𝐏𝐚𝐫𝐭 28🖤🔥.

102 7 6
                                    

         

                  «ضـحــية العــشـق🦊🖤»
                ♕الـحلــقـة 28♥️♥️🔥♕

         ༺༽ للــكاتبة مــودة منيࢪ💗💗🖊️༼༻





وعند فؤاد في غرفة نومه بعدما أتصال رزق وقطع لحظاته هو وميرال....................................

فؤاد: " ماتنطق حصل ايه!؟ "
زرق: " المكان بتاع الصفقة مع المافيا الأمريكية اتغير، وهم عايزين مكان يكون أمن اكثر نعمل ايه ياباشا"
فؤاد: " ماشي اتصرف انت يارزق انا عندي ثقة فيك "
رزق:" حاضر وثقتك في مكانها انشاء الله "

وقفل فؤاد مع رزق، ولف وشه وعيونه اتعلقت في مكان ومقدرش ينزلها، ميرال كانت قعدة علي السرير وهي لبسة بجامة بيتي ناعمة وقصيرة عشان تعرف تحط المرهم علي جسمها، ورفعت رأسها وشافت فؤاد بيبص عليه زي نظرات الثعلب الخبيثة وهي ترعبت رغم انه مقرب منها من يومين بس خوفها منهُ لسه موجود في قلبها، وقرب منها براحة عشان لحظ خوفها وقعد جانبها...........................

فؤاد:" هو انتِ خايفة مني ياميرالي انا مكانتش عايز أقرب منك عشان نظرتك دي وكتمت كل رغبتي وعشقي ليك في قلبي، بس انا هعارف مين غير الحبوب بتاع الدواء وموته هيكون علي ايدي"

ميرال: " يالهوي انا فعلاً حسيت ان في حاجه غلط ياتري مين عمل كده وليه، بس يافؤاد انت كتمت كل مشاعرك وتحملت كثير، وفي نهاية كان هيحصل في أي وقت يعني "

فؤاد بشر: " مش هرحم يلي عمل كده أبداً "
    
وتغيرت ملامح وشه إلي الحنان وقال.......................

_ يعني انتِ مش ندمانة من قربي منك. 
ميرال هزت راسها بكسوف بتعني انها مش ندمانة، لأنه هو الوحيد لما قرب منها كانت حاسة بلأمن معه وكل خوفها منه اختفي في للحظة دي، وتأكدت دلوقتي من عشقه ليها يعني هي مش مجرد رغبة وخلاص ولا بنت شافها واتجوزها عشان جمالها، لأنهُ شاف جميلات كثير هي الوحيد يلي الثعلب الأسود عشقها وأصبح مهووس بيها منغير مقابل..........

فؤاد جاب المرهم وبدأ يحط علي العلامات الموجود في جسمها بسبب تملكه، وهو قلبه بيتقطع علي وجعها وبعد وقت قصير فؤاد خلص وميرال قالت بوجع.....................

_ آه المرهم ده بيحرقني.
فؤاد بحنية: " معليش ياقلب فؤاد شوية كده وهترتاحي"

وقلاع تيشرته عشان ينام وبص علي ميرال وقال بخبث..........

_ غيرى البجامة دي احسنلك عشان هتنادمي أوي وانا مش مسؤول ممكن يحصلك أيه. 

ميرال تفجأت من تلميحه الصريح بدون خجل وقامت تجري علي غرفة الملابس وهو ضحك علي خوفها منه،وغيرت هدومها وخرجت وفؤاد كان نايم علي السرير وفتح ذراعاته عشان تستقر في احضانه عشان هو يقدر ينام ودخلت ميرال في حضنه، وهو حضنها بكل حنية وكان بيشم في شعرها الرائحة المفضلة عنده يلي نفسه يصنع منها عطر ويشمها كل شوية، ودفن راسه في رقبتها ونام بكل راحة، وهي كانت غرقانه في حضنه كأنه وطن كبير عليها ولو خرجت منها هتشعر بغربة فراقه......................

ضحية العشـــقحيث تعيش القصص. اكتشف الآن