We zitten een gta race te doen. "Matt hoezo ben je zo snel?" Vraagt koen, "ik ben pro" zeg ik. Ineens voel ik iets omhoog komen, shit niet nu. Ik stop met gamen en doe mijn mic even uit. Snel pak ik mijn prullenbak, "matt hoezo sta je stil ik ga je inhalen" zegt koen, ik reageer niet natuurlijk. "Matt?" Vraagt Raoul "matthy??" Vraagt milo nu. "Matthyas het lam nu reageren of ik kom naar boven" zegt rob boos, "rob jonge, doe nou niet zo boos" zegt koen. Ondertussen ben ik aan het overgeven in mijn prullenbak, ik voel me zo duizelig dus ik zet mijn koptelefoon af en ga op de grond liggen. "MATT" hoor ik rob vanaf beneden schreeuwen.
Nog geen 20 seconde later en rob staat in mijn kamer. "Matt!! Wat is er gebeurt" Zegt hij en komt naast me zitten. Ik wijs naar de prullenbak met een hand en m'n andere hand rust op mijn voorhoofd. Rob kijkt in de prullenbak "ach matt! Ben je ziek?" Vraagt rob en ik knik. "Sluit je af? Dan mag je bij mij zitten en kan je alsnog even met de boys kletsen" zegt rob "oke dan, maar wil jij mijn computer afsluiten?" zeg/vraag ik. "Tuurlijk" zegt rob en sluit mijn computer af. Ik sta op en rob helpt me naar beneden.
Rob zit te gamen en ik lig op zijn bed. "Koen gast hoe ben je zo slecht" zegt rob, ik kijk mee en koen is inderdaad zo ontzettend slecht. "Rob waar is matt eigenlijk?" Vraagt Raoul. "Geen idee was niet op z'n kamer" zegt rob en ik sta op een ga op rob z'n schoot zitten. "Oh ja dat kan ook" zeg rob en knuffelt me. "Wat kan ook?" Vraagt milo, "ja matt komt net binnen en gaat op mn schoot zitten" zegt rob, "mhm rob laat me ziek zijn" zeg ik op een zielige en zeurderige toon. "Ja matt sorry!!" Zegt rob en ik lig met mijn hoofd op zijn schouder.
Rob beweegt om iets te pakken ofzo, ik wordt er wakker van want ik sliep net. "Mhmm" zeur ik, "sorry maatje" zegt rob en ik kijk hem moe aan. "Sorry boys ik ga, moet morgen vroeg op voor school" zegt rob tegen de boys. "Is goed maat succes" zeggen raoul en koen die er nog in zaten want milo was al geleavd.
We liggen samen in mijn bed en ik zeg "mag ik morgen met jou mee? Dan kunnen we in de pauze kloten" "als je niet ziek bent vind ik het goed" zegt rob "ik hou van jou" zeg ik en al snel zeg ik "ik bedoel het niet raar rob!! Sorry" "nee matt ik snap je ik hou ook van jou!" Zegt rob en ik glimlach. "Nu gaan we lekker slapen" zegt rob. "Mhm lekker slapen" zeg ik en al snel ben ik weg.
Volgende ochtend~
Ik wordt wakker gemaakt door rob, "mhm?" Vraag ik. "Kom je mee matt?" Vraagt rob, ik knik. "Ik heb alles al gedaan dus kleed jij je ff om en ontbijt even dan kunnen we gaan, gaan we met de auto? Plssss" zegt rob, "oke, als ze het niet nodig hebben dan wel. "Mam werkt thuis en pap neemt de andere auto" "oke dan gaan we met de auto" zeg ik. "Yesss" zegt rob.
We zitten in de auto onderweg naar rob zijn school, "zin in?" Vraag ik en rob schud zijn hoofd. "Examenjaar robje, je kan dit" zeg ik "ja hoop ik matt" zegt rob. "Tuurlijk smurfje" zeg ik en rob kijkt meteen boos waardoor ik begin te lachen.
We komen aan bij rob zijn school en ik parkeer de auto, we lopen samen het plein op en rob loopt naar binnen en ik ga buiten chillen. Er komen ineens drie 1e klassertjes aan gelopen en vragen "omg ben jij fifalosophy" ik knik, "mogen we op de foto" vraagt er eentje en ik knik weer. We maken een foto. "Je bent geen prater zo te zien" zegt een andere "klopt" zeg ik. Ik zie rob weer naar buiten lopen met een van zijn maten en glimlach. "Wie is dat?" Vraagt een van die 1e klassers die nogsteeds bij mij staan. "Robbie" zeg ik, "en dat is" vraagt een andere. "Matt nick, nick matt" zegt rob die naast me staat met zn maat. Ik schud zijn hand "uh h-hoi" zeg ik, "yo man" zegt nick.
Die 1e klassers staan er nogsteeds bij. "Matt kan je voor in de pauze straks wat lekkers halen?" Vraagt rob, "tuurlijk smurfje!!" Zeg ik "thx maatje"zegt rob. "Wie zijn dit trouwens" vraagt nick terwijl hij wijst naar die drie 1e klassers. Ik haal mijn schouders op, "wij zijn fans van fifalosophy" zeggen ze in koor. "Oke leuk voor jullie ukkies nu optiefen" zegt nick, "ey man rustig ze storen ons toch niet" zeg ik. "Nee maar-" begint nick "nou dan" kap ik hem af. "Kom rob we gaan ik hoef niet bij deze sukkel te zijn" zegt nick, "wie noem je hier een sukkel? Matt is mijn beste vriend" zegt rob en geeft me een knuffel. "Rob ik ga wel...." Zeg ik en rob schud zijn hoofd.
Nick kijkt naar me. "Wat heb je ooit bereikt in je leven dan?" Vraagt hij, "grondlegger van de Nederlandse fifacommunity" zeg ik noncha. "Wacht wat jij bent dat?" Vraagt hij en ik knik. "Cool man" zegt hij. "Hebben jullie trouwens mijn nieuwe vid gekeken?" Vraag ik aan de fans. "Nee, we mochten niet meer tv kijken maar we kijken hem straks in de pauze!!" Zeggen ze. "Dat is goed joh!! Rustig aan" zeg ik en glimlach. De bel gaat en ik kijk rob aan, "succes robje" zeg ik en rob geeft me een knuffel en bedankt me. Ze lopen alle 5 naar binnen.
Ik rijd even naar de supermarkt en ik haal 4 blikjes bavaria, 2 frikandelbroodjes en een zakje snoep. En ik rijd dan weer terug en ga op het plein zitten.
~~~~~
Jajaja weer een deel!! Vanmiddag heb ik een hockeywedstrijd in Rijswijk lekker half uur hier vandaan😭😭 ik heb hem ook pas om HALF 4 bro help😭
maar morgen tina dus heb d'r zin in!!!
Ik ga roxy en russo zien!!
JE LEEST
someday there will be peace// bankzitters
FanfictionEen jongen van 8 wordt al z'n hele leven mishandeld door zijn ouders, hij is nooit naar school geweest! Op een avond besluit hij weg te lopen van huis en komt in een parkje terecht. De volgende ochtend komen er 2 aardige mensen hem tegen zij hebben...