POV ROBBIE:
Ik doe voorzichtig matt z'n shirt omhoog. En ik schrik ze hebben gelijk. Ik krijg traanogen, "ach rob!" Zeg koen die me gelijk een knuffel geeft. "Het komt goed joh okey!" Zegt hij en ik knik. "We helpen hem okey rob?" Zegt milo. "Ja!!" Zeg ik en ik voel matt bewegen. Hij opent zn ogen en doet gelijk zn shirt naar beneden. En kijkt me aan "waarom is mn shirt omhoog?" Vraagt hij. "Matt wrm ben je zo dun" Vraag ik en ik zie hem slikken. "Matt eet je genoeg?" Vraag ik en hij schud zacht zn hoofd. "Waarom niet?" Vraag ik. "Kijk jou en kijk mij... jij bent dun en hebt een sixpack en ik ben dik en en gwn" zegt matt en ik kijk hem aan. "Mattje... je bent niet dik oke!! Luister pls naar mij.. je moet eten en je bent echt niet dik ik beloof het" zeg ik en matt knikt. "Matt ga je eten?" Vraag ik en matt zegt "oke... maar alleen als jij helpt" zegt hij en ik knikt.We zitten aan de eettafel met een tosti en matt staart naar de tosti. "Kom op matt, doe mij maar na" zeg ik en ik neem een hapje. Matt neemt ook een hapje "lekker" zegt hij en glimlacht. Na een tijdje heeft hij z'n halve tosti op. "Rob ik zit vol" zegt hij en ik reageer met "ik ben trots op je maatje laat maar staan" "zwemmen?" Vraagt matt en ik knik. We rennen beide naar onze kamers en kleden ons om en we rennen samen naar het zwembad en springen erin.
Ik klim uit een zwembad en ga ff rustig zitten en kijk naar matt die met een hele grote glimlach in het zwembad zit te kloten met een floatie. Hij is echt blij en daar ben ik ook blij om dus ik maak er een foto van en stuur die naar mama.
Onsmam
*foto* mam, matt vind het soms lastig met eten dus hij is heel dun maar ik help hem en hij heeft net een halve tosti op en nu zit hij met een flotie te kloten!! Kijk eens hoe blij die is -UAch arme matt!! Rob zorg goed voor hem, ik weet dat je dat sowieso al doet maar voor de zekerheid. Maar wat lief! -onsmam
Jaa het komt goed!! Maar ik ga weer even lekker chillen -U
Ja is goed schat! Veel plezier jullie allemaal -onsmam
Dankjewel mam!! -U
Ik eindig het gesprek en stel de foto van matt in als achtergrond want ik vind het echt super cute. Ik denk eigenlijk dat ik bi ben maar ik weet het niet zeker maar volgensmij vind ik matt leuk... maar ik weet het niet zeker. Ik moet het gewoon nog uitzoeken. Maar dat komt goed.
POV MATTHY:
Ik zit lekker te kloten in het zwembad met een floatie. Ik kijk naar rob, hij is zo knap en zo lief en gewoon zo zorgzaam. Hij ziet me sowieso niet zitten maar ik ben al blij dat ik soms lekker bij hem kan liggen, Het liefst heb ik een relatie met hem maar 1 dat kan niet want hij is 16 en ik 19 en 2 hij is 100% hetero maar goed als hij gelukkig is ben ik dat ook.Raoul gaat naast rob zitten en kijkt naar mij en vraagt "Lekker aan het zwemmen matt?" "Jaaaa" zeg ik enthousiast. "Mooi zo" zegt raoul en ik ga weer verder. Ik klim op de floatie en sta er nu op er komt een klein briesje en ik flikker van de floatie af. "AAAAAA" schreeuw ik voordat ik in het water beland. Als ik boven kom ligt rob in een deuk "je gilt als een meisje" zegt rob door het lachen heen. Raoul lacht ook en zegt "Matt je bent wel dun" "uh rob helpt me al ik heb net gegeten" zeg ik met een glimlachje. "Goedzo jongen!! En wat had je op?" "Een halve tosti" zeg ik "lekker!! Is dat wel genoeg?" "Ja zeker!! Ja papa" zeg ik en we lachen met z'n 3en.
Koen en milo komen de villa uit rennen en roepen "Kom we gaan naar de stad chickies fiksen!!!" "Sure maar ik heb al een vriendin dus ik hoef niet" zegt raoul. "Oke is goed" zegt rob, iedereen kijkt mij aan "u-uhm.. oke ik ga wel mee" zeg ik en klim uit het zwembad. Ik droog me af en loop naar mijn kamer om een shirt aan te doen en ik loop weer terug.
"Klaar?" Vraag raoul en iedereen knikt. We lopen met z'n alle naar de stad. "Chickies fiksen heuyy" zegt milo. "Kom daar ff zitten op dat terrasje?" Zegt koen en iedereen stemt in. We gaan daar lekker zitten en we bestellen een drankje. "Oke rob wat is je type?" Vraagt milo. "Blond haar blauwe ogen" zegt rob "oke oke en innerlijk?" Vraagt koen. "Lief, loyaal, zorgzaam, grappig uh ja dat was het wel denk ik" zeg rob "oke oke en jouwe matt" Vraagt koen "huh?" Zeg ik. "Wat je type is" Vraag milo "oh uh bruin haar groene ogen en innerlijk lief, zorgzaam, die mij begrijpt want ik ben gewoon moeilijk en die weet hoe die met mij om moet gaat" zeg ik. "Oke oke" zegt koen "matt je bent niet moeilijk" zegt rob "anders dan?" Vraag ik "nee matt" zegt rob. "Wat dan?" Vraag ik en rob zegt "je bent jezelf" ik haal m'n schouders op. "Oee matt is zij niet wat voor jou?" Vraagt milo en hij wijst naar een meid. Ik schud mijn hoofd. "Kom op geef haar een kans joh!! Ga op d'r af" zegt milo "nee milo..." zeg ik. "Hoezo niet" Vraagt milo weer. "Ik durf niet met mensen te praten die ik niet ken" zeg ik en kijk naar beneden. "Oke dan niet joh" zegt koen.
~~~~~
Ik ben dus voor de laatste avond in Noord-Macedonië en het was echt super leuk!! ~12 augHet is zondag op dit moment 6:42. ik moet zo een oefen wedstrijd doen, om 8 uur moet ik daar zijn en om half 9 begin ik. Wie verzint het om daar zo vroeg te zijn?
In iedergeval bless ik jullie met zo vroeg plaatsen van dit deel😭 ~31 aug
JE LEEST
someday there will be peace// bankzitters
FanfictionEen jongen van 8 wordt al z'n hele leven mishandeld door zijn ouders, hij is nooit naar school geweest! Op een avond besluit hij weg te lopen van huis en komt in een parkje terecht. De volgende ochtend komen er 2 aardige mensen hem tegen zij hebben...