«ضحــيـة الــ؏ــشـق🦊🖤»
♕الحلــقـة30♥️♥️🔥♕
༺༽ للــكاتبة مــودة منيࢪ💗💗🖊️༼༻وعــند فؤاد لما راح ينقذ ميرال وكان خرج بيها بس رجاله قاسم أعترضت طريقه وقال واحد فيهم بشر.......
_ ورانا هتخرج ازي ياثعلب.
فؤاد كان واقف بكل هدوء وملامح خالية من أي تعبير، وميرال دفنة وشها في صدره وهو حضنها ومخبيها في احضانه، وفجأة دخلت عربايات سودة كبيرة بسرعة عالية بتقتحم المكان بأندافع ، كان رزق ورجالة بيتبدلوا طلقات النار مع رجالة قاسم الكثيرة جدا .........
ومهند واسلام كل واحد في عربايته ونصف جسمه برا من الشباك وفي ايديهم اسلاح ثقيلة بيطلقوا النار منها بكل قوة وهم زي الأسُودٌ عشان يدفعوا علي فؤاد اخوهم، وكان صوت الأنفجرات في كل مكان وفؤاد، لقي فرصة وطلع يجري بميرال برا المكان وحطها في عربايته وهي بتترعش من الخوف وقالت برعب واضح من عيونها....
_ فؤاد، ارجعلي بسرعة انا خايفة.
فؤاد قرب منها وبسها من راسها وقال وهو بيطمنها بعيونه، ووشها الصغير بين ايديه.........
_ ماتخافيش، ياعمر فؤاد وأوعك تتحركي من هنا سمعة.قفل عليها العرباية ورجع للرجال والمكان كان مليئ بالجثاث واسلام ومهند ورزق قاموا بالواجب........
اسلام: " الكلب ده مش موجود "
فؤاد بغضب جحيمي مكتوم......
_ هجابوا ماتخافش.مهند: " بسرعة لازم نتحرك قبل ما حد من الشرطة يجاي هنا "
زرق: " لاء ماتخافش في عالمنا ده حاجات كثيرة ماحدش عارفها، لو حصل هتكون قضية من مجهول كالعادة لان عالم المافيا واسع جدا ، المهم هتعمل ايه ياباشا دلوقتي نقتلوه !؟ "
فؤاد: " لاء الموت راحة ليه ، هقولك تعمل ايه كويس ويلا نمشي مافيش وقت "
اسلام بصوت عالي: " يلا يارجالة نمشي "
الكل اتحرك وركبوا عرباياتهم ، وفؤاد راح علي عربايته وشاف ميرال منكمشة علي نفسها ونايمة من أثر المخدر يلي أدهولها قاسم، فؤاد قلاع الجاكت بتاعه وغطها بيه وركب عربايته ومشي من المكان وهو بيفكر بـشره المعتاد ممكن يعمل أيه في قاسم........
ووصلوا للقصر وفؤاد شال ميرال ودخل بيها، وفي لحظة دي قطع قلق الكل دخول فؤاد وميرال في ايده ووراه مهند وإسلام ورزق، والكل هجموا عليهم بقلق عشان يطمنوا...........
رنا بقلق: " مالها ميرال كويسة"
هدي: " حصلكم حاجه"
سليم: " انتم كويسين وميرال كويسة ولا حصلها حاجه "
سماح: " طمنوا قلبي كلكم بخير "
علي: " ماحدش فيكم حصلوا حاجه "
أنت تقرأ
ضحية العشـــق
Romanceفماذا عن شخص ياطلق عليه بالثعلب الأسود ماكر بملامح جذابة وخبيثة لا يعرف معني للرحمة في حياته لايعرف سِوى الدم زعيم مافيا خطير يقع في حب ملاك بريئة وصغيرة هل ستعشق سجن هذا العاشق المجنون او تكون ضحيـة لعشقه🦊🖤🖤🔥!!؟........ ملاحظات مهمة💥: _ ممن...