«ضــحـيـة الــ؏ــشـق🖤🦊»
♕ الـــحـلـقة 32♥️♥️🔥♕
༺༽ للــكاتبة مــودة منيࢪ💗💗🖊️༼༻تـشرق شمــس يوم جديد ملئ بالأحداث لأنه ماكانش يوم عادي اليوم فرح مهند ونور، قصر عائلة الهـواري كـان طلع نزل والكل بيشتغل بنشاط وهدي وسمـاح مشرفين علي أدق التفاصيل لأنه أحد أفراح عائلة الهـواري المعروفة بأفراحها الراقة........................
هـدي بجدية: " أية شوفي شركة الدكيور وصلت ولالاء عشان يجاهزو الحديــقة، وتأكدي من التفاصيل كويس، مش عايزة غلطة"
اية: "حاضر ياهانم"
سـماح: " انا هأكد علي الشاف والأكل "
هـدي: " ماشي ياحبيبتي"نزلت مفيدة بكل شموخ، وخرجت من القصر عشان تهتم بنفسها في يوم زي ده ولا كأنه النهارده فرح أبنها، بلا عكس كأنها أحد من المعازيم.........................
صاحيت ميرال و مالقتش فؤاد جانبها، اكيـد مشغول في أوامر الفرح خذت شارو سريع وغيرت هدومها ونزلت تساعد سماح وهدي وهي مشعارفة هل فؤاد هيخليها تنزل للفرح او لاء.... و في الشركة الهواري عند فؤاد واسلام ورزق........
فؤاد بملامح حادة : " لازم نكون مستعدين لأي حاجه تحصل وياريت خبر الفرح ماينتشارش إلا بعدما يحصل، انا مش عايزة حاجة تحصل تخرب سعادة مهند "
رزق: " كل حاجه تمام ياباشا وهتتنفذ انشاء الله "
قطعها كلامهم اتصال مهند و رد اسلام عليه..
_ الو.
مهند بتمثيل الغضب: " في ايه منك ليه هو فرحي ولا فرح الجيران، حتي في اليوم ده في الشركة اخس بس "
اسلام بعدم صبر: " ان هحاول امسك نفسي عليك لانه فرحك، و بعدين خلصنا الشغل وجايين دلوقتي اقفل "وقفل اسلام مع مهند، وفؤاد والكل خرجو من الشـركة..........
وفي المسـاء، كان القصر ملىء بالأنوار احتفالاً لزواج ابنهم الصغير مهند، كان كل حد من العائلة في غرفته بيجاهز نفسه قبل وصول الضيوف، كــانت ماسة في غرفتها بعدما حاطت ميكاب خفيف ولبست فستانها الجميل المناسب عليها ، وهي بتفكر لو ماكانش اسامة ظهر في حياتها كانت دلوقتي بتعيط علي مهند بس هي مش حاسة انها زعلانة خالص والشعور ده خلها مبسوطة وبصت علي نفسها في المراية لأخر مرة ونزلت لتحت شافت... سماح وأمها بفستاين جميلة وقعدين بيأكدو علي كل حاجه تخص الفرح..... وإلهام ومفيدة قعدين في الحديقة علي أحد الطاولات بأفخم الفساتين ومنتاظرين الناس...............
وعند ميرال كانت قعدة بتوتر فؤاد لحد دلوقتي ماجاش وفجأة باب جناحها خبط وميرال بصت من العين السحرية وشافت واحدة وفتحت الباب بأستغراب.......
أنت تقرأ
ضحية العشـــق
Romanceفماذا عن شخص ياطلق عليه بالثعلب الأسود ماكر بملامح جذابة وخبيثة لا يعرف معني للرحمة في حياته لايعرف سِوى الدم زعيم مافيا خطير يقع في حب ملاك بريئة وصغيرة هل ستعشق سجن هذا العاشق المجنون او تكون ضحيـة لعشقه🦊🖤🖤🔥!!؟........ ملاحظات مهمة💥: _ ممن...