•«ضــحيـة العــشـق🦊🖤»•
♕الحلــقـة 27♥️♥️🔥♕
༺༽ للــكاتبة مــودة منيࢪ💗💗🖊️༼༻عـند فؤاد وصل الشركة في وقت قياسي بعدما إسلام قالو أن في مصيبة وهو لازم يعارفها؛ نزل من عربايتهُ بهيبتهُ كالعادة ودخل لشركتهُ الخاصة، وعلي طول راح علي مكتبه الموجود فيه إسلام وزرق ومهند وكان واضح عليهم القلق جداً......................
فؤاد: " خير مالكم في أيه؟ حصل أيه يا إسلام "
إسلام: " أقعد انت بس وهقولك"
فؤاد قعد وقال: "أتكلم بسرعة حصل ايه"
إسلام: " الجسوس الموجود بين رجالة الزعيم وقاسم عارف خبر مهم عن خطتهم الجاية"فؤاد: " ماشي خطتهم الجاية ايه!؟"
أسلام سكت بتوتر وزرق ومهند كانوا بيبصوا البعضهم بمعني مين هيقولوا وقال فؤاد بعدم صبر..........
_ ماتخلص انت وهو.
زرق:" بصراحة ياباشا الجسوس جاب ملف وبيقول هي دي خطتهم ولما فتحنه كان فيه صورة المدام ميرال وعليها..... وعليها علامة اكس حمرة يعني هي الهدف الجاي"الكل كان متراقب ردت فعله، فؤاد في لحظة دي اعلان عليهم الحرب رسمياً ميرالو حدود حمرة ماحدش يقدر يقرب منها ولو حصل هيشوف الثعلب الأسود والشره علي الحقيقة وقال بكل شر مسموم واضح في عيونه ..............
_ دلوقتي وقت الجد وانتهي اللعب.
إسلام: " هتعمل أيه"
مهند: "نحن لازم نتحرك بسرع قبل اي حركة غدار منهم"
فؤاد بشر: " أول حاجه لازم حد يبقي في القصر و عمي علي وخالد هيكونوا في القصر مع الستات عشان مايبقوش وحدهم وزواد اشد انواع الحراسة، مهند وإسلام هنا في شركتي وانا في شركة العائلة ورزق معايا والرجالة وشغل المافيا يتأجل شوية، وقاسم و الزعيم هعارف أندمهم كويس علي مجرد التفكير في حاجه تخاصني "الكل في صوت واحد.......
_ أوامرك.
شكل الايام الجايه مش هتكون خير أبداً بين قاسم وفؤاد،والثعلب الأسود كان مبسوط لانه كده فؤاد مش هيقدر يطلاق ميرال وفكرة يبعدها عنو هتكون خطر ليها.....خرج زرق ومهند عشان ينفذو أوامر فؤاد إلا اسلام.............
إسلام: " اه صحيح يافؤاد عارفت مين الجسوس يلي في القصر ولا لاء وأزي في القصر وأحن مش عارفين"
فؤاد سكت لدقيق وقال...........
_ لسه ماتخذش في بالك انت بس هعارف قريب.إسلام: " ماشي ياخويا هروح علي شغلي انا بقا "
إسلام خرج وفؤاد كان عارف مين الجسوس بس ماقالش ودي أول مرة مايقولش أسلام علي كل حاجه بس للأسف هيقول ايه ان ابوك خالد هو الجسوس وبيسرق الصفقات العائلة المهمة وبيسلمها لقاسم وزعيم مقابل شغله معهم في المافيا لكن فؤاد عارف حقيقه وهيلعب معه بنفس الطريقة لأنه مش اي حد يقدر ياخداع الثعلب الأسود بسهولة........................
أنت تقرأ
ضحية العشـــق
Romanceفماذا عن شخص ياطلق عليه بالثعلب الأسود ماكر بملامح جذابة وخبيثة لا يعرف معني للرحمة في حياته لايعرف سِوى الدم زعيم مافيا خطير يقع في حب ملاك بريئة وصغيرة هل ستعشق سجن هذا العاشق المجنون او تكون ضحيـة لعشقه🦊🖤🖤🔥!!؟........ ملاحظات مهمة💥: _ ممن...