POV MATTHY:
We gaan onszelf nu 'voorstellen' aan de andere boys. "Ik begin wel" zegt koen we vinden het allemaal goed en koen zegt "nou ik ben koen zoals jullie weten 16 jaar! Woon in Haarlem en mn hobby's zijn geld verdienen, voetballen en gamen" "advocatenzoontje toevallig?" Vraagt raoul "juist!" Zegt koen en we beginnen te lachen. "NU ik nu ik nu ik" zegt rob enthousiast, "Rustig aan jij kleine druktemaker" zeg ik en rob kijkt boos. "JULIA WEET JE ZEKER DAT ROB GEEN ADHD HEEFT" Vraag ik. En iedereen begint te lachen "GEEN IDEE EIGENLIJK" zegt ze serieus terug en we beginnen nog harder te lachen."Oke nou ik ben robbie maar zeg maar rob!! Dat is makkelijker, ik ben 16 jaar en mijn hobby's zijn ook voetballen, f1 vind ik ook leuk en ik game ook graag" zegt rob snel, "zeg sneltrein kan je ook even wat langzamer praten?" Vraagt koen en rob schud zn hoofd. "Wie nu?" Vraag ik. En raoul zegt "jij mag wel" ik knik, "ik ben matthy eigenlijk matthyas.... maar noem me maar gewoon matthy of matt ik ben 19 en... ja ik heb geen contact meer met mn ouders waardoor ik eigenlijk hier woon.... nou ik ben een autist... en ja heb ook nog sociale angststoornis... helemaal toppie en mn hobby's zijn gamen, voetballen en ook f1 ohja en nieuwe bijnamen verzinnen voor rob" zeg ik en iedereen begint te lachen om mijn laatste hobby. "Heftig man!! We zijn er voor je" zegt raoul en iedereen stemt in "dankjulliewel" zeg ik en ik krijg toch een glimlach op mijn gezicht.
"NU ik!!" Zegt milo, we knikken als teken dat we luisteren. "Ik ben milo ik ben 15 jaar, maar wel groter dan rob dus +puntje maar goed mijn hobby's zijn gamen, tennissen en voetballen" zegt milo. "Ik wist niet dat jij kon tennissen" Vraagt rob "typische brabander" zeg ik en rob zegt "HEY!!" Dan begint raoul "nou ik ben raoul 20 jaar en mijn hobby's zijn ook gewoon gamen en voetballen" zegt raoul kort maar krachtig.
De bel gaat dus de pizza's zijn er, ik heb dus echt geen honger maar gelukkig hoef ik niet want ik zeg gewoon dat ik misselijk ben. Julia doet open en geeft iedereen zijn pizza. "Eetsmakelijk" zegt iedereen. Eigenlijk wil ik ze iets zeggen maar ik ben bang dat ze boos worden of me gaan haten. Ik ga wel eerst naar julia want ze accepteert me misschien wel. En anders dan zal niemand me missen. Ik ben er dus laatst achter gekomen dat ik op jongens val en dus niet op meiden.
Ik sta op en loop naar julia, "kunnen we even praten?" Vraag ik zenuwachtig. Ze knikt en we lopen samen naar de kamer van Julia en Tom. "Waar zit je mee matt want ik zie gelijk dat er wat is" zegt ze. "Nou ik denk dus...." Begin ik en ik voel langzaam de tranen over m'n wangen lopen. "Rustig maar vriend, wat er ook is ik zal altijd van je blijven houden en ik accepteer je okey" zegt ze kalm. "Ik denk dat... dat ik op jongens val..." zeg ik snel en ik kijk weg. "Ach jongen toch! Dat geeft toch niet!! Het maakt niet uit op wie je verliefd ben of wordt zolang je maar gelukkig bent okey?" Vraagt ze lief en ik knik. "Dankjewel" zeg ik en geef haar een knuffel.
"Ik wil het tegen rob zeggen maar nog niet tegen de jongens..." zeg ik "dat is toch goed!! Zal ik rob even halen?" Vraagt ze en ik knik. "Komt voor mekaar" zegt ze en ze loopt naar beneden. Even later komt rob binnen en hij komt naast me zitten. "Hey matt alles okey?" Vraagt rob en ik knik "ik wou wat vertellen..." zeg ik "vertel maar" zegt rob lief. "Ik...ik denk dat ik op jongens val rob.." zeg ik en rob geeft me een knuffel. "Matt dat is toch goed, ik ben super trots dat je dit hebt verteld tegen mij en mama" zegt rob alleen hij weet niet dat ik verliefd op hem ben. Maar dat mag hij ook zeker niet te weten komen.
We lopen samen naar beneden en ik ga weer liggen op de bank. "Matt alles goed?" Vraagt raoul bezorgd omdat hij waarschijnlijk mijn rode ogen ziet van het huilen van net. Ik knik en dan springt Rob op me "MATTJE!!!" Schreeuwt hij. "Rob auw... m'n buik" zegt ik, volgensmij hoort hij me niet dus hij doet alsof ik zn paard ben ofzo. "Rob... kappen... alsjeblieft" zeg ik met tranen in m'n ogen. Hij stopt nogsteeds niet dus ik duw hem van me af, waardoor hij van de bank valt. "Auw matt.... waarom doe je dat" zegt rob nu ook met tranen in z'n ogen.
Nu kijkt iedereen mij aan, ik wordt er een beetje ongemakkelijk van. "Matt?" Vraagt koen. Ik blijf stil. "Matt!" Zegt raoul weer reageer ik niet. "Matthy?" Vraagt milo. Ik reageer nogsteeds niet "matthyas!!" Zegt rob hard. ik kijk naar rob en zie dat hij echt pijn heeft. Ik begin zacht te snikken, opeens knuffelt rob mij. Ik knuffel terug. "Rob je deed me pijn.... i-ik wou je echt geen pijn doen sorry" zeg ik zacht. "Geeft niet... sorry ik wist echt niet dat ik je pijn deed matt" zegt rob. Ik kijk rob aan en dan zegt rob "matt.... je bent weer overprikkeld of niet?" Ik knik. "Kom ga ff slapen okey" zegt hij weer en ik knik weer. Rob gaat zitten met z'n benen een beetje open en ik ga tussen z'n benen liggen en val in slaap.
~~~~~
Uhm ik heb niks te melden ~5 augSorry dat ik zo laat post maar ik was vandaag on utrecht en was het vergeten!!
Ik heb koen in het kantoor zien rijden, milo en Victor zien zitten voor het kantoor, raoul en anton foto's zien maken en raoul deed nog een lijp dansje en ik heb milo, matthy en robbie naar buiten zien rijden. Het was geweldig ~ 21 augustus
Ik heb dit deel opnieuw gepost want blijkbaar was hoofdstuk 8 niet geplaatst ofzo dus ik moest eerst 8 plaatsen daarna 9 en toen deze dus daarom is hij opnieuw geplaatst ~ 27 augustus
JE LEEST
someday there will be peace// bankzitters
FanfictionEen jongen van 8 wordt al z'n hele leven mishandeld door zijn ouders, hij is nooit naar school geweest! Op een avond besluit hij weg te lopen van huis en komt in een parkje terecht. De volgende ochtend komen er 2 aardige mensen hem tegen zij hebben...