«ضـحيـة العشـــق 🖤🔥🦊»
#Victim of love 🖤🔥🦊...••الــحلـقة 21♥️♥️🔥••
꧁🖊️💗 للكــاتبة مــودة منير꧂وأشرقت شمس جديدة ويوم جديد علي أبطال روايتنا وفي قصر عائلة الهواري الكبير وخصوصاً في غرفة فؤاد، ميرال فتحت عيونها وقَامتْ من السرير وفؤاد ماكانش جانبها وأستغربت إختفائه من الصباح بدري، ودخلت عملت شارو وخرجتة وراحتْ عشان تفتح الباب وكان مقفول وميرال الغضب أتمكن منها بسبب العاشق المتملك ده ووشها بقا أحمر من الغضب وبدأت تخبط بالرجلها زي الأطفال وقالت..............................................
_*ده فكرني معزة عشان يقفل عليا، ماشي يافؤاد ياام ابن فؤاد*.
وعند فؤاد كان في شركته المعروفة بامقامها العالي بين شركات العالم دي شركة F. H فؤاد الهواري لتصدير وفي مكتب فؤاد المصمم بأحترافية كان قعد رجل علي رجل وهو بيشوف ميرال من كاميرات موصلة عبر تلفونه، وكان بيضحك علي حركاتها الطفولية جداً وهي قالت......................................
_ افف، ملل أعمل أية.
وبدأت تقلد فؤاد وقالت بصوت رجولي عميق وحاد..............
_ ماتخرجيش ياميرال سمعة، غيري هدومك ده قصيرة، أنا فؤاد الهواري مش بقول كلمتي مرتين.
وقالت ميرال وهي ياعيني مشعارفة انه بيسمعها وبيشوفها..........
_ بيتكلم بصيغة الأمر في كل حاجه.فؤاد برفعت حاجب قال...............
_ ماشي ياميرال، لو قدامها دلوقتي كانتَ هتتحول لكتكوت مبلول، وهي بتلقدني كده ليه انا مش كده.وأستمر في شغله، وكان عايز ينهيه في أقرب وقت عشان يشوفها ويملي عينه منها، وفي قصر عامر الأنصاري كان ماسة ورنا وسليم وإسامة ومعهم شنطهم عشان وأخيراً الفيلا بتاعهم جاهزة وكان محمد وعلياء وعامر بايودعوهم..................
عامر: " ليه بس ياخوي، خليك معايا هنا في قصر"
سليم: " ماينفش ياخوي وللّٰه قعدت كثير أوي، والأتصال بنا مش هينقطع وهنشوف بعض دايماً انشاء لله "
عامر: " أوع تغيب عني هاااء "
محمد: " اه ياعمي اوع تغيب وخلينا نشوفك"
سليم: " اكيد طبعا يابن أخوي"
اسامة في سره: " أيه الحب يلي نزل فجأة ده الواد ده مستفز جداً "
سارة مابين اسنانها: " دي كانت ضيافة زي..... العسل "
علياء بأستفزاز: " اه وللّٰه هتوحشونا أوي"
رنا بصوت عالي: " جداً "وراكبو العربايات ومشيوا، وقالت علياء....
_ اخيراً خلصنا من رنا وبنتها.
محمد: " وأسامة ده كمان "
عامر بصلهم بعدم اهتمام ومشي علي الشركة وقالت علياء.................
_ نسيت موعد السنتر دلوقتي.
ومشيت بسرعة وقال محمد............
_ وانا كمان ورايا لليلة عسل.وفي الفيلا سليم الكل كان قعد في الصالون والخادمة كانت أخذت ملابسهم عشان تنظمها في غرفهم الجديدة وقالت سارة.......................................
_ ياااا، وأخيراً بعيداً عن وش علياء في الصباح وابنها يلي شبه البت.
سليم: " بنت عيب أتكلمي عدل "
سارة: " خلاص يا أبا ولاتزعل "
اسامة عندي شغل لازم امشي مكان بابا النهارده قالت سارة..................................................... _خذني معك انا كمان عندي موعد مهم جداً أدعيلي ياأما، أنا أختاروني عشان أشتغل في شركة فؤاد الهواري أبو نسب من أحسن الشركات في العالم، عشان انا شطورة طبعاً.
أنت تقرأ
ضحية العشـــق
Romanceفماذا عن شخص ياطلق عليه بالثعلب الأسود ماكر بملامح جذابة وخبيثة لا يعرف معني للرحمة في حياته لايعرف سِوى الدم زعيم مافيا خطير يقع في حب ملاك بريئة وصغيرة هل ستعشق سجن هذا العاشق المجنون او تكون ضحيـة لعشقه🦊🖤🖤🔥!!؟........ ملاحظات مهمة💥: _ ممن...