«ضحيــة العـشـق🖤🦊🔥»
#Victim of love 🖤🦊🔥...•• الحلقــة 22♥️♥️🔗••
꧁🖊️💗 للكــاتبة مــودة منير꧂وفي قصر عائلة الهواري كان الكل موجود ماعاد إسلام وفؤاد، وستات في صالون القصر وجال في مكتب، وكان الخدام بيحضروا العشاء الملكي للعايلة كعادة ومهند خرج وقال للستات وكان كل واحدة في حالها..............................
_ في أيه ياست منك ليه، وعايز أقول حاجه سندس حبيبتي جاية تتعشى معايا النهاردة ومش عايز حد يقولها كلمة كده ولا كده.مفيدة بقرف: " انت تجننت اكيد، ونور مراتك المستقبلة اي وضعها بقا"
مهند: " خلاص ياأمي انا عملت زي ماحاضرتك قالتي وخطبتها ودلوقتي انا يلي في راسي هعملُ"ماسة بصت علي مهند بقرف وقالت....
_ بجد انت مش شاطر غير في اللعب بالمشاعر النااس.
هدي: " بصراحة مفيدة معها حق ومع أني اول مرة انا وهي نتفق علي حاجه "
سماح: " حصل يا هدهد وللّٰه"ماسة بصدمة وصرايخ: " ألحقو ياناس، مفيدة وهدي وسماح اتفقوا علي كلمة جايبي الشربات يا أم محمد "
ام محمد: "طبعا طبعا"
إلهام: " اه الأوفر ده "
مفيدة: " مش عجبك الأوفر ياإلهام وانتِ كل حاجه فيكي أوفر ياحبيبتي "إلهام: " أبعدي عني يا مفيدة أحسنلك انا مش سماح عشان أسكتلك "
سماح بصت عليها بقرف وسكتت لكن هدي سماح دي خط أحمر عندها وقالت بغضب وردح شعبي ونسيت انها ست مجتمع ومن عائلة هواري العريقة بين طبقاتهم المرموقة وهدي بصوت عالي قالت.........._ ومالها سماح يا عين أمك مش عجباكي جرا أيه يا إلهام بتغلطي وأحن بانسكتلك ما تحترمي نفسك ياوليه.
مهند بضحك: " أدلها"
ماسة بضحك: " ياحظك ياداده بيتخانقوا عليكي "
سماح: " لاء انا كده هتغر"
إلهام: " البيئة ظهرت ياهدي ماشاءالله "وقبل ماهدي ترد دخلت الخادمة عليهم وقالت..........
_ سندس هانم جات.
مهند بفرحة: " بجد خلاص بقا بلاش فضايح "وفي وقت ده الكل سمع صوت كعب عالي ودخلت سندس بكل أنوثة وهي فردة شعرها وقالت بصوت رقيق..........
_ هاي، مساء الخير.
إلهام: " مساء النور ياحبيبتي "
مفيدة: " نورتي يا... اسمك ايه"
سندس بدلع: " سندس، بس أيه الحلاوة دي انتِ اكيد أخت مهند"
هدي وسماح وماسة رفعوا حاجبهم بقرف علي كلام البنت المستفزة دي، قالت مفيدة بأعجاب بيها، وخطة بتاع سندس نجحت في أخذ مفيدة في صفها........مفيدة: " لاء ياحبيبتي أمه "
وسندس بصت علي ماسة وهدي و الداده سماح وقالت بأشمئزاز...........
_ ودول شغالين ولا أيه.
مهند بغضب: " لاء طبعاً أوعك تقول زي الكلام ده ثاني سمعة، الداده سماح و عمتي هدي زي أمهاتي بضبط وماسة اختي فهمتي"إلهام و مفيدة ضحكوا بشر وقالت ماسة بغضب...........
_ مين الشغالين ياكلبة انتِ، ده أنتي يلي أمك شغالة سمعة.
هدي: " بت عيب "
مهند: "ماخلاص بقا ياماسة هي مش قصدها"
سماح: " طبعا أومال"
سندس: " سوري يابيبي لو زعلت بس فعلاً ماكانش قصدي"
أنت تقرأ
ضحية العشـــق
Romanceفماذا عن شخص ياطلق عليه بالثعلب الأسود ماكر بملامح جذابة وخبيثة لا يعرف معني للرحمة في حياته لايعرف سِوى الدم زعيم مافيا خطير يقع في حب ملاك بريئة وصغيرة هل ستعشق سجن هذا العاشق المجنون او تكون ضحيـة لعشقه🦊🖤🖤🔥!!؟........ ملاحظات مهمة💥: _ ممن...