Hoofdstuk 30

158 8 1
                                    

We zijn net klaar met eten en ik tover onze flesjes drinken, de snoepjes en het chocola tevoorschijn. "Kijk eens matt" zeg ik, "oeee lekker robje" zegt hij. En we drinken en snoepen wat. We hebben ondertussen ookal onze zwembroeken aan gedaan, matt staat op om te zwemmen. Ik moet het wel vragen, de spanning giert door mijn lijf. En ik zeg "matt wacht" "uh oke waarom?" Vraagt hij. "Kan je ff zitten" vraag ik zenuwachtig. "Rob wat is er? je maakt me bang" zegt matt.

Ik haal diep adem en kijk matt aan, "geen zorgen matt, niks om bang voor te zijn" zeg ik hem, "maar wat is er?" Ik adem nog een keer diep in en uit en zeg "ik wou wat vragen" "vraag maar" "oke lieve matt, ik hou van je en ik ben er uit en er klaar voor dus wil je mijn vriendje zijn?" Vraag ik. Het blijft stil en dan springt matt op me en zegt "JA TUURLIJK!" Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en begin matt te zoenen. "Ik hou van je" zeg ik "ik hou ook van jou!!" Zegt matt.

We knuffelen nog even en dan vraagt matt "robje? Weet je dan of je bi of homo bent?" "Ja bi" zeg ik. "Okey! Zullen we nu zwemmen?" "Jaaaa" we staan op en doen onze shirts uit en rennen hand in hand het water in.

We zijn weer thuis en liggen samen in bed. Matt slaapt al en ik lig te denken over vandaag. We hebben zoveel (leuke) dingen gedaan! En het leukste was de 'date' met matt en dat hij nu eindelijk mijn vriendje is. Ik geef matt nog een kusje en val dan lekker in slaap.

~1 september~

Vandaag is het zover! We gaan met z'n alle samenwonen in casa del huts hoe koen het noemt. Alle meubels staan er al, alleen wij moeten nog onze spullen erin zetten en dan kunnen we beginnen met dit avontuur.

Na ongeveer een hele dag staan echt ALLE spullen in onze kamers/huis. En nu kunnen we er echt in wonen. De kamer indeling is,
Beneden- matt zijn kamer, studio en milo zijn kamer
Boven- koen zijn kamer, raoul zijn kamer en mijn kamer.
We hebben 2 badkamers 1 boven en 1 beneden. En we hebben een zwembad en een enorme tuin. 

We zitten allemaal aan de eettafel en zijn bezig met eten. Ik kijk matt aan en hij zit diep verzonken in zijn gedachtes. "Matt ga je ook eten?' vraagt raoul, "matt?" Zeg ik en wrijf over zijn been. "Mh huh wat?" Vraagt matt die ineens uit zijn gedachten schrikt. "Of je ook nog gaat eten" vraagt Raoul nog eens. "Oh uh ja, ja tuurlijk" zegt matt en begint te eten.

Als we klaar zijn loopt matt meteen weg naar zijn kamer en ik loop achter hem aan. "Hey lieverd, wat zit je dwars?" Vraag ik, "het... Het is allemaal veel, ineens nieuw huis, we wonen met de andere boys wat gezellig is maar ook niet en wat als het een rommel wordt en niemand wilt opruimen en dat we ruzie krijgen en wat a-" ik kap hem af "matt, lieverd het komt goed oke! Geen zorgen" zef ik en trek hem in een knuffel. Matt begint te huilen maar al snel valt hij in slaap in mijn armen.

Het is nu een maand later en iedereen bevalt het hier wel. Ik ga nu tegen de jongens zeggen dat ik bi ben en dat vind ik best wel spannend.  Maar ik weet dat ze goed gaan reageren en vooral Raoul. "Boys, ik moet wat zeggen" zeg ik, "vertel maar" zegt koen "jonge we moeten toch wachten tot matt er is" zegt raoul. "Hoeft niet matt weet het al!!" Zeg ik. "Oke nou in dat geval, vertel" "oke nou jongens ik ben bi en dat betekent dat ik op jongens en meiden val" zeg ik. Ze geven me alle drie tegelijk een knuffel, "we zijn trots op je dat je het hebt verteld maatje" zegt raoul. "Ja zeker" zegt milo "mhm" zegt koen. "Bedankt voor jullie steun boys!!" "Geen probleem maat!!" Zeggen ze in koor.

Ik loop naar matt en zeg dat de boys positief reageerde en dat hij het ook best wel kan doen. Naderhand had ik het beter niet moeten zeggen want hij begint weer te huilen. Hij heeft het moeilijk en het doet me pijn om hem zo te zien.

POV MATTHY:
Ik lig huilend bij rob, waarom? Het werdt me allemaal een beetje teveel, nou ja het werdt me gewoon teveel niet een heel klein beetje ook. "R-rob" zeg ik met een trilling in mijn stem en kijk hem aan. "Ja lieffie?" Vraagt rob, "m-moet ik ook vertellen dat ik h-homo ben?" Vraag ik. "Als je niet wilt hoeft het niet, het gaat om jou ben je er klaar voor?" Zachtjes schud ik mijn hoofd, "dan doe je het niet schatje"  "oke... Mag ik even alleen zijn?" Vraag ik, ookal wil ik niet alleen zijn. "O-oh ja tuurlijk" zegt rob en loopt weg. Shit wat heb ik gedaan, meteen begin ik harder te huilen. Ik begin te trillen en sneller te ademen, fuck niet weer een paniekaanval.

Ik sta op en loop naar de gang, ineens zie ik wazig en laat mezelf op de grond vallen. "R-rob" zeg ik zacht want veel komt er ook niet uit. "R-robbie.." probeer ik harder te zeggen. Ik pak mijn telefoon en probeer met alle kracht die ik nog heb iemand te bellen. Ik zie niet wie ik bel maar ik druk op bellen. De telefoon gaat over en diegene die ik bel neemt op.

?:"hi matt, wat is er? Waarom bel je? Je kan toch naar me toe lopen?"
M:"i-ik... R-rob?"

Ik ben helemaal in paniek en registreer niet meer wat er allemaal gebeurd.

?:"matt, ik ben niet rob ik ben milo! Ik kom eraan waar ben je?"
M:"mhh..."
?:"matt waar ben je?!!"
M:"g-gang"

Milo hangt op en even later knuffelt iemand mij. "R-rob" vraag ik zielig, ik kijk op en zie niks. "Nee matt, ik ben milo geen robbie" zegt milo en niks komt meer bij me binnen.

~~~~~
De vorige was een cliffhangerr maar nu heb je het vervolg hihi

someday there will be peace// bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu