𝐏𝐚𝐫𝐭الســابع7🖤🔥

250 7 8
                                    

(( ضحـية العشــق🦊🖤🔥)) 
•• الـحــلقـة الـســابـعـة❤️❤️••
      
꧁🖊️💗 للكــاتبة مــودة منير꧂



وعند فــؤاد وميـرال في سيارة بعد ما فؤاد أخـذ ميرال من قصر عائلة الانصاري وسط مفجاة الجميع وميرال ڪانت مش فهمة حاجه قالت ••••••
ميرال بتوتر"هو هنروح علي فين... وتزواجنا أزي... وانت ازي تعمل كده وتخذني منغير حتي رائي وانت فاكر نفسك ايه... "
فؤاد " انتِ بتتكلمي كثير وهفهمك كل حاجه وأُسَكتِي احسن ماسكتك بطريقتي"
ميرال ساكتت وقالت في سرها ربنا ياستر ايه يلي واقعني بين أيد الوحوش ده يالهوي عليا وعلي سنيني.......... 

وصلوا قدم قصر كبير جداً بيشبه القصور يلي في العصر الفكتوري زمان وكان القصر أقل مايتوصف بيه أنه فخم جداً وفتحوا بوابة القصر ودخلوا.....
ودخلت السيارات ونزلوا رجالة فؤاد من السيارات، وفؤاد نزل من سيارته وقال لميرال" ماتنزليش من السيارة إلا لما أقالك سمعة"
ميرال" ماشي" ده هيعمل ايه هيقتلي ولا ايه........ 
كان الشوافير لسه هيفتح لميرال باب السيارة عشان تنزل مسك فؤاد ايده بقوة وقال " ايدك عشان ما كسرهش دي مدمن فؤاد الهواري فهم ولا أفهمك "
الشوافير بخوف واضح" اسف ياباشا ولله  كانت فكرها أحد ضيوفنا في القصر ولاحاجه"
فؤاد " غور من هنا "
فؤاد فتح باب السيارة وقال لميـرال" انزلي " ومسك أيديها بقوة حست ميرال بخوف شوية لكن في نفس الوقت بالأمن ودخلوا القصر وقال اسلام " ربنا يستر علي الصدمة يلي هتحصل بس فرحان اوي يارب ميطلعش حلم بس اصلن يلي بيحصل ده شبه الاحلام بضبط"

وكانت كل عائلة الهواري قعدين في صالة القصر يتنقاشوا في الأحتفال بذكرة الأربعين لشركة وفجأة دخل فؤاد وميرال ومعهم اسلام وكل اتصدم من هيئة فؤاد وهو مسك ايد ميرال وقال بكل نرجسية وقوة " اعرفكم ميرال الانصاري مراتي"
صدمة واحدة... اثنين... ثلاثة.. وقالت إلهام هانم ام فؤاد بغضب " نعم هي حصلت تتزوج منغير محد يعلم ليه لدرجة دي يعني "....
عمه خالد بخبث" هو نحن مش اهلك ولاايه ولامالنش قيمة "
فؤاد " اولاً دي حياتي الشخصية وانتم عرفين كويس انا مين ومش بأخذ راي حد وهو لسه اتزوجنا اليوم وقالتكم واليوم الخميس هتنزوج رسمي بمأذون ثاني وقدام العائلة وناس كلها، وعايزة تعرفي حاجه ثانية ياألهام هانم "
علي " مش مهم انا مبسوط جداً انك واخيراً شافت حياتك يا أبني نورتي القصر يابنتي " 
ماسة " عندنا فرح أخيراً  وبعدين ايه العروس القمر دي عرفت تختار يا ابيه "
وهدي وسماح من كثرة الفرح زغرتو و الزغروته وصلت لأخر القصر و رحبو بميرال جداً وباركلهم، وميرال كانت مبسوطة شوية  عشان ارتحت بعد قبول   بعض من العائلة ليها وفرحوا جداً  ماعد بعض الأفاعي طبعاً ............... 
إيناس كانت هتموت من القهر حرفياً ميرال سرقت الأضواء منها وميرال يلي هتجايب الحفيدة الأول  للعائلة وراحت عليها هي خلاص...............
مهند " اكيد بتهزرو صح!؟.. ده حلم شوية كده وهصاح قال فؤاد اتزوج قال"  وفؤاد خذ ميرال وراحو علي جناح الخاصة بفؤاد ••••••••••

ضحية العشـــقحيث تعيش القصص. اكتشف الآن