وهدي كمان كانت جاهزة ومستناية علّي يجاي من الشركة، وفي الوقت ده دخل علي وخالد ومهند وإسلام القصر......................
مفيدة: *"ايه ياخالد انت نساي ولا أيه تأخرنا علي الناس"*
خالد: "*خلاص يامفيدة كان عندي شغل*"
علي:*" هي إلهام مرأة اخوي مش هتجاي معكم* "
مفيدة: *" مشعارفة الصراحة ماحدش عارف هي فين، وبعدين انت ايه يلي لبسو ده يامهند ألبس بدلة او حاجه كويسة*"
مهند: *" اسمعي ياماما انا اصلن جاي بالعافية*"
خالد: "*خلاص بقا يامفيدة*"
مهند: *" داده سماح هو انتِ مش هتجاي معنا*"
سماح: "*خلاص ياحبيبي مفيش داعي*"
مهند: *" لاء طبعاً ياداده انا مش هروح منغيرك "*
اسلام: *" مهند معه حق يا داده*"
سماح:*" ماشي ياولاد ثواني وهجاي*"
مفيدة: "*افف ، فؤاد هجاي امتي ولاهو كمان مش هتروح منغيره علي فكرة هو مش هيسيب شغله عشانك"*
مهند: " *ده يلي عندي ياماما، لو مش عايزة روحي بنفسك "*مفيدة سكتت بغياظ، والداده جات بعد ثواني وفي الوقت ده ، دخل فؤاد ومهند بصلو بفرحة وفؤاد قال....................
_العربايات جاهزة انا الدقيق وهجاي.
والكل راكبو العربايات الفخمة يلي هتوصلهم ومستناين فؤاد وقالت الداده سماح قبل ماتروح.........
_ يا ابني ميرال في غرفة ماسة مع بعض لان ماسة مش هتجاي.فؤاد"*ماشي ياداده، أركبي في العرباية المخصصة لكِ عشان عارف انه رجلك بتوجعك "*
وقالت الداده سماح بأبتسامة لأبنها الروحي..................
_ تسلملي ياروح قلب.
وفؤاد أبتساملتها بهدوء ومشي لغرفة ماسة وخبط علي الباب براحة وماسة فتحت....
ماسة *" أبيه معليش بقا كانت مع المزة المرأتك*"
فؤاد برفعت حاجب.................
_ أبعدي يابت.
ودخل وقال لميرال بملامح حادة......
_ تعالي ورايا.
ميرال " ماشي "
وفؤاد خرج وقالت ميرال لماسة.....
_ سلام ياقلبي اشوفك بعدين.
_سلام ياحبيبتي، ربنا يعينك علي دراكولا ده.
فؤاد دخل وميرال دخلت وراها وهو اول مادخلت قفل الباب وسندها عليه وكان محاوطها بين ذراعاته وهمس ليها وقال..........................._ للأسف متأخر قوي كانت عملت حاجه ثانية ياميرالي وعايزة أعملها جداً بصراحة لكن ملحوقة، المهم ماتخرجيش فهمة.
ميرال وهي حاسة ان النفس هينقطع عليها من قرب فؤاد منها وقالت بِتوتر....
_ مم.... ماشي.
وفؤاد دخل غرفة الملابس ولبس بدلة شيك والبرفانه المميز ملي المكان وخذ سلاحه وبص علي ميرال يلي كانت قعدة وخرج، ونزل تحت والكل مشي، والقصر كان فراغ وماكانش فيه غير أية، وماسة كانت في غرفتها وميرال في جناحها، وميرال بعد نص ساعه اتخنقت وقالت................
_ انا هخرج في حديقة هشم هواء وأرجع هيحصل ايه يعني.
وميرال خرجت وشافت أية في وشها وقالت أية بشر............
_ رايحة علي فين ياهانم.
ميرال: " *هشم هواء وهي ماسة موجودة"*
أية بخبث:*"بتدرس عشان امتحاناتها*"
ميرال: "*ماشي"*
أنت تقرأ
ضحية العشـــق
Любовные романыفماذا عن شخص ياطلق عليه بالثعلب الأسود ماكر بملامح جذابة وخبيثة لا يعرف معني للرحمة في حياته لايعرف سِوى الدم زعيم مافيا خطير يقع في حب ملاك بريئة وصغيرة هل ستعشق سجن هذا العاشق المجنون او تكون ضحيـة لعشقه🦊🖤🖤🔥!!؟........ ملاحظات مهمة💥: _ ممن...