Part 79

1.8K 221 5
                                    


အခန်း ၇၉

"ဘာ!" နီလျဲ့သည် ရုတ်တရက် ထရပ်ကာ သူ့မျက်နှာသည် အံ့အားသင့်သွားပြီး အောက်က သူလျှိုကို စိုက်ကြည့်လိုက်သည်- "သတင်းက ယုံရရဲ့လား!?"

သူလျှိုသည် ဒီသတင်းက အေးဆေးတည်ငြိမ်ပြီး အတွေ့အကြုံရှိသော စစ်သူကြီး လူကြီးမင်းထံမှ ထိုကဲ့သို့ ကြီးမားသော တုံ့ပြန်မှုကို ဘာကြောင့် ဖြစ်ပေါ်စေသည်ကို မသိသော်လည်း သူသည် လက်ကိုဆုပ်လိုက်ပြီး- "စုံစမ်းစစ်ဆေးမှုအများကြီး ပြုလုပ်ပြီးတဲ့နောက်၊ ဒီသတင်းက မှန်ကန်ပါတယ်၊ ဒီနေ့ ဧကရာဇ်အပါးတော်မြဲက အမိန့်တော်ထုတ်ပြန်ဖို့ ကွမ်အန်းမင်းသားအိမ်တော်ကို သွားပါတယ်"

နီလျဲ့၏ မျက်လုံးများသည် ရုတ်တရက် အေးစက်သော အလင်းရောင်တစ်ခု လင်းလက်သွားကာ အခြားသူများကို ကြောက်ရွံ့တုန်လှုပ်သွားစေသည်။

စားပွဲအောက်ရှိ ချောင်ကန်းသည် ချက်ချင်းပင် မျက်ခုံးပင့်ကာ နီလျဲ့၏မျက်နှာကို လျှို့ဝှက်စွာ ချောင်းကြည့်လိုက်သည်- ကျားနီဘုရင်ကို ဤကဲ့သို့ မမြင်ရသည်မှာ ကြာပါပြီ။ တတိယအရှင့်သားနှင့် ကျားနီဘုရင်ကြားရှိ ကိစ္စများကို သူလုံးဝ အဖြေမရှာနိုင်ပါ၊ ဒီတုံ့ပြန်မှုကိုကြည့်လျှင် ကျားနီဘုရင်၏နှလုံးသားထဲတွင် တတိယအရှင့်သား​၏ အရေးပါမှုသည် တကယ့်ကို ပေါ့ပေါ့တန်တန် မဟုတ်ပါ။

သူ့ရင်ထဲတွင် စိတ်မသက်မသာဖြစ်မှုယောင်ယောင်က ပေါ်လာသည်။

ဧကရာဇ်ဟောင်းသည် နတ်ရွာစံခါနီးဖြစ်နေပြီ၊ ဒီအချိန်နှင့် နီးကပ်လာလေလေ၊ သူသည် အမှားလုပ်မိမည်ကို ပို၍ကြောက်လေလေဖြစ်သည်။ ဒီရက်ပိုင်း မြို့တော်ရှိ သူလျှိုများက သတင်းပို့လာကြသည်။ ဒုတိယမင်းသား လီယွမ်လန်သည် အရှုံးပေးရန် ရည်ရွယ်ချက်ရှိနေသကဲ့သို့ မကြာသေးမီ ရက်များအတွင်းက အရိုအသေပေးရန် ကျန်းပေဘုရင်ခံဆီသို့ မကြာခဏ သွားရောက်လည်ပတ်လေ့ရှိသည်။ မူလက သူတွေးထင်ထားသည်က ထိုစဉ်းမာအဘိုးကြီးသည် ရေစီးကြောင်းအလိုက် လှေကို တွန်းပြီး နန်းတက်ရန် သူ့ကို ထောက်ပံ့တာ ဖြစ်နိုင်ပါသည်၊ သို့သော် မထင်မှတ်ဘဲ ဧကရာဇ်အမိန့်တော်က ထွက်လာသည်။ ဒီဧကရာဇ်အမိန့်တော်က... ဘယ်သူ့ အကြံများလဲ?

အရင်ဘဝက ပုန်ကန်ခဲ့တဲ့ စစ်သူကြီးရဲ့ ကိုယ်ဝန်ရသွားပြီ။Where stories live. Discover now