«ضـحــية الـ؏ـشـق🦊🖤»
♕الحلـــقـة 29♥️♥️🔥♕༺༽ للــكاتبة مــودة منيࢪ💗💗🖊️༼༻
وعند أسلام طلع يجري وسارة طلعت تجري وراه وركبت معه العرباية ، وإسلام كان بيسواق بسرعة كبيرة لدرجة ان سارة كانت هطير من مكانها...................
سارة بخوف:" براحة ياعم هنموت لله يخرب بيتك "
إسلام كان وصل لأقصي درجات الغضب وبيتصال علي فؤاد ورزق، وماحدش فيهم بيرد، ووصل للقصࢪ ونزلوا من العرباية وإسلام وسارة اتصدموا من الجثاث الكثيرة وزجاج القصر المتكسر، ودخلوا يجرو، كانت سماح وماسة وهدي بيعيطوا وإلهام وأية قعدين متوترين، وعلـي كان قعد علي الصالون و دكتور العايله وصل وقعد يطهر الجروح الموجودة في وشه...................................
إسلام جري علي عمه، وسارة قعدت تواسي ماسة وهدي...............
إسلام بخوف علي عمه: " انت كويس ياعمي ازي حصل كده "
الدكتور عن أذنكم وسماح خرخت عشان توصله.........
علي بصعوبة في الكلام: " كويس يا أبني، بصراحه دلوقتي لازم تقول لـفؤاد عشان ميرال أخذوها معهم "
أسلام: " قاسم الكلب اكيد هو نهاره أسود لو تأكدت انه هو، وبأتصال علي فؤاد مش بيرد انا هرحلو "
سماح بخوف: " خذوا بالكم يابني وياربنا معكم وترجعوا ميرال بسلامه"
إسلام: " انشاء الله ياداده"
إسلام خرج وسارة كانت بتبص عليه بقلق، وفي الوقت ده دخل مهند يجري ومفيدة وهي مصدومة وقالت...................
مفيدة: " يالهوي حصل أيه للقصر"
مهند: " قصر ايه بس انتم كويسين حد فيكم حصلو حاجه "سماح اتكلمت وقالت كل حاجه حصلت............
مهند:" فؤاد مش هيسكت وهيقلب الدنيا انا لازم امشي عشان مايتهورش"
وخرج واتصال علي رجالتهم المخصصة في الحالات يلي زي دي وجات سيارات سوادء فخمة وكبيرة ومهند ركب عربايته وكلهم مشيوا........................................
سليم ورنا عارفوا الخبر من سارة ووصلوا علي القصر هم واسامه وشافوا الكل في حالة من القلق.....
رنا بدموع: " قلبي عليكي نار ياحبيبتي يارب ترجع بيخير يارب"
هدي بحزن: " يارب قلبنا معها"
علي بألم: " اتفضلوا "
ورنا قعدت جانب سماح وهدي وسارة، وسليم واسامه جانب علي..........سليم: " حمدالله علي سلامتك يا خويا"
اسامة: " مافيش اخبار علي ميرال"
سارة بخوف: "لاء بس اكيد فؤاد هيرجعها وهو وإسلام ومهند، انا خايفة عليها اوي لو حصلها حاجه انا مش هقدر اتحمل"
أنت تقرأ
ضحية العشـــق
Romanceفماذا عن شخص ياطلق عليه بالثعلب الأسود ماكر بملامح جذابة وخبيثة لا يعرف معني للرحمة في حياته لايعرف سِوى الدم زعيم مافيا خطير يقع في حب ملاك بريئة وصغيرة هل ستعشق سجن هذا العاشق المجنون او تكون ضحيـة لعشقه🦊🖤🖤🔥!!؟........ ملاحظات مهمة💥: _ ممن...