••ضحــــية آلعشـــق 🦊🖤🔥••
«الحــلقة 11❤️❤️🍷»
꧁🖊️💗 للكــاتبة مــودة منير꧂
وعند سارة وميرال لما كان الكل في جناح فؤاد وميرال وبينظامو حاجات ميرال، كانت سارة وميرال في غرفة الملابس وسارة قالت...................
_ ده ايه ده!؟ ملابس فؤاد كلها سودة كده ليه متجوزة مصاص دماء يابت.
_ ده مصاص دماء ووحش وكله حاجه ممكن تجاي في بالك.
_ شوفي كده يابت ياميرال الكعب يلي جايبوا ليكي ده لو بعت كليتي وكليتك مش هنجايب حقو، اه يابنت المحظوظة راجل مافيا ومز وغني كمان دا في روايات يلي كنا بنقراها سوى بتفتكري لما قالتي نفسي اتجوز راجل مافيا ويكون حلو شوفتي الأيام بس.
_يارتني ماقالت كانت مراهقة غبية الموضوع حلو في الروايات بس لكن في الواقع انا بموت من الرعب منه، ده بيقتل الناس ومافيا كمان الكلام يلي بيتقال في الروايات مش حقيقي وانا فؤاد مش هنحب بعض أبداً لاننا......
_ لأنكم ايه ياميرال!؟
_هنطلاق بعد ست شهور بس انا مش هسمحله يقرب مني اصلن طول الشهور دي وبعدها، هعيش حياتي واكون حرة واعيش معكم في القصر وأكمل تعليمي كمان.
سارة بصوت عالي وصل لكل يلي كانوا في الجناح "نعممممم بتقولي ايه!؟... "
رنا "في ايه يازفته انتِ"
سارة " معليش ياجماعة انا اسفة"
سارة "انتِ مجنونة ياميرال صح!؟ ده بدل ماتخليه يحبك وفؤاد علي فكرة بيحبك وعيونه هتطلع من مكانها اول مايشوفك وبعدين ازي مش هيقرب منك انتي نسيتي محمد الزفت لما قال انك مش بنت اقدم الكل انتِ لازم تثبتي لفؤاد انك مش كده حتي لو كان عارف عشان ينقطع الشك بينكم وممكن تغيري فؤاد علي ايدك لانه اول مرة اشوف شخص من أول نظرة؛ ثاني يوم اتجوزك علي طول......
_ميرال" بس انا مجرد رغبة ليه مش حب لانه زي ماقالتي مستحيل حد يحب حد في نفس اليوم وانا مش عايزة اكون مجرد جسم وبس وانا لسه خايفة من جانب الفؤاد الأسود ده هيطلع عليا في يوم من الايام بس خليها علي ربنا وخلاص ومعكي حقي لازم جوازنا يكون حقيقي، يارب مليش غيرك خليكي معايا يارب.
_ايوه كده يابت أعقلي احسن ماقالو لماما وبعدها مش هترتاح إلا لما يكون في عيل بينكم .
ميرال عيونها دمعت وقالت " بس انا مش هقدر وانتِ عارفة خوفي كويس من الموضوع ده "
سارة " ميرال ياحبيبتي أنسي الماضي فؤاد مش محمد وعامر بس في حاجه مهم قوي قبل ماتحصل حاجه بينكم انتِ لازم تقولي لي فؤاد كل حاجه "
ميرال " ربنا ياستر مش عارفه هيحصل ايه و رد فعل فؤاد كمان انا بجد خايفه "
سارة " اهم حاجة انك تقولي احسن ماهو يعرفها من حد غيرك وقتها لازم تخافي بجد"••••••••••••••••••••••••
وعندي هدي وسماح ورنا، كانت رنا مشغولة وقالت هدي.......
_ تصدقي اول مرة أدخل جناح فؤاد، كانتي انتِ دايما بتدخلي لانه مش بيسمح لحد غيرك حتي الخدام.......
_ سماح "اها انتِ عارفة يلي فيها فؤاد متعلق بيا من وهو صغير لكن في حاجه ملاحظها انا مش مرتاحة لي مفيدة وإيناس"
_ اه فعلاً وإلهام والبت أيه يلي معها.
سماح " انا خايفة علي ميرال انتِ عارفة لو حصل حاجة فؤاد هيقلبها فوق رأس الكل أبن روحي وانا عارفه "
أنت تقرأ
ضحية العشـــق
Romanceفماذا عن شخص ياطلق عليه بالثعلب الأسود ماكر بملامح جذابة وخبيثة لا يعرف معني للرحمة في حياته لايعرف سِوى الدم زعيم مافيا خطير يقع في حب ملاك بريئة وصغيرة هل ستعشق سجن هذا العاشق المجنون او تكون ضحيـة لعشقه🦊🖤🖤🔥!!؟........ ملاحظات مهمة💥: _ ممن...